Weblog.ro face trafic cu adrese si trimite spamuri

Maestre al inefabilului, Antonio Eram,

 

Am primit dinspre weblogu’ matale, cu ocazia cosmetizării lui sub numele vblog.ro, un număr măricel de spamuri care mă poftesc nu doar să mă compromit din nou şi să mă leg la cap cu cine şi ce nu merită, dar să-mi mai invit şi prietenii pe-acolo, ca să mă fac de rahat definitiv şi iremediabil. Şi nu e vorba că le-am primit, spamurile, pe adresa de mail cu care m-am înscris cîndva la safariul pe nisipuri mişcătoare numit weblog.ro, dar le-am primit inclusiv pe o adresă care nici n-are, nici că va avea niciodată nimic de-a face cu „produsele” lansate de ‘mneata.

Care va să zică, dacă cuconiţa asta a ‘mneatale, Alina Ionciu, se ocupă cu agricultura online în sezonul de recoltat emailuri, transmite-i din partea mea să stea cuminte pe propriu-i cur, ca să n-o pocnesc peste mînuţe cu o reclamaţie oficială. Dacă alt negrişor de-al ‘mneatale se ocupă cu numita agricultură, transmite-i acelaşi mesaj. Dacă ‘mneata însuţi te ocupi cu numita agricultură, consideră-te informat deja.

Aidi pa.

21 comentarii

  1. =)))))))))))
    Când ai tu chef, eşti savuroasă :)))

  2. da’ n-a vandut de tot weblogul? adica eu asa stiam… ca nu mai are nici o treaba p-acolo. mda, toti am primit chestiile alea pe mail.

  3. l-o fi vindut cu tot cu narav, pesemne.

    om fi primit toti pe mail, da’ depinde pe care mail. 😀

  4. yahoo-ul meu a fost destept, am descoperit cele 15 (!!) mailuri in trash.

    la 2 zile dupa aia au mai venit 2. si unul pe adresa de gmail. oare mai urmeaza?

  5. me too, da la mine nu s’au dus in spam, direct in inbox.Ihh.

  6. Nu cred ca e Antonio, pare cineva cu mult mai mult tupeu

    „Acest email este trimis de weblog.ro in conformitate cu regulamentul site-ului si a fost acceptat in momentul inregistrarii. Pentru dezabonare te invitam sa iti stergi contul de pe weblog.ro.”

  7. traiasca filtru’ de spam a lu’ gmail! adresa de la iahu pe care-o foloseam p-atunci e moarta si ingropata, asa ca habar n-am daca ajunsera si p-acolo.

  8. primishi aia cu ideea de Cartea Recordurilor, care te ajuta sa castigi „Invitatii in valoare de 500 de euro”? creca era un kil de invitatii, pe putin.

  9. cre’ ca da, doar ca am sters fara sa mai deschid fo tona de mailuri de la ei, deci nu pun mina-n foc, doar presupun.

  10. Am primit si io ceva enspe mii de spam-uri si am intrat sa vaz marea realizare. Nu functiona cand am incercat si mai apoi mi-a pierit curiozitatea…

  11. http://w2.ro/2009/11/lansare-weblog-ro-fail.html

  12. :))))))))))))))

    Moooooooooooooooor

    Uite aici ultimele trei comentarii (de ce mi-oi fi inchis eu blogul?!?!)

    http://aprilseas.wordpress.com/2009/11/13/cu-sau-fara/#comment-5203

  13. Iaca aici un spam, cadou special pt Vidalu’ 😛 : http://www.boston.com/bigpicture/2009/11/national_geographics_internati.html

  14. 🙂 this is the spam i love!
    multumesc frumos, domnule.

  15. saga continua: we blog e cu un picior in balta, a intrat la apa, salvati-va de la inec, blogurile sunt ‘infiltrate’, luntrasii weblog vin cu ‘bureti mari sa curete toata apa’! cu font mare, oranj, subliminal: SCRIETI-NE ACUM! (ma chinuiesc sa nu fac uz de sarcasm, e foarte dificil) 😀

  16. Retrag tot ce am spus vreodată rău despre weblog.ro
    Mi-au recuperat blogul
    Va rog să-l vizitaţi în noua sa formă.

    a.weblog.ro

    INSIST

  17. @catz: nu pot sa pricep de ce-ai vrea sa te chinuiesti pentru motivul mentionat. 😀

    @A: am cedat insistentelor tale. altadata n-o sa mai cedez, ca am inima slaba.

  18. mie nu mi-au trimis. ma simt exclusa. as putea spune ca e chiar motiv de deprimare.

  19. Hei, citindu-ţi comentariul mi s-a făcut milă, şi m-am dus să-mi mai văd încă odată blogul. Mai nou ăştia schimbă şablonul fără să-mi ceară acordul !!!

    Acum l-au împopoţonat cu păsărica (sic!) albăstruie de la twitter.

    : ))))))

  20. Iti recomand prieteneste sa te documentezi inainte sa acuzi pe cineva.
    Cu atat mai mult cazi in derizoriu, cu cat acuzi de aiurea oameni care nu mai au legatura cu weblog.ro.
    In plus, vorbele jignitoare pe care le arunci in oameni denota orice mai putin inteligenta. Nu cunosti care a fost treaba cu vblog.ro (tot din lipsa de documentare inainte sa scrii un articol), nu ai idee cine sunt oamenii de acolo si nici ce fac. Nu cred ca are rost sa acuzi fara sa ai habar, dar ce sa-i faci…. asa suntem toti!
    Sper ca nu ma intelegi gresit pentru ca vreau doar sa te corectez atunci cand gresesti.

  21. dumneata glumeşti acum, este? adică eu n-am idee cine e pe la weblog şi ce face (ba, ce face văd cu ochiul liber!), da’ dumneata ma cunoşti pe mine de fo cinşpe ani, aşa, de vii la mine-n blog să faci aprecieri calitative despre mine? ia, frumuşel şi cătinel, mută-ţi traseul spre alte bloguri, mulţumesc.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

