Nu te da la mine, că ţip viol!

Motanul-ceainic (sau Ciment, conform altor poveşti din folclor), a împlinit opt luni şi vrea să facă hanky-panky, preferabil cu pisica, dar pînă la urmă n-ar strîmba din nas nici la motanul de pe frontispiciu. La ălălalt n-are acces, că primeşte cîte-o smetie peste ochi de se uită cruciş toată ziua.

Problema n-ar fi că vrea el porcărioare, ci că ăilalţi toţi sînt deasupra unor asemenea nevrednicii telurice. În consecinţă, ies, fraţilor şi surorilor, nişte cafturi ca la Verdun. Îşi scot hainele de pe ei, pe cuvîntul meu, găsesc tot holul negru, de nici nu ştiu de unde mai au blană. Nuuuuu vreau să mai zic ce chirăieli de ţaţe îmblăcite de bărbaţii lor beţi se risipesc din ghemul stil yin-şi-yang în care se rostogolesc cîte două potăi, şi nici atît nu mai zic de zgomotele de zombi, voodoo şi vampiri şi înjurăturile de mă-sa pe care şi le-aruncă după ce reuşesc să-i despart şi să-i ţin în colţuri diferite ale ringului de box. Mi-e şi frică să mai plec de-acasă (nu că m-aş omorî cu activitatea asta), să nu găsesc la întoarcere niscaiva ochi fără orbite aruncaţi pe ici, pe colo. Caftangiii dracului, că mi-aţi mîncat zilişoarele!

47 comentarii

  1. oh, crede-ma ca stiu ce inseamna…

  2. :))) pai de ce nu-l vitregesti de podoabe? intru’ linistirea casei:))

  3. Va sa zica sunteti trei, negrilor?
    Io am doi ani juma, da n-am vrut hanky-panky d-asta decat o singura data. Mieunam seara la usa de ti se rupea inima. Da imi dadeau o chestie, asa, ca niste zaharel, si dupa un sfert de ora ma lua somnu….

  4. Ciment is a man’s man, daca mai avea cineva vreo indoiala :p

  5. al meu noroc ca nu se usura peste tot… in rest chiraia, punea fata de prost si statea pe balcon

    i-am scos oole 😛 si a ramas aproape la fel de tampit

    nu inteleg

    am o pisica. daca vrei. oferta :)) au inceput sa ma sune omii in urma mesajului de acum doua luni, dar Socrate nu mai poate fi tata

  6. @puck: aaa, pai, pe tine chiar te cred! 😀

    @volent: pai, cum ziceam, e inca pui, are doar opt luni. e un mic problem aici: castrarea e bine sa fie facuta dupa virsta de un an, cind e matur si i-au crescut toate alea, inclusiv diametrul uretrei, va sa zica daca vai de mine si ferit-a face vreo litiaza, n-o sa i se blocheze tot angrenajul la o biata pietricica mica.

    @griska: trei fusera ei, pina la motanul-ceainic… 😀

    @a&m: :)) da’ preferam sa ma-ndoiesc, zau.

    @evergreen: multumim frumos de oferta, da’ ne-ajung!

  7. hmm…am si eu un negru din asta si nu stiu ce varsta are , dar dupa colti si gheara pare mare. planuiesc operatiunea „oole” , ca mi-e ca ne ataca rau (deja nu mai avem voie pe canapea) ; so, sper sa aiba mai mult de un an:)

  8. pai, un veterinar cu ochi buni care i se uita la dantura si la alte alea ar sti sa spuna ce virsta are.

  9. Doamne, nu vreau să ştiu cum este =))

  10. it’s nice, i tell you.

  11. :)))

    Ce noroc am cu motanul meu negru (cand imi voi recupera vechiul Hdd ii va face concurenta micutului Ceainic 😀 – pai ce, sa fie el cel mai simpatic negrut?), ca, din moment ce are sange de vagabond in el, se duce afara, in gradina din fata blocului, si acolo se dezlantuie in legea lui.

    O data, intorcandu-se pe geamul de la bucatarie, si-a adus cu el gagicuta- eu tocmai intram sa mai ciugulesc ceva din frigider- si cand am dat ochi in ochi noi doua, muierile, ramasesem asa pret de cateva secunde, ea gandind „aolo, m-a prins stapana” eu gandind „fato, tu ce cauti pe-aici?”. A fost o scena memorabila, cum statea el in spatele ei, ca un gentleman grijuliu, si ea radea tot din farfurie, ca o haplea. Era frumusica tigruta. Dupa ce-a terminat a stat putin la scarpinat si apoi a tulit-o (impreuna cu cavalerul, bineinteles).

    Mai am un motan- unul clandestin, al vecinilor, care vine sa ne pape mancarea si sa doarma in fotoliile noastre- are o infatisare de lucrator la uzina (e gras, cu ochii mici, mereu morocanos si tacut)- dar vai, ce priceput e la a cuceri pisoaicele… 😀 L-am prins in timp ce dansa, ridicat pe labele din spate, si facea scheme ca sa impresioneze o pisica. Doamne, ce caraghios era, asa greoi si dar totusi un conquistador, in sinea lui :)))

  12. acuma, nu c-as vrea eu sa-ti stric cheful, ca n-as vrea, zau, dar nu-i o afacere prodenta sa-ti lasi pe-afara motanul necastrat. o fi avut noroc pina acum, da’ daca-ti vine intr-o zi cu un singur ochi, macar o sa stii de ce… 😦

    (si zi, ‘un conquistador in sinea lui’… :)))))))))))))

  13. Pai stii cum ne-am pricopsit cu el? Fugea de caini, si eu stau la 1, si am planta din aia agatatoare, de-i zice „mana maicii domnului” care miroase frumos vara, da, si in disperare de cauza s-a urcat pe ea si a aterizat in sufragerie. A stat ascuns o zi dupa coltarul de la canapele, si pana la urma a iesit- stomacul il tragea afara. Deci, si la vechiul stapan (de fapt, era o batranica care ne-a lasat sa-l tinem ca ea nu prea mai putea sa-l ingrijeasca- avea deja un an) facea la fel. E inscris in codul lui pisicesc.

    Si… zici sa harsh la oo? :(((( Dar e aaaattttaaaat de cuminteeeeel! Si zau ca la negru ce e, nici nu i se vad. 😀 Si pana acum nu s-a intors batut- pentru ca fuge. Asta, grasu’, se bate serios, dar al meu.. ca un Don Juan.

    Conguistador, pai cum. Imprevizibil. Ai zice ca nu-i cine stie ce de capul lui- asta pana cand il lasi sa se desfasoare. 😀

  14. pai, el e cuminte, dar cind urla hormonii in ei si se-ntilnesc doi motani cu-aceeasi vrere…
    tu stii ce cuminti sint astia ai mei DE FELUL LOR?

  15. Mai bine ii castrez pe ceilalti motani, si-l las pe-al meu, tartor-sef prin gradina. 😀 =))

    Glumesc, sa vad ce negociez cu ceilalti stapani- el sigur nu va fi de acord.

  16. Da’ chiar, de ce nu mai puneti poze cu muschetarii?

  17. feeria, ma omori! imi vorbesti la plural? 😀
    ca doar sclavi de mitze sintem cu totii…

  18. Da… ma gandeam si la negruti- ii bagasem si pe ei in ecutatie. Cred. 😀

  19. inteleg prin ce treci! mitza s-a facut colac si s-a batut cu un motanel bucurestean si era sa mor de frica:)

  20. Doreste Vidal sa zica „da” la o leapsa?
    Sau i-o paseaza micutului Ceainic? 😀

  21. ăăă… dacă-i vorba de leapşa de la tine din blog, problema ar fi că nu cred că am nici măcar o singură poză cu mine în propriu-mi calculator. nici mai nouă, nici, cu atît mai puţin, veche.
    dar, vorba ta, i-aş putea pasa unui motan leapşa. numai să aibă vreunul timp, între dormit şi caftit.

  22. Viata de pisica…! :))
    Ce-i invidiez!

  23. Draga, pai, nu ma prevenishi ca mai e un blog. Abia acu l-am vazut si m-a luat cu vertij. Asta din 2004. Ala de la 1 ian. 2008. Esti hain! Ca sa nu zic ca, fara nici un drept, cuvintu ce mi-a scapat (da n-a auzit NIMINEA, ca-s singura in shambra), a fost: Grafomanu!
    Pentru care fac Mea culpa, ca NU AM dreptul si nici dreptate, da imi faci veatza grea.

  24. haoleo, stai aşa şi nu da! 😀 că doare, nu de alta.
    pai, nu zisei ca am avut blog pe weblog şi că l-am transplantat în coada ăstuia şi că la import s-au cam amestecat comentarii şi s-au pierdut pozele?

  25. vidal – nu inteleg nimic din aceasta bilbiiala. Habar n-am ce inseamna ce mi-ai zis. Eu vad acum 2 bloguri distincte, e drept ca in cel pe care l-am inceput, nu stiu (inca) ce se intimpla de la 1 ianuarie 2008. Facem asa (daca ‘achiesezi’): cind ajung la mijlocul lui Dec. 2007, itzi dau depesha si tu imi explici? Fair enough?

  26. am crezut ca te referi la perioada cind am tinut blogul asta pe platforma weblog cu sintagma ‘celalalt blog’, uitasem de cartuse. m-a derutat faptul ca ai spus ca blogul ala incepe in ianuarie 2008. de fapt atunci se termina, de-atunci n-am mai scris in el.

    deci da, mai am un blog, cu recenzii la carti si atit. l-am lasat sa moara de mult, poate-i zic ceva cu „Lazare!” cindva, dar mai vedem.

  27. vidal – in loc sa termin Summer Crossing, care-mi place, stau si citesc blogul tau, dar nici macar asta, ci cellalt, cu cronici. Cu tot cu comments. Heh! Cine intzelege aceste choices?
    1. Mi-a placut la nebunie exemplul de anacolut pe care l-ai dat cuiva care nu stia ce-i aia. L-am trimis in zari, altora care gusta genul, si am primit IMEDIAT vorbe de recunostintza inlacramata. De ris, banuiesc. Asa ca mi-ai si am inseninat aceasta duminica gris.
    2. Absolut de acord cu „mai groaznice ca oricind” over „…ca niciodata”. Hai sa zic ca „…than ever” nu e modelul, ca e in engleza, dar ma gindesc ca e un calc din franceza, unde se spune „…que jamais” . Doar ca mi se pare o transpozitie gresita, ca in franceza se spune si „toujours non?”, care nu inseamna numai „totdeauna nu”, ci si ” nu in continuare?” (intr-o situatie in care tu ai zis ‘nu’ si eu te intreb, dupa un timp, ‘ a ramas nu?’, ‘e in continuare nu?’)
    3. Da, ai dreptate, am inceput blogul celalalt de unde se deschide, adica ianuarie 2008, si acum merg inapoi. Sorry pentru misunderstanding.

  28. poti scoate nitroglicerina. sau picamerul. 😉

  29. si cu dedicatie pentru fetele abuzate: http://sunnygirl.files.wordpress.com/2008/09/lovely.jpg

  30. Ce fain fu si blogul cela cu cartuse… 😀 Da’ eu am nimerit cumva pe la mijloc, prin blogul al doilea, cautand „croitorul de povesti”. De acolo pana la cartusiera anterioara n-a mai fost decat un pas…si parol ca nu-mi dau seama daca am ramas din dragoste sau din interes 😀 :)))

  31. Da-le si tu cu catnip de-ala

  32. poanta e că pulică al meu violează cămăşi şi fulare chiar şi acum, la trei ani după castrare.

  33. …eh, un ins nostalgic…

  34. Petre al meu, la 7 ani de la tragicul eveniment al despartirii de podoabe, se trezeste la intervale aleatorii sa miorlaie sfasietor la usa, smulgator de lacrimi si suspine, inmuietor de stanci, Sfarma-Nervi si Rupe-Tacere.
    El vrea afara. Ce sa faca, numai el stie.
    Si coboara pana la jumatatea scarii blocului, cu mine dupa el. Numai ca sa constate ca, totusi, e mult prea frig. Si sa vina demn inapoi.
    Pentru a relua ciclul 10 minute mai tarziu.

    Buna, vidal!:)

  35. hai sa-mi traiesti! 🙂

  36. http://www.simonscat.com/films.html

  37. 🙂
    uitasem de mita lui simon. multumesc.

  38. Eu de-abia acum l-am descoperit. A publicat o carte in octombrie si am citit un articol despre celebra sa pisica

    http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/6589965/Simons-Cat-becomes-internet-star.html

  39. mai bine mai tirziu decit niciodata.
    it’s a must! 😀

  40. http://news.bbc.co.uk/2/hi/8366386.stm

  41. LOL! agent platit de delincventi!

    (noroc cu tine, A, ca mai stergi praful de pe blogul meu)

  42. Pai daca nu stiu alt posesor inrait de mitze …

  43. de fapt eu sint un posesor imbunat de mitze. 😀

  44. Mie mi+a placut si asta: http://news.bbc.co.uk/2/hi/8176971.stm

  45. 🙂
    era pe vremuri o gasca de maidanezi la Bucur Obor, obisnuiau sa ia troleibuzul doua statii fix, stateau in dreptul usii si se uitau sa vada daca e statia buna; la prima intindeau giturile, se uitau, nope, mai stam; coborau la a doua, la Suveica, unde-i astepta alta gasca. se intimpinau cu bun-venituri si batai cu laba pe umar. vedeam scena asta destul de des.

  46. si in Drumul Taberei era o catea care mergea pe bd Timisoara cu tramvaiul

  47. […] de exemplu, Furnicuţă. Adică motanul-ceainic. Zis Ciment. Băieţaş de cartier. Ăsta doarme lemn toată noaptea. Dimineaţa se scoală – inevitabil, mai devreme decît […]


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

