Ntz!

Dragi tovarăşi şi naşi Floreo,

Scriu asta pentru prima dată şi-mi asum ce scriu acum – ca întotdeauna, de altfel:

După ce i-am văzut pe toţi minţind de la obraz, deşi ştim cu toţii – ei, noi, cei care-i întreabă, cei care ascultă răspunsurile – că adevărul nu, nu, nu, nu e cel care le iese pe gură,

după ce i-am văzut scuipînd şi lingînd în acelaşi loc, şi iar scuipînd, şi iar lingînd, dînd şi la boboci în acelaşi loc şi mîncînd cu linguriţa ce-au dat, dînd din cozi de fericire să-i vadă şeful şi-n acelaşi timp bătînd nevricoşi din picior spre ştirea subversivă a supuşilor,

după ce i-am cîntărit cît sînt de tonţi, tăntălăi, îngălaţi la minte, neduşi la şcoală, neînvăţaţi şi necizelaţi, nepricepuţi şi nedoritori să priceapă, caraghioşi şi lipsiţi de simţul ridicolului,

după ce i-am văzut dîndu-şi mîna cu o presă neruşinată şi bălăcindu-se cu ea în talk-show-uri falsificate şi-n campanii jurnalistice pentru decerebraţi, pentru clienţii hipnotizaţi ai canalului fără emisie gibsonian,

după toate astea şi după multe altele, declar că nu, nu, nu, nu mă voi duce la vot. În cel mai fericit caz, dacă mai găsesc prin viscerele îmbolnăvite vreo urmă de simţ civic, mă voi duce să umplu buletinul de ştampile, ca să se înţeleagă că de fapt am avut o opţiune.

4 comentarii

  1. Nici eu nu m-am dus cînd era să aleg între Vadim şi Iliescu. Da’ acum mă duc

  2. io de dus ma duc sigur, sunt obsedata sa nu-mi foloseasca altcineva cnp-ul. bine, ei poa’ sa o faca oricum, dar macar sa le ingreunez situatia.
    pls, daca tot ti-l anulezi, nu poti sa desenezi un patrat cu o pantera in el si sa o stampilezi pe coada? ca nici eu n-am talent 😀

    [vreau sa castig la loto si sa te platesc sa faci recenzii]

  3. @A: de fapt si eu sint cu un picior in votare si cu unul in negare.

    @did: pe panteroza as vota-o oricind, da’ nu candideaza. 😦

  4. Subscriu.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

