skandenberg – 65 de lei sedinta

financiar vorbind, unul dintre cele mai
rele lucruri pe care ţi le poate face animalul tău este să nu mai
mănînce. după două, trei, hai patru zile de economii la
haleală, urmează decartatul de bani la perfuzii. două perfuzii pe
zi înmulţit cu şase sute cincizeci de mii înmulţit cu
cinci zile. dacă se întîmplă ca animalul cu pricina să
fie o mîţă de 17 ani jumate, cu rinichii în pioneze şi
cu ficatul cam ‘obosit’, mai adunaţi un milion analizele şi cîteva
sute de mii pe zi tratamentul injectabil.
dacă mîţa cu pricina a fost
toată viaţa o scorpie afurisită care a muşcat pe cine-a nimerit,
iar după prima perfuzie jumate şi-a revenit şi şi-a amintit de
tinereţi, la a doua jumătate dintr-a doua perfuzie te va muşca
sănătos, cu toţi dinţii din dotare (nelipsindu-i nici unul!) şi
cu toţi nervii acumulaţi după ţinutul cu laba întinsă timp
de trei ore. va să zică sport extrem, skandenberg cu pisica, la
imbatabilul preţ de 65 de lei şedinţa.
în schimb tu, stăpînul,
care la rîndu-ţi ai stat cu laba-ntinsă – pardon, cu braţul
încordat – trei ore ca să ţii laba ăleia întinsă trei
ore, eşti la capătul puterilor, deşi ar fi cazul să fii alert şi
odihnit, căci te aşteaptă acasă oareşce lucrări neterminate şi,
desigur, urgente.
ai face bine să te-nzdrăveneşti,
miţo!

 

19 comentarii

  1. but of course.
    ia, treci la munca, nu mai sta cu mina / laba-ntinsa.
    shcumpe analizele. pe noi ne-a costat tot setul, adica analize de singe, injectii de resuscitat o pisica transparenta si cu plaminii uzi, pastile pentru acasa, picaturi de-nzdravenire, radiografie si revenit dupa o saptamina ca sa capatam pastile pentru inca 10 zile, deci, toata povestea asta s-a adunat la 1.5 bulioane pe stil vechi. zau.

  2. sa se faca bineeeee si repedeeeeeee!!!

    stii tu ca servetelele sunt mai scumpe decat restul.. deci nu nu, sa se faca bine!

    am zis.

    :*

  3. o, doamne, 17 ani jumate si toti dintii! si spiritul intact! înzdrăvenire grabnică, mai mîţo!

  4. eu si cu Nina va transmitem sanatatè! (eu simpatizez cu matza, fiindca am facut aceasi boacana ca ea asta’vara, nici nu vreau sa ma gandesc cat a mai costat…)

  5. @april: nu, despre analize nici n-am vorbit. 95 de leutzi separati…

    saru’mina la toata lumea, april, did si L. o sa-i transmit. 🙂

  6. @tuvia: sar’mina, la fel! (scriam in acelasi timp)

  7. @april: da, acum am vazut ca am scris de analize – dar aia a fost doar o tura. mai avem una de facut marti, la acelasi pret. macar de-am mai avea cui…

  8. mai bad bad mitzulina, sa te faci bine.
    uof mai v

  9. @puck: mda, uof… bad mitzulina e cam rece. paturi, cuptor, calorifer, sticle apa calda. om vedea.

  10. adica tu n-ai musca cu toti dintii daca te-ar tine cineva cu labuta intinsa (si cu un ac in ea) trei ore?
    mi-ai adus aminte ce dor imi e de felinul meu lenes

  11. @2410: pai, nici n-am zis ca n-avea dreptate mamzela 😀

  12. Aw. O mâţă aşa zdravănă are toate vieţile intacte. La mai multe!

  13. @stingo: cu siguranta le avea intacte cind a inceput cosmarul! :)) multam de urare. pupam shaki.

  14. cunoaştem. avurăm şi noi pulifricius bolnav cu rinichii… nici nu vreau să mă gândesc cât a costat în total dixtracţia.
    sănătate multă la skanderbengoasă! 🙂

  15. @thearrow
    @x-uleasca
    @lorena
    multumesc frumos. sa-mi traiti. si la noi sa va ginditi. ma duc acum la un nou tur de forta cu ‘mneaei.

  16. Sănătate să aibă, Vidal. A, şi tu bani :d

  17. ne gandim ca o sa se faca bine.

    si tu sa zici da.

  18. Of… Sa se faca bine cit mai repede picica. Pupam pe mustati, sa treaca. Si tie, crema pt. muscaturi si rabdare :).

  19. Sa se faca bine tanti matza si iute-iute musai!
    Si lui vidal rabdare.
    Acu’ mi se face olea’ rusine ca negreata mea de 13 ani aka Petre mi se onduleaza pe la glezne ca…vrea ceva. Dupa ce ca abia ce s-o intors de afara si de mancat o mancat.
    Si apoi citesc de vidal cu perfuziile.
    :((((


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

