Băi copii…

…eu înţeleg (inclusiv din exiperienţa mea) că-i greu cu maturizarea afectivă – mai ales cînd ai apucat s-ajungi pe la 35-40…50 de ani (sic!) -, dar faptul de a tot insista sa intri pe bloguri anonime comentate de anonimi şi să arunci diverse nume proprii e mai mult decît imaturitate intelectuală şi afectivă, e nesimţire pură şi simplă. Dacă n-aţi observat, ăştia la care mă refer, vă mai zic o dată. Dacă aţi observat, da’ vă faceţi că nu, tot vă mai zic o dată: la mine în blog, cine vrea să-şi dea numele, prenumele, iniţiala tatălui şi cnp-ul, n-are decît să şi le dea. Cine vrea să semneze cu un nickname, n-are decît să semneze cu un nickname şi nimeni altcineva, dar nimeni altcineva, insist, nimeni altcineva care încearcă să ia de ceafă nickname-ul cuiva de aici şi să dea cu el de pereţi ca să scuture numele real NU va fi tolerat. În blogul meu tolerez multe, dar intratul cu bocancii în intimitatea altora, nu. Speram c-a fost clar încă de cînd am spus că nu-mi place de ăia care intră pe un blog şi ciufulesc proprietarul că n-a scris despre nu ştiu ce subiect sau că a scris despre altul. Nu era logic că dreptul la acest soi de decizii include şi dreptul de a te afişa sau nu pe internet? Îi trebuie cuiva şcoală separată ca să priceapă asta?

(Ce zici, „gheorghe dracu”? Ţie îţi trebuie? Lasă, nu te osteni. Pot să deduc răspunsul.)

11 comentarii

  1. Bai, copil, you made my day cu Danemarca- capitala Norvegiei, or words to that effect. Hai sa traiesti!

  2. 😀

  3. Sa-mi fie cu iertare, da’ nu am priceput nimic…
    Inseamna ca am nevoie de scoala aia separata?

  4. daca n-ai priceput nimic inseamna, printre altele, ca nu esti in culpa. 🙂

  5. De fapt incercam sa aflu cine E in culpa… 😀

  6. mâncaţiaş! furie, furie, furie… ce naiba, tată, băgăm securitate online? că adică… cine eşti, băh, te-n gura mă-tii? ăsta e subiectul?
    mie nickurile îmi plac. permit tot soiul de jocuri. sunt o chestie care aduce a art in motion.
    cine vrea să afle persoana din spatele personei?
    de ce?
    de când?
    în ce scop?
    cui prodest?
    păi, în curând ne cipuim, naibii, pă net, ca să nu mai igziste echivoc…

  7. las’ c-o sa afli matale intr-o buna zi. 😀

  8. da’ voi de ce va certati? prima oara cand intru pe acest blog si vad ca e samanta de caft.
    stiu eu, sefeistii astia or fi mai realisti ei, ashea, in veatza de zi cu zi. am citit haraiala cu PR-istul ala si m-a amuzat. profund, domnul:)

    e frumos pe aici:) mai trec, daca nu va fi cu banat.

    domnule chirurg, place la mine limbajul cesta frust, fara dus-intors, dur dar drept si nebarbierit de 3 zile. ce ziceti, reluam discutia de unde s-a oprit?:D

  9. @Wandering Elf: eh, şi noi, ca_copiii, ne mai plictisim 🙂
    aşa că mai pofteşte mata pe-aici cînd vrei… cum să fie cu bănat (nici atîta cu banat :D) ?

  10. Şi eu poftesc aici aproape zilnic, dar nu pun mana, doar mă uit. 🙂
    Intrai anul trecut să apăr din oficiu doi traducători de film amatori, Mona şi Radu. Între timp văzui nişte Prison Break tradus de ei şi acum mă căiesc pentru fapta-mi. Şi dacă tot mi-am făcut curaj să scriu câteva vorbe, îi cer scuze dlui Horia-Nicola Ursu că m-am legat atunci mişeleşte de un typo al dumisale.

    Îmi pare rău, V, dar îmi stătea pe creier de multă vreme. Poftirea ta de adineauri mi-a scormonit şi mie pofta de a scrie, poftim !

  11. @Shakesrear: iaaa… nu ma asteptam, dupa atita vreme! 🙂
    multumesc frumos pentru vorbele acestea.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

