B-04-CNG, B-04-ZWN, Apocalipsa si World of Warcraft

Ce mai vezi într-o oră de plimbare pe Colentina – Moşilor…

Un cocalar scuipător:

wp-Gima-Bucur1

wp-Gima-Bucur

(Veneam către capătul trotuarului. El a urcat cu maşina pe trotuar, a oprit in faţa mea, s-a dat jos, a încuiat maşina şi-a plecat. Eu l-am întrebat de sănătate, el m-a muit româneşte. I-am strigat părerea mea sinceră, dar a traversat neimpresionat.)

Un ghebos cu multe coaie:

wp-calea-mosilor

(Am dat să trec, n-aveam loc, intre Audiul lui şi maşina din dreapta pozei erau vreo zece centimetri. Tocmai apărea şi el. L-am întrebat de sănătate, n-a părut impresionat. S-a urcat la volan, a dat juma’ de metru înapoi să pot să trec şi mi-a strigat „Ce să-ţi povestesc, mare lucru c-am parcat aici… Acum e bine?“  „E bine, zic, da’ mai stai un minut să-ţi fac poză.“ Nu că l-ar fi durut în ghiul că-l pozez io.)

„Sacul de păr“ din Apocalipsă:

wp-sirme1

wp-sirme2

Mergînd pe sub firele lui, două’j’ dă metri mai încolo vezi cum un cablu coboară cătinel de pe stîlp şi traversează ditai trotuarul cam pe unde-ţi e buricul:

wp-sirme3

Prins de gard să nu fugă…

wp-sirme4

…o ia pe urmă iar în sus, pînă aici:

wp-sirme5

Adică aici:

wp-sirme6

(Acuma, nu ştiu dacă-i vreun cablu de curent sau tanti vînzătoarea de bilete joacă World of Warcraft în reţea.)

De cealaltă parte a şoselei avem drum de biciclete:

wp-biciclete1

Lărgind puţin perspectiva, avem şezătoare de maşini:

wp-biciclete2

Ceva mai departe, urme de oameni gospodari, din cei care au grijă de pubele să rămînă curate:

wp-sticle

19 comentarii

  1. stii tu de soarele care se va face precum un sac de par?!? 🙂 gata, am terminat cu supararea pe noaptea asta, prea m-ai facut sa rad. chestia aia venita din tasta ta e f amuzanta, adica eu credeam ca nu ai idee de faze de genul, dar se pare ca ti-ai facut temele 😛
    ontopic, mie-mi plac situatiile alea cu masini inghesuite; n-am oglinzi acasa si asta e sg metoda sa testez cat am mai slabit, daca am… adica una e sa traga ala 10 cm mai incolo, alta e la 100 m 😀 nah, tot offtopic am fost.
    [nici ei n-au destule locuri de parcare; probabil ca daca as avea masina, as face si eu mizerii dinastea, CRED. oricum, macar cand le spui ar trebui sa vorbeasca frumos, nu sa te injure… sau sa se dea o lege prin care putem sa trecem incaltati peste masinile lor, sa fie asa ca-n filmele de actiune]

  2. îmi pare bine că le-ai făcut poză ălora care ţi-au răspuns amabil.
    dar cel mai bine îmi pare de plimbarea de o oră 🙂

  3. nu pot sa cred ca ai avut curaj sa te iei de ei
    ai 1.90 si 85 de kilograme, sau ceva asemanator? ;D

  4. ba se poate sa parchezi in alta parte, fara sa incomodezi prea rau pietonii; va spun ca-s soferita, si nu le am cu parcarile mai deloc, insa tot dau ocoale si undeva departe tot gasesti un loc; aici e vorba de nesimtirea gutzerilor astora. le e lene sa mearga putin pe jos.
    eu una nu as fi avut curaj sa ma iau de ei…cred…

  5. Ciudat oraş, ciudată ţară! Uite de aia e bine să ai cheile mereu la îndemână, trec pe lângă unul ca ăsta şi îi laşi semnul aprecierii tale depline…

  6. @did: pai, nu puteam sa ratez imaginea aia, mare artist a fost cine-a nascocit-o. 🙂

    @mack: asa-i cind reusesti sa termini anumiti clasici morti, o iei de nebun pe strazi…

    @g: err… am doar gura mare. mare rau.

    @volent: ai dreptate. si ala de pe mosilor avea loc la strada, dar mai ales caraghiosul de la Gima avea loc cacalau sa parcheze mai alaturi, unde nu incomoda pe nimeni.

    @demaio: coincidenta haioasa, ca i-am zis astuia cu Audiul: „daca trece vreunul nervos pe-aici si-ti zgirie masina te superi, este?”

  7. @v – Asta este, e a lor strada sau cel puţin văd că aşa s-au obişnuit să creadă bizonii ăştia…

  8. pai, daca-i a lor strada, sa si-o ia si sa faca perversiuni cu ea… da sa-mi lase si mie o bucata de trotuar, naibii! 😀

  9. Aoleu, mi se face rău, frăţicule. Uitasem cum e.

  10. asa, toarna si tu sare pe rana… ca numai biciclete am in fata ochilor cind stiu unde esti… :))

  11. in primul rand, am ratat imaginea poetica cu soarele si cu ghemul de par, asa ca cer lamuriri, te rog frumos. 🙂

    in al doilea rand, asta cu parcarile iregulamentare e cu dus si cu intors. la fel cum te iei de soferi (si ai mare dreptate) asa poti sa te iei si de autoritatea locala care nu are oameni patruland pe strada (gardinei publici?!) care sa le puna tzidula in geam si sa ii usture parcarea rau de tot la portofel. nu de alta, dar la ce aglomeratie e si aici, pun pariu ca s-ar parca cam la fel, daca nu le-ar fi o frica de mor de cei ce patruleaza non stop.

  12. [ departe, iti doresc o lectura frumoasa 😀
    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?cap=6&id=4 ]

  13. cablul ala in mijlocul trotuarului este un test de elasticitatate si performante acrobatice –
    LIMBO :))));
    iar masinile parcate sunt pentru a ne testa abilitatea de strecurare;

    desigur, soferii sunt niste actori. ei ne testeaza gradul de enervare si cat dureaza pana le da cineva o cheie sau o stachie peste bot;

    iar biciclistii… da’i in p…a ma’sii. legea ii interzice!!!

    pentru sticle nu am o explicatie, dar intr’o lume ideala ele erau pline si impartite oamenilor ca sa fie cei mai fericiti din lume 🙂

  14. @Departe: ai mare dreptate, doar ca n-am gasit pe drum nici o autoritate locala pe care s-o trag in poza 😀

    @evergreen: ei, lumea nefiind ideala si perioada fiind de criza, era doar una pe jumatate plina. :))

  15. oh, la, la, ce palma morala! :)) touche!

  16. 🙂

  17. unde e world of warcraft, ca nu il vad? da’ tu de unde stii de WoW? joci si tu?

  18. e-n virfu’ antenei, aim sure.

  19. Cei care parcheaza asa n-au pic de respect…m-am enervat numai cand am vazut pozele astea


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

