Pa!

M-am hotărît să boicotez blogurile care promovează sau tolerează violenţa de limbaj excesivă şi repetată. Şi asta dintr-un singur motiv: genul acesta de violenţă repetată ascunde şi totodată întreţine nişte labilităţi de caracter cu care, simplu, n-am chef să intru în contact. De caractere slabe şi violente m-am plictisit – şi m-am hotărît să le zic pur şi simplu:

Dispăreţi.

Din ochii mei cel puţin.

De remarcat că harta blogurilor sus-numite se suprapune aproape perfect pe cea a blogurilor care promovează, mai mult sau mai puţin ‘glumeţ’, violenţa fizică. Ah, le-aş rupe gîtu’ la ţigani. / Doar să se uite vreun poponar la mine şi-l calc în picioare. / Ar trebui să le spargem capul de mici la toţi jidanii/ arabii/ speculanţii din piaţă/ mormonii/ ateii/ creştinii/ vecinii care ne inundă/ politicienii de stînga/ de dreapta/ maneliştii/ rockerii/ puştanii emo/ indivizii care au vile/ au mătreaţă/ graseiază.

Minte puţină, şi-aia odihnită.

20 comentarii

  1. Ca unul care-a spus c-ar intra peste rromi cu AK-ul (si-am zis-o cu ura), trebuie sa-ti multumesc pentru palma asta. Tocmai pentru ca-s slab si-mi gasesc scuze, aveam nevoie sa-mi arate altcineva exact cum se reflecta judecatile defectuoase, in speta vindicative, si cuvintele aruncate asupra celorlalti.

    N-are importanta daca-mi raspunzi sau imi stergi comentariul, dar : ) heh am si eu o intrebare. Tu ai defecte? : ))

  2. Nes, singurele comentarii pe care le-am sters vreodata au fost cele care-mi aruncau doar un link de reclama sau, intr-un singur caz, unul care-mi adresa o insulta goala, si-atit.
    Cit priveste insemnarea propriu-zisa: fii antena, am repetat si-am subliniat violenta ‘excesiva si repetata’. Tot omul… e om. Avem mai toti macar cite un moment (de regula mai multe) in viata cind ne vine sa luam AK-ul si sa tragem in cineva anume – sau, mai rau, intr-o categorie anume! Defecte? n-ai tu par in cap cite defecte am eu – si n-o zic ca sa ma alint, o zic cu amaraciunea omului tot mai constient de sine. Dar tocmai pentru ca am si eu atitea bube inteleg momentele acelea de care am spus. Pentru acest motiv am considerat necesar sa subliniez: violenta repetata! Adica, stii, a gresi e omenesc, a persevera e diabolic. Dupa doua-trei-cinci-cinspe posturi sau comentarii de acest gen, e cazul sa pricep ca omul cu pricina trebuie ocolit pentru ca e nociv.
    Tu, se vede treaba, te numeri printre cei care, dupa ce-au injurat categoria, si-au dat seama ca nu categoria le-a furat portofelul, nu categoria a facut mizerie in fata blocului, cu categoria nu te poti certa, nu poti sta la masa, nu poti iubi categoria si nici categoria nu te poate antipatiza pe tine.
    Asa ca eu iti multumesc pentru comentariu si ma bucur nespus pentru ce reiese din el.

  3. hei, dă şi mie nişte linkuri d’alea dă la băieţii/fetele nervoase, te rog. pă mine mă fascinează prostia. dacă prostia asta mai e şi ambalată în pretenţii dă inteligenţă, chiar am mici orgasme ‘telectuale.
    pe de altă parte, chiar mă interesează cum gândesc EI. Cei mai mişto sunt ăia care au cultură în afară de opiniile lor extreme. Sunt mişto pen’ că te fac să te tot gândeşti în ce fel e compartimentată mintea omenească.
    pentru referinţe literare, un tovarăş, Andrei Makine pre numele lui, a scris o carte care se cheamă Dragostea omenească (pă bune că aşa se cheamă!) şi în care vezi cam ce simte un negru în Rusia. Ba chiar în Siberia. Makine ăsta parcă ar vrea să spună că excesele sunt un construct artificial (scuză acest presque pleonasm, te rog!).
    revenind, nasol cu extremiştii ăştia, cu cultură! ciudat la ei mai e şi cum îşi ascund extremismul, vreme de luni, sau ani şi, deodată ţi-o trântesc în faţă dă nu te vezi!

  4. Îţi doresc să n-o păţeşti vreodată şi să ajungi la vorbele unor animale ca noi. Asta este tot. În rest, continuă să fii deasupra tuturor, îţi iese de minune. Baftăăăăăăă!
    Mai trec pe aici, să ştii 🙂

  5. :)))))))
    avind in vedere ca n-am nominalizat pe nimeni, e chiar haios cum isi pun unii mina-n cap (si-si mai si autoadreseaza epitete)
    Demaio, te-a oprit cineva sa vii pe-aici?

  6. dap. sustinem boicotul.

  7. boicot, boicot, da’ mie dă ce nu-mi daţi un link, acolo, să văd şi io cum se mai dă lumea la jidan/ţigan/gay/ochelarist?

  8. sa-ti dau pe perso sau in gura lumii? ah… choices… choices…

  9. Imi pare, domnule Corn, ca Makine spune ca doar excesele de toleranta si intrajutorare (ce propagandistic suna!) sunt artificiale, ura e sincera. Iar cartea aia e infiorator de frumoasa, chiar daca-ti omoara orice speranta.

  10. ei boicotezi o pulă…..

  11. mangaloy, si pe tine te biziie fo musca?

  12. manga is right! n-ai ce să boicotezi, domne’… chestia asta de care vorbişi e ‘nscrisă în codu’ genetic. na! 😦

  13. Nu, Vidal, dar nici idiot nu sunt să nu ştiu că este o referire care mă cuprinde şi pe mine 🙂 Îmi asum modul de a fi, asta este tot, sperând că asta mă face puţin mai om decât cei care spun că sunt altfel decât o arată 🙂

  14. si cum le boicotezi? nu mai treci p-acolo? pin’acuma treceai? cine’s astia?

  15. [sunt la virsta intrebarilor, pesemne … acuma vad ce serie de ? am]

  16. @Demaio, retorica lui ‘am eu bube-n cap, da’ uite-l si pe ala ca are la fel’ nu ajuta pe nimeni cu nimic. Iar faptul de-ati asuma pasiv modul de-a fi cu tot cu bube, nici atit. Ddar asta e doar parerea mea, tu vezi-ti linistit de treburi.

    @April: mai treceam, mai comentam, mai toleram…

  17. (@April: sint bloguri in care, in general, n-ai sa prea vezi insemnari explicite de genul asta, doar indemnuri din subsidiar. De altfel, autorii lor au grija sa declare din cind in cind ca nu, nici vorba, ei nu sint atit de redusi incit sa asimileze niste infractori cu o etnie (asta in cazul problemelor etnice, desigur, in alea de orientare sexuala e mai greu), dar daca apare cite un apucat (de regula ‘protejat al casei’) si urla un comentariu de genul ‘la auschwitz cu ei!’, autorul il va tolera la nesfirsit, iar uneori ii va raspunde cu multe emoticoane zimbarete. Cum autorii astui fel de bloguri sint de regula oameni destepti si nu chiar inculti, in plus cu simtul umorului mai mult sau mai putin dezvoltat, o haita-ntreaga de gagii si gagicute la rindu-le destepti la origine le vor tine trena si-i vor aplauda no matter what, cu limba scoasa la spiritele de gluma si cu un shut down sanatos la castronul cu neuroni.
    Cam astea ar fi blogurile :D)

  18. io aş vrea să mă boicotez pe mine insumi, pen că persona humana ie inzestrată cu autoreflexivitate, ca şi sistemele axiomatice şi ca şi THC-ul. Vorbeam aseară cu THC-ul şi iel mi-a promiscuis que il va m.aidera in questa problema. deci băgamias pula in capu meu de manelist obosit und incult autodafeiamiaş sinapsele mortii mamei mele de bou ce sunt futumi christosii si arhanghelii cristelnitei muistului asta de JC, căcamaş pre şi printre neamul meu de mardeiaş de cartier cu gablonţ DG, evisceramiaş cavitatia abdominală cu căcat cu tot in supa primordială din care mam nascut, şi, in general, căcamaş să mă tot cac…cac….cac….cac

  19. @mangaloy: ia cu apa si sa-ti fie de bine.

  20. interesant raspuns!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

