Pst!

Pst! Hei! Care mi-ai furat ghiveciul cu ditamai diffenbachia de un metru şaptezeci de pe hol: în caz că nu mai treci pe-acolo (deşi, după tentativa eşuată de rupere a afişului aş bănui că ai trecut), poate treci pe-aici. Iaca, pentru tine:

Dar şi pentru alţi idioţi şi nespălaţi ca tine, care nu suportă o scară de bloc decorată cu flori – nemaivorbind de cîtă minte-ţi trebuie să furi şi să-ţi bagi în amărîtul tău de apartament ditamai ghiveciul cu o plantă cît tine de înaltă… Măcar i-ai făcut nişte loc? Ai dus pe balcon borcanele cu murături şi balotul cu hainele lu’ cumnatu’ lu’ socru-tu care-a murit acu’ două ierni?

În rest, ca şi pînă acum de-o vreme, n-am nimic de zis. Pa.

17 comentarii

  1. grrr, mie mi-au furat un trandafir. l-au apucat de tulpina, l-au scos din ghiveci si au plecat asa cu el. si acum ma intreb daca trebuia sa ii multumesc ca mi-au lasat ghiveciul gol.
    (imbecili)

  2. Ahahaha, ce mesaj i-ai lasat ! You rock ! :))

  3. nu pot să cred! cât de muist ordinar jegos penal handicapat idiot cretin dobitoc bătut-în-cap javră trebuie să fie cineva, ca să poată face aşa ceva?

  4. @2410: poate nu le-a placut ghiveciul, vezi, e vina ta!

    @Roxa: i don’t rock. i’m diffenbachialess. 😦

    @Lorena: uite-atit!
    :(((

  5. Nu stiu ce sa zic… nasol ca inca nu ne civilizam. Mi-a placut imaginea cu balconul plin cu borcane :)))) Al meu e fumoar si loc de crescut flori (is mandra ca e frumos si ma laud)… sper ca florile sa reziste nicotinei – cea mai puternica va invinge!!! Sforta e cu ele!

  6. Ei, aşa ceva chiar nu credeam că se poate întâmpla. Dar, până la urmă, poate că ar trebui să nu ne mai mire nimic…

  7. stiu eu pe cineva care deunazi se plingea ca are multe diffenbachii de nu mai stie ce sa faca cu ele.
    doar ca-i un pic pina-n tabara. cind o veni si o citi, ia sa vezi tu ce patesti. 😉

  8. băh, vidale, băh… m-am întors naibii dă pă insulă şi auzisem deja plotu’ cu floarea! şi vroiam să-ţi dau o idee. dă şi tu, un print la postu’ ăsta, cu tot cu comenturi, şi bagă-i-l pă sub uşă celui mai probabil ‘oţ!
    sau, şi mai bine, pune-l pă scară, undeva, ca să se lase cu un fel dă gazetă dă perete.
    p.s. ah… haralambina a fost inoculată cu insula.

  9. @DeMaio: ‘ai, mai, chiar n-ai mai auzit de ghivece furate de pe holuri? io ma gindesc si-acum la roata aia de tren pe care o vindea un nene acum citiva ani in talciocul din Obor…

    @April: pai, si-anume ce sa patesc? o sa ma certe? 🙂

    @S.A.C.: ceeee ideeeee buna mi-ai daaaaat…
    (astept detalii despre ‘Haralambina innoculata’)

  10. haide mah, ca a facut si omul aproape cinstit. 🙂 ce, vrei sa dea in cap pe strada?
    e ok, la noi in bloc au furat un copacel cu tot cu ghiveci chiar si dupa ce (ghiveciul) fusese sudat.

  11. ah, Clara, nu poti sa-mi arunci d-astea si sa pleci fara sa dai detalii! deci CUM au furat ghiveciul ala?

  12. Da’ de un asparagus bătrîn de 12 ani (găzduit într-o oală de 10 kile), care atîrna în casa scărilor de la trei pînă hăt înspre parter – ce parere ai?
    Ăla care l-a furat unde-l atîrnă ?!?!

  13. Uneori am impresia ca sa fura doar asa, de principiu, fiindca ‘e acolo si e nepazit’…
    :(((
    Saracu’ asparagus, imi imaginez ca l-au ciopirtit tot ca sa-ncapa pe undeva.

  14. neică, cedez diffenbachii cîte vrei! de la naşul fără număr, ca tocmai mă plîngeam că am prea multe, le-am împuiat excesiv, din motive de spaţiu pe înălţime, şi acum mi-au ocupat spaţiul pe lăţime… precum bine zice april.
    o vorbă zi, şi-s la tine în poartă cu ele!

  15. @mack: multumim din suflet, dar NU! :))
    ca si eu tot din impuiere excesiva pe spatiu minuscul – am zis sa fac un bine imprejurimilor si florii deopotriva (peretii de pe holul blocului sint vopsiti in ulei si puteam sa stropesc frunzele fara oprelisti). asa ca nu lipsa lu’ diffy propriu-zis m-a suparat, ca puteam s-o dau eu daca era. da’ sa nu poti tine nici un arbust in ghiveci la propria ta usa de la etajul noua… pfff!!!

  16. aaaaaaaaaaaa…….. asa, mai vidale? io credeam ca plingi si ca nu mai ai, nu numai c-a disparut asa mirsav.
    pai daca-i asa, pune alta si sub ea o notita – vizibila, though: „daca dispare fara sa gasesc in urma (10 RON sau cit vrei), o sa ai parte de 7 ani de (bad sex / dureri de burta / pierdut autobuzul / anestezii slabe la dentist)”

  17. :))))))))))))))))
    aaaah, cum nu m-am gindit sa-i urez d-astea cu bad sex si dureri de burta…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

