Weblog, piei! Din ochii mei

După cum se poate vedea în linkurile înmulţite în dreapta, mi-am mutat toate cele 403 însemnări de pe weblog. Mulţumită lui Patric, căruia nici nu ştiu de ce-i mai pun linkul, din moment ce e atît de puturos, că nici nu mai scrie în propriul său blog – dar nu îndeajuns de puturos ca să nu ne mute nouă, tăntălăilor neofiţi, blogurile dintr-un colţ de internet într-altul. Să trăieşti, conaşule.

În schimb, tu, weblog, căruia nu-ţi pun link chiar dacă mai mişti din picioare, tu poţi să te duci învîrtindu-te unde-a înţărcat hackeru’ cardurile false de i s-a terminat brusc ţeava la net. Pentru că am vrut să-mi mut şi pozele din ograda ta şi-am constatat că-mi lipsesc. Că nu mai sînt. Iac-aşa. Că eşti tu şchiop şi surd şi ciung, dar ţii coada rîioasă pe sus, ce altceva să faci şi tu. Nu? Deci să ne-nţelegem, pozele mele cică găzduite generos în ograda ta. Naiba să ţi-o ia.

12 comentarii

  1. nici daca te duci din administrare la ele? eu acolo le-am găsit…

  2. me 2, me 2.Praise Patric, fuck weblog, scuzati atitudinea reactzionara.Acum stau sa le iau din admin,ca bine zice mack…pff!

  3. m-am exprimat ca o varza, probabil din cauza nervilor.
    ma refeream la faptul ca pozele nu mai sint la insemnari, ca aveam, de pilda, fotojurnalul de la 2 mai pe care l-as fi facut pdf ca sa-l pastrez ca atare si ca sa stiu cum sa-l reconstitui aici, pe wordpress. ceea ce nu se mai poate, ca din fotojurnalul meu au ramas cinci rinduri de text.

  4. weblogu’ a luat-o razna. eu mi-am copiat insemnarile in word si am zis sa nu le mai pun deloc in casa noua. in schimb, mi-au trimis mail de adio si un trandafir virtual.

  5. deci acu poti sa scoti si linkul de la blogul tau anterior 😀 cartusele le-ai luat?

  6. le-am luat, da’ n-am apucat sa fac nimicuta, ca am o treaba indelunga si indelata de terminat :((

  7. :)) Ai câteodată un omor de rămâi blocat 🙂
    Păcat, pentru că ar fi putut fi frumos.

  8. Vreau si eu inapoi insemnarile de pe weblog, dar eu n-am Patric care sa ma transv… aia. :((

    Am incercat pe cale legala, pe blogul oficial al administratorului, dar nu, cica:
    „Pentru ummagumma: Regretam, dar nu va putem ajuta (cel putin pentru moment). Nu este vorba despre adaugarea unui simplu buton ci de un script mult mai complex pe care momentan nu avem cum sa-l implementam.
    Asa cum a spus si eolithik, exista soft-uri gratuite pe care le puteti folosi pentru a exporta blogul. ”

    Oare Patric n-ar putea sa faca o fapta buna pentru sinistratii anti-tehnici si sa ne zica si noua cum sa ne transvazam singuri si frustrati? Daca-l rugam frumos…

  9. Of, Doamne, ca daca stiam si eu cum sa le mut mai repejor nu mai plictiseam lumea cu vechituri.

    Vai, vidale, cati ani ai avut de mutat!

  10. mare om, patricul! mare caracter!
    m-am apucat de recitit si mi-am dat seama ca mi-era dor de multe dintre insemnarile tale, pe care-n vremurile mai bune weblogice le reciteam periodic.
    traiasca vidalul 2.0 si patric odata cu el!

  11. si eu le-am mutat, adica mi le-a mutat cineva , dar am auzit ca pozele sint totusi de regasit pe weblog – mi-a spus careva un algoritm. Intr-unul din comentariile de la blog.weblog.ro, cind ii luasem la trei pazeste.

    Am incercat sa-mi modific CSS ul si imi cere bani 😦

    Cred ca o sa ma satur si de wordpress, blgospot nu-mi place, oare sa decad intr-atit incit sa ma intorc pe weblog.

    Ooooooooof, ce dilema.

    aha,uite cum gasesti poza
    De pilda as dori sa aflu unde este poza asta

    http://www.weblog.ro/usercontent/465/telefoon3.jpg

    Imparti numarul ala la 1000 si rotunjesti in jos si il pui inainte si o sa gasesti pozele.

    http://www.weblog.ro/usercontent/0/465/telefoon3.jpg

  12. deci era adevărat răspunsul ăla! gosh.
    eu m-am dus în folderul de poze, pur şi simplu, şi le-am adunat de acolo.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

