de ploaie

Adică, dacă tot plouă aşa urît şi mult şi urît şi mult, de sub cerul ăsta aşa mucios şi cocîrjat, mai bine mă uit la poze de vreme frumoasă, de-acum cîteva zile, cînd era soare în parcul Tei – …eu, care mă enervez în parcuri şi fac alergie şi plec repede… :))

Mi-era rece la chişoare, că altfel umblam şi eu un pic pe iarba asta frumoasă – semnul de interzis nu-i pentru mine, îmi pare rău; zice clar: doar negrii desculţi n-au voie pe iarbă!

Nu ştiu ce copăcei sînt ăştia, că n-au apucat nici să crească, nici tuleie de frunze nu le-au dat,
da’ bine că înfloresc ca demenţii!

…nu-i de mirare că le fac curte toate crengile!

Autorul inscripţiei de sub bustul lui Heydar Aliyev s-a gîndit că nu ne permitem să ne tragem de şireturi
cu nişte invitaţi de onoare într-un moment solemn, deci nu-i frumos să le prescurtăm numele.
Şi-aşa o fi ieşit (din pălărie) chestia cu ‘poporul azerbaidjan‘…

Altă loază…

Adică nu, nu vreau să spun că fîntîna asta e vreo loază!
Toată viaţa mea am cunoscut fîntîna asta neagră. frumoasă era. discretă era. elegantă era.

Loază e ăla care s-a gîndit s-o facă, pe ea şi pe bazinul ei cu apă, argintie! adică, da. cu vopsea argintie.
A făcut-o aurolacă, să moară pic şi poc dacă nu!

Crăpa-i-ar bretelele şi cădea-i-ar pantalonii de stofă lucioasă între craci cînd îi deschide şoferul uşa la limuzină şi-l filmează realitatea tv din spate în direct, să-i vadă toată lumea şpilhozenii cu buline, am zis!

Da’ lasă, mai bine ne uităm la nişte tufişuri – îmi pare rău că n-am spaţiu să mă desfăşor, dar vă garantez cu ochii mei văzători la faţa locului că tufişul ăsta îşi asortase culoarea la flori cu tivu’ la frunze, pe cuvînt de cercetaş de parcuri!

Nu ştiu ce-s chestiile astea în uniforme de şcolăriţe, dacă ştie cineva, să-mi spună:

Astealalte, în schimb…

e ceva monstruos de erotic în corolele astea catifelate, miezoase, pur-murdare, cu viscerele-nvăpăiate nabokovian, pistilate, polenite, tîrnosit-imaculate, colivii cu portiţa deschisă, estuarele unor fluvii de limfă şi sînge…

Bine, gata.
.

36 comentarii

  1. Ce frumos :). Imi place cind pui fotografii; sint misto. Copaceii aia mici si infloriti par magnolii, ca sint de mai multe feluri; unele sint foarte suave, cam ca astea din pozele tale.

  2. Haha, cred că vremea e singurul capitol la care nu vorbim aceeaşi limbă.

  3. copaceii sint magnolii clar. au inflorit si la mine! curata nebunie primavara asta. lipsesti doua zile si, cind te intorci, parca-i alt loc…

  4. vai vai, iesisi tu v la plimbarici? (de ce sunt copacii aia taiati… albastri?)

  5. Frumoasa prezentare, cam pe masura florilor 🙂

    Nu am aflat numele scolaritelor, dar le-am gasit plimbîndu-se si prin North Yorkshire : http://www.bbc.co.uk/northyorkshire/content/image_galleries/may_06_photo_gallery.shtml?8

  6. avem asa: magnolie, gutui japonez (tufele cu florile asortate cu tivul de la frunza) si nu-ma-uita (chestiile in uniforma de scolarite) http://en.wikipedia.org/wiki/Myosotis

    ai facut cumva un sequel la povestea cu buruienile alea de toate felurile din glastre, pe care nu l-ai pigulit, care-a inflorit, cum mai arata?!

  7. vai oare asa o sa’mi iasa si mie panselutzele? i hope so…sambata am fost si eu in parc aci la mine in carol, dar cu bicicleta si am ametzit de la atata liliac, erau zeci de copaci infloriti, de nu se mai vedea coada la alphaville de ei 🙂 acum imi pare rau ca nu mi’am luat camera la mine, dar cel putin am stanjenei albi uriasi infloriti, si’s frumosi si pe ploaie :))

  8. da, copaceii aia sunt magnolii, si mai exista o specie: magnolii albe, care sunt ceva mai rarutse, dar se vindeau la praktiker acum cateva saptamani.

    mie mi se pare acum aiurea sa nu ai voie sa calci pe iarba. aici (in germanica) in toate spatiile verzi acest lucru este permis fara probleme.

    stii cum se numesc panselutele aici? Stiefmütterchen (mamici vitregi) 😀

  9. multumiri pt baia de culoare pe zi mohorata. chiar se necesita 🙂

  10. @TheArrow: s’traiesti. da’ n-am decit un aparat de end user prost. cind ma fac mare imi iau si io un slr ca lumea, promit. 🙂

    @stingo: cea mai fericita perioada din an e aia cu cod portocaliu. (la ziua aia de cod rosu n-am simtit nici o diferenta, nici in casa, nici pe strada.)

    @hnu: imi dai idei… ‘spring evolution in images – day by day’ …

    @puck: am iesit in ziua aia, da 😀

    @Franz: multam fain.

    @April: stiam ca ma pot baza pe tine! 🙂

    @tuvia: pai, chiar asa, ia camera cu tine data viitoare, zau.

    @optzecea: :))) acu’ vreau musai sa aflu de ce le cheama asa!

    @bola de nieve: sa ne fie de bine 🙂

  11. Vidal, aparatu’ o fi prost, da’ end useru’ nu e 🙂

  12. splendid, am zis!

    „numai negri desculti nu au voie pe iarba” :))))))))))))))))))))))))))

  13. @TheArrow: sar’naaa! (da’ crede-l pe end user ca nu-i prea scolit in chestiunea asta)

  14. @shalimar: asa le zic si negrilor mei cind vine ora de masa si incep sa miaune pe linga castroane: ‘nu servim negri!’

  15. super ! Pur si simplu ador perioada asta a anului si iubesc fotografiile frumoase. De-as avea si eu o camera foto …. pe care sa o pot numi asa…

  16. Pai nici io nu sint scolita, decit foarte indirect :).

  17. @Ela: pai, hai sa ne tinem pumnii reciproc la facut rost de camere sprincenate 🙂

  18. superbe florile in close-up – sa ne traiasca end userul!

    chestiile alea albastre ce sunt? spune-mi ca nu-s (fosti) copaci…

  19. @alt.L: sint fosti copaci. dar n-au fost taiati de dragul artei. sint copaci putrezi sau rupti de furtuna. au avut o idee buna, zic eu, sa-i vopseasca in loc sa-i arunce. si vad ca-i revopsesc in fiecare an, ca anul trecut erau mai bleu.

  20. uf, bine ca nu de dragul artei, ca incepusem sa scot pistolul 🙂
    dar acum pot sa ma bucur de cum arata 🙂
    multam pentru poze, talpile alea interzise sunt foarte dragute – desi, cine mai merge acum descult prin parc?

  21. Splendide florile…
    Mulţumesc, Vidal.

  22. @v: astea-s poze de trecut mohoreala…
    @alt.L: poate Robert Redford (pe CD-urile colectionarilor de filme).

  23. […] bine despre mine într-un articol… Şi poate şi după ce am văzut azi, pe blogul lui Vidal (De ploaie), nişte poze luminoase de trecut […]

  24. @michael: intocmai! chiar la filmul cu pricina m-am si gandit. dupa semn, pare intr-adevar ca n-ai voie descult prin iarba. poate ca nu-i deranjeaza daca esti incaltat. oricum, puteau sa spuna direct „romantismul interzis!”

    nu inteleg totusi obsesia cu ‘nu calcati pe iarba’. stiam ca ierbii ii prinde bine sa simta picior de om. daca ma insel, luminati-ma, ca n-am nimic impotriva 🙂

  25. n-or avea bani la buget pentru intretinerea ierbii 😀

    sau obiceiurile comuniste trec greu.

  26. sau: mai degraba 🙂

  27. pnm (pana mea)… io aş fi zis că poporul ăla e azer, da’ dacă n-a protestat (sau n-a înţeles) ambasada lor, aşa o fi…
    în rest, frumoase flocirele 🙂

  28. aaa, vidal n-a văzut număuita pînă acu’, altminteri nu le mai uita 🙂

  29. @ ametitul: Pai ambasadorul lor tre sa stie limba romana sau noi? 🙂

  30. @mack: da, mai, asa mi-am dat si eu seama de chestia asta, n-am vazut niciodata numauitale pin-acu’… ce chestie

  31. ce frumuşel s-a făcut bucureştiul de când nu l-am mai văzut io.

  32. @vvritz: nu te lasa inselata de citeva oaze (pentru care cred ca-l voi vota in continuare pe primarele de la 2), orasul in ansamblu e foarte trist.

  33. Mda, şi pe aici al fel. Un oraş cu pescăruşi în care plouă tot la două zile e mai deprimant ca Bucureşti-ul (unde mi-o fi şi mie dor). Dacă ai vreme, mi-ar mai plăcea poze cu: Piaţa Rosetti (şi străzile de pe acolo, dacă-ţi iese cu Piaţa Italiană o dau pe plâns), Parcul IOR (ăla cu statuia lu’ Cuza), bulevardul dintre Romană şi Victoriei la ceas de we ş.a.m.d. :o)

  34. 🙂
    cu conditia sa ies din casa

  35. vidal, „scolaritele” sunt flori de „nu ma uita” 🙂

  36. pai, da, intre timp mi-au mai explicat si altii, numai vidal era tufa venetiana… 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

