casa noua

bine-am venit pe wordpress.

blogul de pînă acum e aici: vidal.weblog.ro

.

23 comentarii

  1. ashea, dom’le. uelcom.

  2. ursule, mi-ai luat-o inainte!

    vidalescule, sa pui si mitraliera…

  3. ghilda fugitilor… sa ne fie de bine

  4. sa-ti fie de bine 🙂

  5. traiasca mama lui wordpress! daaa, chiar asa, vidalutz, fa o sectiune in care sa pui cartushele, pliiiz! ca-i pacat sa se piarda.

  6. pai, unde pacatele mele s-o mai pun si p-aia?

  7. bine te-am regasit, v! ce header frumos ai 🙂 miau

  8. eeeee, bine-ai venit pe-aici 🙂 e frumos, si putem sa mergem inapoi la weblog in vizita de cate ori vrem.

  9. @vidal: nush. intreaba jenutzul, ea e gurul in materie de wordpress. da’ sigur se poate.

  10. horia, tu ai pile la wordpress? vaz ca numai avatarul tau apare in comentarii 😀

  11. spor la scris. eu unu ma bucur sa te citesc in alta parte.

  12. @v: cre’ ca da.

  13. Bine ai sosit, Vidalule…şi ştiu că va fi într-un ceas bun.

  14. Hai ca acu’ m-am trezit si eu ca ai venit incoace :). Mai bine mai tirziu decit niciodata, nu? Welcome! 🙂

  15. sa fie intr-un ceas bun! ma bucur ca ai revenit.

  16. multumesc frumos la toata lumea!

  17. şi ce, crezi că nu te găsim şi aici, ori uat? 🙂

  18. valeu, dijaba m-am ascuns… 😀

  19. bravoo! bine-ai venit 🙂

  20. na, trebuia sa semnez si eu condica.

    sa fie de bun augur schimbarea!

  21. @Smilla si @drac: casa noua cu surprize frumoase… sa-mi traiti! 🙂

  22. Cam tirziu, dar iata ca aflu si eu ca ai venit la WordPress. Din ce in ce mai multi parasesc weblogul. Se pare ca e o platforma imbatrinita (in rele).
    Welcome!

  23. @cpb: mersi de urare.
    (era bine sa fi fost doar imbatrinita, fie si-n rele. 😦 )


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

