leapsa pe vrute si nevrute

Am primit o leapşă de la Lorena şi mi-a plăcut să scriu pe blog chestii pe care nu le-am mai scris – şi nu le voi mai scrie – pe blog.

În speţă, opt chestii despre mine, la nimereală. Iaca:

1. Nu suport să întîrzii. Niciodată, nicăieri. Mai bine ajung (mult) mai devreme şi mă enervez aşteptînd. Starea de indispoziţie şi iritare pe care mi-o provoacă faptul că întîrzii nu are mulţi termeni de comparaţie.

2. În copilărie/adolescenţă m-am îndrăgostit succesiv de diverse personaje din desene animate. Primul obiect al pasiunii mele a fost pasărea de foc spaţială. Da, chiar ea.

3. Mi se întîmplă să mă înduioşeze unele obiecte. Şi nu mă refer la jucăriile în formă de căţei cu ochii mari.

4. Îmi doresc un serviciu la care să mă duc o singură zi pe săptămînă timp de 3-4 ore, dar de pe urma căruia să primesc o leafă întreagă, nici mare, dar nici mică.

Am avut aşa ceva, dar s-a închis după vreun an jumate. R.I.P. Nu te voi uita niciodată.

5. M-am născut la nouă luni jumate. Restul familiei, reprezentată aproape în exclusivitate din inşi blonzi sau şateni-deschis cu ochi albaştri, a dedus că am stat la vopsit. Cineva a emis chiar teoria că s-a luat culoarea de la doctor, care era negru.

6. Niciodată nu mi-a plăcut carnea, dintotdeauna m-am înnebunit după zarzavaturi. În copilărie, prin tabere sau excursii, la masa mea toate farfuriile se goleau. Eu le donam celorlalţi trei carnea, ei toţi îmi donau mie legumele.

7. Mă enervează Florin Chilian. Cîntă ca un brotac şi se poartă ca lupul moralist.

8. De fapt nu prea ştiu engleză, dar traduc bine pentru că am simţul limbii şi răbdare să caut tot ce nu înţeleg sau îmi sună dubios.

Şi gata, fiindcă am prostul obicei de-a nu pasa lepşele mai departe. 🙂

28 comentarii

  1. uau! nici eu nu îl sufăr pe florin chilian 🙂

  2. Thanks for sharing all this 🙂 Cred ca e mai importanta curiozitatea si rabdarea de a afla ce nu intelegi decit cit stii. Esti unul din putinii oameni truly intellectually curious pe care ii stiu. Prin comparatie cu tine, eu sint o loaza :).

  3. @everybody: nu va luati dupa TheArrow. nici nu se apropie de notiunea de loaza!

    @TheArrow: you simply don’t have what it takes to be a loaza!
    😀

  4. Zic ca sint o loaza pentru ca imi place mai mult sa contemplez (ce citesc, ce privesc, etc.) decit sa scormonesc dupa ce nu inteleg. Adica daca gasesc ceva care imi place nu-mi mai pun problema ca nu inteleg :)). I just enjoy it. Eu nu as fi avut rabdarea si curiozitatea sa invat de una singura cite chestii ai invatat tu, care nici nu mai stiu cite sint, ca le-am pierdut sirul cind mi le-ai zis 🙂

  5. da, de parca efortul de a cauta ceva ce-ti place nu s-ar pune la socoteala…
    🙂

  6. 1 merge mina-n mina cu 5. ai intirziat o data, 2 saptamini. de-atunci, gata, nu mai vrei sa intirzii.
    decit in pat. 🙂

  7. nu sunt on topic, sorry 🙂
    ma gandeam ca ti-ar place sa citesti asta : http://ama2675.blogspot.com/2008/02/mara-toarce.html
    NEAPARAT sa dai clic pe „Mara face masaj” 😀

  8. Primul obiect al pasiunii mele a fost pasărea de foc spaţială.

    eu si acum ii duc dorul. 19.30!!!

  9. @April: sa stii ca de-atunci mi s-o trage 😀

    @a&m: da’ ce constiincioasa e Mara! :)))

    @escariot: nu-i mai duc dorul de cind am pus mina pe film 😀

  10. Chilian sucks…
    Dar mi-a plăcut aia cu donatul cărnii 🙂

  11. uai daa, Pasarea de Foc Spatiala! Ce trairi!!!
    si ii mai tin minte si pe rana, topi, giraf si sibip! aventurierii spatiului.
    sibip nu stiu ce a mancat odata si s-a transformat intr-un sibip urias si rau 🙂

  12. eu nu suport sa astept, si prietena mea cea mai buna nr.2 nu suporta sa ajunga la timp (notziunea ei de punctual inseamna minim 30 min de delay…) deci tac si indur.
    cu engleza (si celelalte limbi) m’am scos tot ca tine, am o rabdare infinita sa caut si sa ma pierd in niste detalii care ii skot din mintzi si pe profi :))

  13. punctul 4 este esential. 😀 ceea ce-mi doresc si mie.

  14. Idem 3, 4, 7 si îngroparea lepselor.

  15. @DeMaio: da, mai, toti donam carne intr-un fel sau altul…

    @alexdi: ca bine zici, ce trairi!! 😀

    @tuvia: da’ tu si prietena ta cea mai buna n-ati putea indura cu schimbul? intreb si io…

    @did: iti tin pumnii! desi am impresia ca al meu a fost ultimul serviciu de genul asta de prin zona… 😦

    @Franz: cu ‘idem 3’ m-am mai linistit, credeam ca am eu ceva… 🙂

  16. bine ca nu am fost in tabere impreuna, ne-am fi batut pe zarzavaturi :))

  17. Bau! Daca nu sunteti busy sambata nu v-ar interesa sa strangem niste gunoaie din padurea Baneasa? 😀 Detalii pe blog [scuze de offtopic, si aici ma scuz ca e ptr o cauza nobila].
    Ce zici Vidal, te vad acolo?

  18. „Îmi doresc un serviciu la care să mă duc o singură zi pe săptămînă timp de 3-4 ore, dar de pe urma căruia să primesc o leafă întreagă, nici mare, dar nici mică.”

    Oare nu asta vrem cu toţii 😀 ? Mi-ar da ocazia să fac lucruri cu adevărat interesante şi importante.

    Iar la partea cu Florin Chilian, vorba cuiva, ai pus punctul pe v 🙂

  19. nu prea, eu ajung mereu mai devreme….oricum e in tokyo acum, s’a dus sa’i streseze pe japonezii aia punctuali =))

  20. ce tare… văd că ne-am adunat de un hate-club florin chilian. :))
    aş veni la băneasa la recoltat de gunoaie, dar am joburi. 😦

  21. Hehehe, snitelul la schimb cu cartofii prajiti – si culmea e ca desteptu’ de frate-meu se mai si credea in avantaj :))))))))))

  22. PS. cine e Florin Chilian ?!?!

  23. PS. si cum sa fac sa nu-mi apara mizeria asta verde in dreapta comentariului ?!?!?

  24. daca ma-ntrebi pe mine, n-ai pierdut nimic ca nu stii cine-i florin chilian 😀
    nu poti sa scapi de mizeria verde, imi pare rau. e aleasa automat de wordpress.

  25. Bine da’ de ce la doua dintre comentarii pune altfel de poze ?

  26. sint cei cu cont pe wordpress si avatar ales de ei, care s-au logat inainte de a comenta.
    cum m-am logat si eu acum, si prin urmare mi-a aparut avatarul.

  27. pam pam!!

  28. faina leapsa, numai lucruri interesante! mai rar gasesti asa ceva. 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

