when the sky’s got the blues

18-a

18-b

18-c

18-d

14 comentarii

  1. scuze pt offtopic (..mai ales ca nu exista inca nici un comentariu..) si scuze si ca te intreb pe tine, dar alta idee nu mi-a venit ;D
    cum e corect, stimate domn sau stimate domnule?
    urmeaza numele , nu stiu dc e relevanta precizarea..
    multumesc anticipat, sau multumesc oricum, dc urmeaza sa nu raspunzi ;D

  2. m-ai omorit… nu m-am gindit niciodata sa analizez asta :))
    totusi, e vorba de adresari din registre diferite. in registrul oficial, substantivul la vocativ precedat de adjectiv isi pastreaza forma de nominativ si astfel, cel putin teoretic, caracterul formal, rece: „stimate domn”. in registrul familial, fara a fi gresit, doar mai incarcat emotional, iau forma de vocativ amindoua: „stimate domnule” sau exemplul clasic din creanga: „sarmane omule”.
    acuma, ambele fiind catalogate ca acceptabile, banuiesc ca ramine la alegerea noastra in functie de context si subiectivisme.

  3. It’s wonderful!!!

  4. multumesc 🙂

  5. n-ai pen’ce.
    scuze pentru intirziere, de fapt iti raspunsesem inca de atunci, dar comentariul meu a ramas in „pending”, imagineaza-ti, si n-am observat decit azi, cind m-am logat. :))

  6. g – daca urmeaza numele, e obligatoriu „Stimate domnule XYZ”. In rest, daca e fara nume, cum a zis vidal.

  7. :))
    eu scrisem inainte sa-mi raspunda vidal, si scrisesem stimate domn XYZ,…
    nu m-a impuscat nimeni, deci..
    dar e bine de stiut 🙂

  8. thanks, vera 🙂

  9. Faine poze!

  10. Multumesc! 🙂

  11. what about when the sky goes britpop?

  12. hope not.
    sigur ros merge cu cerul.

  13. sigur. ca da. cu ceru marea alea alea.

  14. in ultima, cea cu catelul, mai ca-mi vine sa intru-n monitor si sa ma culcusesc si eu langa cutzu:)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

