motanul-ceainic

La cererea publicului curios, poze noi cu potaia care avea aproape doua luni.

după cum puteţi vedea, acum, la mai puţin de cinci luni de viaţă, the new kid on the block e cît un cal. sau, cel puţin, aproape cît motanul de pe frontispiciu (care e cel din stînga):

Poza de mai sus are genericul „De la hamsii la farfurii“ – întrucît, atunci cînd l-am luat, avea nişte ochişori mici ca de hamsie, pe cînd acum, după cum putem vedea cu toţii…

A se remarca şi lungimea cozii, deci omu’ e dotat, da?

Ce-i lipseşte totuşi ca să poată fi declarat motan serios e mieunatul. Nu ştie cum devine treaba asta. El ştie să ţiuie. Cineva m-a lămurit că făptura asta negru-ţiuitoare se trage dintr-o lungă familie de ceainice.

Pa.

42 comentarii

  1. 🙂 🙂 🙂 Am ras cu lacrimi. Mai Vidal, mai, te joci cu noi?Ca altfel nu-mi explic cartea ceea cereasca „aruncata” pe pat. Are buletin negrul, carevasazica 🙂 :). Bun asa, ca de altfel era cam greu sa ma prind ca-i ala negru, mic, de respira greu acu doua luni. 🙂 Fi-ti-ar sanatos, sa-ti fie!

  2. frumosuuu cat a crescut!

  3. pai, am pus cartea linga el ca sa aiba acelasi sistem de referinta la masuratoare ca data trecuta. 🙂

    asa, fi-mi-ar sanatos sa-mi fie, si voi sa-mi fiti la fel!

  4. hehe, sa-ti traiasca, vidal! i-ai ales special negri, sau asa s-au nimerit?
    am si eu un negru, batraior, dar competitiv, cam 6 kile in viu.

  5. hihihihi ce faini is! sa te stapaneasca sanatosi :))

  6. Si te mai intrebi de ce vede Vidal, uneori, negru in fatza ochilor…:)

  7. multumim pentru pozeee:))). tiuitul este de la pubertate. nu mai stiti cum tiuiau colegii de clasa incepand cam dintr-a opta pana spre a zecea? :)))

  8. oficial va zic la toti ca s-au nimerit negri. e drept, puteam oricind sa culeg de pe strazi si alte culori de blanosi, dar s-a-ntimplat ca cei mai mici, mai prapaditi si mai pe duca sa fie abanosii astia.

  9. pot kettle black 🙂 vai ce dor mi s’a facut de Nuit a mea ….am o familie de 6 negrii mititei aci la bloc, ne salutam zilnic, mai le dau ceva, mai ii miorlaie Nina ca Giulietta din balcon.
    Sa’ti traiasca bestiutza, in ultima poza pare chiar fioros 🙂

  10. auleeeu ca tare-i fatzos!
    uf am si eu o negruta la serviciu, tre s-o pun pe jurnal animal si pe altele ca tare-i dragastoasa ghemotoaca si vine iarna. avem o rutina. ies in balcon, ma asez pe fotel la tigara, si pavloaca instant tzop in brate prrrrrrrr.
    de fapt ia sa ma duc eu la o tigara 🙂

  11. pavloavca, adica.
    si nu incetez sa ma minunez la acest avatar.

  12. frumos mitzoc ai 🙂 Lulu meu are aproape 4 luni, negru si sadic (ma „cam” musca). Da’ stie mieuna, golanul. Stie acum, dar mai vedem peste o luna, poate se-apuca si el de tiuit 🙂

  13. sunt fenomenali :)) iar privirea astuia mic: priceless. sper ca intaiul motan al domeniilor nu e trist, pare cam ingandurat, acolo, in coltul pozei. altfel, ma uit asa la motanul-ceainic si ma astept sa spuna: NEVERMORE!

  14. @toata lumea: sa stiti ca i-am transmis urarile – asa s-a emotionat… de i-am luat piuitul 😀
    __

    @alexedi, sa ne dai link daca pui poze, multumim frumos.

    @underhill: de fapt intiiul motan al domeniilor e altul… iar asta din poza, ai dreptate, e cam ingindurat; piticu-ceainic s-a prins ca e un nene tolerant si manierat si-l chinuieste ca pe hotii de cai. noroc ca mai apare din cind in cind Intiiul si face ordine.

  15. @naen: vaz ca te cam jumuleste sadicul matale :)) Da-i jucarii multe, ghemotoace de hirtie legate cu ata, pina-i mai trece perioada. Ii cresc dintii si-i urla hormonii, asa e la virsta asta. O sa se potoleasca. Si cind ii vine vremea, castreaza-l neaparat.

  16. are jucarii prin toata casa. si bureti jumuliti, si chestii-pe-sfoara… Zici ca e de la hormoni? Da’ si cand doarme cu capsorul pe bratul meu, ori lipit de gatul meu, nu ma pot abtine sa nu-l pup iar si iar… ma topesc de dragul lui.

  17. ah, nu stiu de ce aveam impresia ca aveai doar un motan. doi, dupa ce l-ai luat la bord si pe motanul-ceainic. respectele, scuzele si plecaciunile mele Intaiului.

  18. de fapt, mi-e jena sa fac public totalul. dar ce era sa fac, daca erau asa bolnavi si mici si jalnici… (si frati, in afara de ceainic, desigur)

  19. motanul-ceainic :))))))))

  20. Cum pot sa fac si eu rost de-un avatar de asta fain ca al vostru? ca vad ca-s singurul care tot iese din cutie pe-aici :)) Hai, poate nu un crab ca Vidalu’, da macar pentru un cerc de asta cu antene m-as inscrie pe lista 😀

  21. pai, cre’ ca tre’ sa intri nelogat. astea-s avataruri repartizate de wordpress la nimereala pentru cei care intra nelogati (eu cind ma loghez apar cu avatarul meu verde-tuguiat, altminteri, uite apar cu asta din dreapta).

  22. Să-ţi trăiască, Vidalule, că tare frumos ne mai zici de el :))

    PS – Îmi spunea cineva care-ţi citeşte blogul că nu ştie cum poţi sta în casă cu pisici negre care, aşa cum se cunoaşte, aduc ghinion. Asta ca să vezi cam pe unde a ajuns raţiunea aia pură :))

  23. pai, cred ca atunci cind ii trece o pisica neagra prin fata face trei pasi inapoi … nu, vidale? asa faci? ar trebui sa pariticipi la un campionat da mers inapoi. la tine in casa se intra cu spatele? ca-i mai usor de „inaintat”… iar baia e undeva „inapoi si l adreapta/stinga”?

  24. deci va jur, numai cu spatele merg, ca-n porcaria aia de film cu mark wahlberg (nici azi nu pot intelege cum am stat sa ma uit pina la final). in plus, toata ziua stau cu tricourile ude 😀 de cit imi scuip in sin si la mine pe jos e ca-n hansel si gretel, numai dire (de sare), ca arunc peste umar de cite trei ori de fiecare data.
    a, si mi s-a cocosat degetul de cit bat cu dinsu-n lemn.
    viata grea, mai.

  25. (@DeMaio: spune-i persoanei c-am vrut si-o cioara, inca din copilarie, da’ n-am avut parte. in plus, am spart fo cinci oglinzi la viata mea. doar tramvaiu’ 13 mi-a scapat, nici azi nu-mi dau seama de ce. :D)

  26. @demaio: eh…prejudecatile frate…
    @owner: interesant site-ul si de apreciat rabdarea propritaresei de miaunatoare; am si io unul negru-negru, da-l cheama Vasile…

  27. @vorbaretu’: pai, sa-ti traiasca vasile sanatos!

  28. vai, e aproape mai urat ca jean. :))

  29. da de ce zici, ma, de jean ca-i urit?
    jeane, pune-l pe tac-tu sa se uite-n oglinda si fii pe faza cind se sparge!

  30. moama nene ce rea esti.
    nu mai am oglinzi in casa de cand cu soseta (ce sa fac, am doi motani uratzi cu spume).

  31. lasa, nu da vina pe soseta, ca oglinzile alea s-au spart dimineata cind te barbiereai!

  32. not true! 😛

  33. al mei am crezut ca latra si cateodata chiar incearca.
    miauna, dar rar.
    mai mult de maraie…
    cand era mic parca tiuia si asta.
    cine stie?
    Socrate are aproape un an si este obez ( mananca si ceapa )… acum ii caut iubita… asa ca daca ai vreuna disponibila Socrate asteapta s-o intalneasca.
    un fel de sentimente.ro in varianta pisiceasca.

  34. :))))) Socrate, auzi! :))) sa-ti traiasca socrate sanatos (nu-i mai da ceapa!! il imbolnavesti de anemie heinz) si poate gasesti prin postarea cu ‘chestii tehnice’ vreo idee ca sa-l mai slabesti oleaca.

    fete de maritat n-are vidal, ca ti-ar da. 🙂

  35. nu-i dau eu ceapa, fura singur. il alerg prin casa. ma gandesc ca daca tot vreau sa slabeasca sa nu faca vergeturi :)))) si-l bag la sport. daca auzi de vreo fata, da-mi de veste 🙂

  36. Hei, tu mi-ai furat motanul! :)) Acum stiu pe unde-si poarta coada neastamparata, atunci cand dispare cu zilele de-acasa!
    Chiar seamana perfect cu motanul meu, numitul si incriminatul „Carbunel”- seamana pana si la expresia mutritei! Al me e tare bland si iubaret, si ma amuza ca ii spui „potaie”, pentru ca asa il consider eu pe Carbunel- mai mult caine, mai putin pisica. 😀
    Ok, gata despre pisici.

  37. să ştii că s-au ridicat cîteva mustăţi indignate şi s-au mormăit proteste. cum adică „gata despre pisici”?? 😀

  38. Eram tentata sa povestesc si despre pozitiile aiuristice, echilibristice si contorsionistice in care doarme, cum plange cand vine de-afara si nu suporta sa manance singur… 😀 si mi-am adus aminte de o meditatoare la matematica, la care ma duceam acasa, ca sa invat, chipurile, ceva matematica. Din 60 de minute, 25 de minute erau pierdute pentru ca-mi poveseta despre pisica ei- o persana enervanta si simandicoasa, care merita doar bobarnace la cat de fandosita era! Cred ca mi-am autoimpus o limita la numarul de cuvinte/caractere cand vine vorba despre povesti cu motanul meu. :))

  39. :))
    lasă, aici nu ni se termină hîrtia şi nici cu timpul nu stăm rău – chestiile lungi le putem citi în rate.

  40. […] Negrul cel mic s-a băgat în nuştiuce udătură – cum face des, inteligentul de el – şi după aia, desigur, de la atîta apă i s-a făcut de pipi. Încă şi mai inteligent, s-a dus la litieră, a intrat, s-a proptit cu coaiele-n nisip, s-a pişat, s-a bucurat, a ieşit şi-a înţepenit. Cu nisipul întărit pe ouţe, va să zică. Nu s-a putut proceda la desţelenire, dată fiind zona în discuţie… […]

  41. […] te da la mine, că ţip viol! Motanul-ceainic (sau Ciment, conform altor poveşti din folclor), a împlinit opt luni şi vrea să facă […]

  42. […] de exemplu, Furnicuţă. Adică motanul-ceainic. Zis Ciment. Băieţaş de cartier. Ăsta doarme lemn toată noaptea. Dimineaţa se scoală – […]


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

