pirati si corsari

Cum se încurajează descărcarea de seriale piratate:

Se difuzează legitim un serial pe un post tv. Să zicem AXN, dar mai bine nu dăm nume. 😀

Se ajunge la episodul cutare. Cu două minute înainte de final, personajul principal a pătruns într-o încăpere întunecată şi a mînărit un fişet încuiat ca să deschidă un anumit sertar. El e cu mîna pe mînerul sertarului, tu cu ochii beliţi la ecran. Trosc! publicitate.

După nişte lungi minute de publicitate, trosc! trosc! serialul următor. Au adormit la butoane şi-au uitat ce difuzau. Nu-i nici primul serial retezat, nici primul post tv pe care-l plăteşti de pomană.

Fapt pentru care te duci frumos pe tvtorrents şi-ţi iei episodul cu pricina ca să vezi dracului finalul.

Ori poate pe isohunt.

Ori pe demonoid, că tocmai s-a întors online, bine-ai revenit.

În afară de asta, la filmele piratate poţi să renunţi la titraj (mă rog, dacă-ţi dă mîna), ca să nu mai citeşti chestii de genul: „Taii pot fi foarte drăgui“ (the dreadful ţ-problem).

Să vină cineva acu’ să-mi povestească despre lege şi ordine, că-i zic fo două şi-l trimit să ia serialul de pe net.

32 comentarii

  1. Fiat justita, pereat mundus. Et media.

  2. Just: justitia.

  3. lasa, ca justita aia imi placea mai mult. rima cu fustita.
    😀

  4. Eu sînt pentru mundus asta care-mi pune la dispozitie ce vreau si nu mai am nevoie de nici un TV.

    Subtitrarile made in Regie sînt o comoara în adîncuri înfundata … 🙂

  5. sa vina cineva cu acte in regula pe blog, nu poate; dar merge piratat un comentariu 😀

  6. aa, deci asta-i faza cu emoticoanele! ele nu exista pe bune! se pun semne : si )
    (iarta-ma de oful meu offtopic, da’ stii cu cat jind ma uitam la blogurile de pe wordpress ca aveau emoticoane si nu intelegeam de ce eu n-am cand ma loghez pe blogul meu, ma rog, pe blogul meu pe care l-am sters, ca nu gaseam emoticoanele)

    ia
    :*
    😛

  7. lol, am crezut ca sunt io tampita si am momente de narcolepsie de n-am mai vazut ce se intampla cu sertarul respectiv. multumesc ca m-ai lamurit:)

  8. pe vremea cand eram eu in clasa aIVa si imi taiau serialele in mijlocul sezonului de plangeam 1 luna ascunsa sub masa ca nu stiam ce au mai facut aia, nu’mi imaginam ca o sa se repete situatia inca 10 ani dupa…dar nici ca nu o sa mai stau la mana lor 😀 astept, astept, da’ cat dracu sa mai astepti? asa se apuca omu’ de ilegalitatzi ..

  9. nu te mai uita dom`le la house pe AXN, ca n-are nici un farmec! 🙂

  10. gheo, justita e mai misto. parca e nume de boala.

  11. eu, de lene, prefer sa ma uit la tv decit sa trag de pe net, sa ard pe dvd-uri (ca ma uit destul la monitor cind lucrez, la filme prefer playerul+tvul+canapeaua), sa le bag, sa le dau drumul, sa le alea-alea.
    da’ totu’ are o limita, tovarasi, si ma bucur ca-mi sinteti alaturi in aceasta incercare grea a vietii. de serialist.
    :))

    bola, m-am gindit io ca vei intelege. deci momente de narcolepsie au fost, da’ nu la tine. 😀

  12. da s-au inventat si siturile unde poti sa te uiti on-line. fara publicitate in mijloc si fara sa trebuiasca sa le descarci!

  13. eu cum n-am televizor se subintelege cu ce ma ocup :))

    INCHIRIEZ filme si seriale de pe torrenz. ca apoi le sterg, deci le duc inapoi. Nici subtitrari nu folosesc, uneori mai le bag, dar tot in engleza, poate mai invat si eu ceva.

    salutam vidalul la care ne-am gandit azi pt ca era cald afara si urmeaza canicula 😛

  14. @lollitta: da, fix ce-am zis ca io nu ma uit la filme pe ecranul computerului. 🙂

    @did: salutam panteroza, la care ieri m-am gindit cind am vazut o panteroza roza intr-un magazin. iar azi, pe cind se gindea panteroza la vidal, vidal se preumbla prin soare si zefir si se uita la copacii inverziti.
    ca de bine ce-am ajuns acasa vaz ca-ncepe ploaia :)))

  15. nu stiu alltii cum erau pe vremea ‘ceea, dar sa tot fi fost prin 1985-1986, pe cand eu urmaream pe balgarsca televizia un serial ideal pentru a crea dependenta celor de varsta pe care o aveam eu atunci ( ;p ), pe numele bulgaresc Sinio Liato, iar in original Verano Azul. Un fel de ciresarii spaniol. In afara de vidal, nascuta in acelasi an cu mine, nu stiu cine ar mai putea sa fi urmarit asa ceva; in fine, ce vreau eu sa spun? a, da, exact! pentru serialul ala as fi facut multe, if you know what I mean 😉 imi amintesc cum, intr-un episod, unul din baieti a aflat care e treaba cu ciclul menstrual, si cat de emotionat a fost afland ca fata de care era indragostit (desi el habar n-avea de asta) devenise, cu aceasta ocazie, cam femeie…hehe…ce subtitrare, ca am invatat si bugareste urmarind serialul asta 🙂

  16. se va lua un l de la „alltii” si se va pune la „bugareasca” 😀

  17. :)) se va lua, se va lua

  18. hello, my name is 2410 and i am new in this group

    ce ma bucur ca nu sunt singura care imprumuta astfel

    pe mine m-a prins ploaia in colentina si m-a tinut pana la mine in mahala (fara umbrela) si bine ar merge un episod din ceva, da’ am ajuns la un punct mort cu toate serialele obsesie 😦

  19. :))) te-a prins ploaia-n mahalaua mea si te-a tinut pina-ntr-a ta, iaca infratirea-ntre plouati!

    (si io tot intr-un punct mort sint :((( )

  20. off-topic, o ora jumate prin ploaie, deosebit de eleganta cu o punga de plastic in cap, nu ca ar fi ajutat la ceva dupa cum bateau rafalele alea, dar ajuns home, nimerit peste UB40 cu „Sing our own song” (decat pur le coneseuri), citit acum comentariul lui a&m despre bulgarska televizia si strafulgerat un titlu: „bulevardul Paulishta”. me sighs.

  21. deci de bulevardul paulista chiar ca uitasem! phiiiii….

  22. si Norii Negri – ala polonez

  23. si Ambulanta, ceh!

  24. si Ambulanta, cum de am putut uita: ui ceas (asa incepea melodia de pe generic). Nu ca as sti ce inseamna.

  25. pai, si de ambulanta abia acum mi-am amintit, dupa ce-ai zis de norii negri…
    parca sintem niste mosuleti care stau pe banca la soarele de primavara… 😀

  26. un mos si o baba (banuiesc ca tu esti mosul…)

  27. Şi de-ar exista problema asta doar la seriale….bine, cu filmele este ceva mai greu, că astea noi le vedem pe ecranele televizorului după n-şpe ani…

  28. @gadjodillo: doua copci! 😀

    @demaio: ei, lasa, ca nu-i chiar asa. hbo-ul aduce filme repede si mai patesc d-astea si televiziunile autohtone din cind in cind.
    da’ ce te faci cind mamica ta vrea musai sa vada ‘battlestar galactica’ si n-o difuzeaza nimeni si are vreo 60 de episoade si titrarile sint proaste si tre’ sa te apuci sa bibilesti 60 de titrari si sa le potrivesti cu iepisoadele si sa i le dai mamicii la pachet? ei?
    😀

  29. iti mai cumperi un teve, sau macar un tv tunner.

  30. varianta cu inca un teve nu era deci pentru serialul despre care tocmai am zis ca nu-l difuzeaza nimeni pe la noi 😀

  31. nu
    era raspunsul generic (si adesea nepotrivit) la intrebarea: ce ma fac io, ca vrea si mama la teelvizor?!
    eu am extins-o spre aceasta situatie – unde e si mai putin adecvata:D

  32. :))
    exact cum ziceam, stam pe bancuta la soare…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

