tara in care teroristii primesc amenda

Am lucrat cîţiva ani într-un oraş ardelean. Din cînd în cînd mai veneam la Bucureşti să-mi văd mama, pisicile, cîinele, cărţile şi scaunul de la birou, recent retapiţat. Cîteodată mă lipeam de cîte-o liftă care, terminîndu-şi de frecat menta prin oraş, se căra acasă în anglitera sau în scotlandia sau în americanca lui. Adică trebuia s-ajungă din oraşul ardelean la aeroportul otopenian, şi de-aceea firma îi punea la dispoziţie… un taxi.

De cele mai multe ori însă nu mă nimeream cu taimingu’ şi trebuia să fac tot drumul ăsta cu diligenţa cu caii ei lihniţi din cauză de olăcari leneşi. Adică cu trenul. Sau cu microbuzul, da’ aia era treabă temerară, că o dată am făcut cucui în frunte după ce m-am trezit cu duba pe iarbă undeva lîngă Ploieşti, iar altădată am nimerit un vizitiu psihopat, care-a urlat la noi tot drumul şi-a dat cu curu’ microbuzului de toţi parapeţii pe serpentinele poleite ca_cleştarul într-un ianuarie cu dinţi.

Ei bine, pe vremea aia nu ştiam că se poate să călătoreşti comod, cu o dubă super-dotată, în ce direcţie vrea muşchiul tău, şi să te coste numai două milioane cu totul, indiferent de distanţă! Iată că se poate, am aflat asta abia azi, tardiv pentru navetele interorăşeneşti – dar poate la vară deturnez şi io o utilitară să mă ducă la bulgari, că n-am văzut niciodată nisipurile alea aurite. Şi poate-mi fac şi reducere la amendă, că pe la sud de dunăre am auzit că şi preţurile, şi amenzile-s mai mici.

Ţara teroriştilor amendaţi. Dacă se-ntîmpla să ia gîtul vreunui ostatic, probabil că primeau şi mustrare scrisă, nu?

10 comentarii

  1. Ar fi trebuit măcar să recunoască fapta şi s-o regrete =)) Doamne, nu mă pot abţine din râs, deşi este grav…

  2. oh… sa vedeti cum e in spitale cand vin garsonii cu satra si tembelii aia de badigarzi stau şi se uită la ei, tăcând mâlc, să nu care cumva să streseze pirandele şi parpanghelii…
    vidal! io v-am mai spus o dată! dacă găsim, cumva, o ambulanţă amfibie, facem, naibii un drum până pă insula aia? cât poa’ să ne ia?
    şi dacă nu-i amfibie, o scufundăm, naibii, în dunăre, ca să râdem umpic!

  3. categoric. si dupa ambulanta anfibie poate gasim si una zburatoare sa ne retragem oleaca prin thassos si santorini. c-asa vorbiram, nu?

  4. :))))))))))))
    ce-am facut, ma? am scris ‘aNfibie’?
    de la tiNpiti mi se trage, clar!

  5. aNfibie, jawohl! sehr gut, praf de cărămid gemaht!

  6. lol!

  7. foarte romantic cazul…
    pe cind o deturnare de ambulanta sau masina de pompieri de catre un tinar indragostit care vrea sa ii demonstreze iubitei cit de mult o iubeste?
    scenaristii ar trebui sa fie mai atenti la stiri si sa profite… cine stie, urmatorul leu de aur sau palme d’or s-ar putea afla on the way, cu ambulanta.

  8. neah… dupa odiseea domnului lazarescu, nu cred ca vom mai avea parte prea curind de-o ambulanta…

  9. Da, I think you’re right. Dar daca zicem masina de pompieri in drum spre interventie (un mare incendiu care risca sa cuprinda o cladire importanta unde se discuta lucruri importante, de genul conspiratiilor politice – o intilnire tinuta secreta, fara paza, fara ambulante, fara masini de pompieri) este deturnata de un tinar proaspat absolvent de facultate, care nu-si gaseste de lucru si a carui iubita e gravida si miine vrea sa faca un avort pentru ca nu e in planurile ei sa faca copii (nu cu el) si el vrea sa o convinga sa il faca si sa ceara azil politic in Canada? Bineinteles, ma aberez, dar se poate… Daca ne straduim destul/mai multi, se poate.

  10. pfuai da mine, pai deja ai pus mina pe doua desh’te d’aur cu scenariul asta! 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

