e-mailuri si coincidente

dintr-un motiv încă necunoscut
mie, plîngerile transmise prin e-mail au efect. în cîteva
zile, problemele se rezolvă aproape miraculos. nu ştiu dacă e o
reacţie directă la e-mailurile propriu-zise (cineva le citeşte,
‘aduce la cunoştinţă’ cui trebuie, iar ‘cui-trebuie’ rezolvă) sau
sînt doar gropi şi văi în curgerea universului,
adică_coincidenţe. ori poate existenţa unui astfel de e-mail
determină apariţia coincidenţei. sf curat.

marţi i-am scris lui videanu.
 
"Stimate domnule primar general,

E decembrie, au venit ploile, in curind vine zapada. Pe
strada mea […] au venit pe la sfirsitul verii niste muncitori care
au spart toate trotuarele ca sa puna borduri noi. Au pus… citeva.
Trotuarele au ramas sparte, inclusiv fisiile de acces la intrarile in
blocuri. Unde s-au pus borduri oricum nu se poate circula, pentru ca
toate mormanele de asfalt spart au ramas acolo, in mijlocul
trotuarelor. Iesim din bloc pe virfuri si circulam pe strada,
ferindu-ne de masini. De mai bine de o luna, nici picior de muncitor
n-a mai calcat pe la noi. Am convingerea ca nici n-o sa mai calce.

Pe linga convingerea aceasta, mai am si impresia ca cineva isi
bate joc de noi. Sper ca nu sinteti dumneavoastra acela. Nu de alta,
dar v-am votat…

Cu stima (in descrestere),

…"
 
azi pe la prînz, minune mare, se
umpluse de muncitori, după, cum spuneam, vreo lună jumate de
absenţă. puneau borduri, strîngeau mormanele de asfalt spart,
phii, ca albinuţele…
urmează să-i scriu primarului de
sector şi să-i trimit poza următoare:
 

cu explicaţia:
‘peisaj citadin. noaptea
în sectorul 2. decembrie 2007.’
 
 
deşi am impresia că şi coincidenţele
astea au o limită…

 

27 comentarii

  1. felicitari 🙂 esti unul din cei sub 10% dintre romani care scriu/semneaza petitii catre autoritati, potrivit barometrului de opinie. si culmea, mai au si efect. aici cred ca te afli printre cei 10-20 de romani care au avut un asemenea succes.

    mai scrie! daca merge, furnizez si eu niste propuneri 🙂

  2. bree, da’ ce bine-ti sta mustata in poza asta… desi parca era mai blonda…. sau e din cauza proastei iluminari?

  3. @underhill: pai, eu sint de parere ca_copilul care nu plinge nu primeste papica. lucru valabil cu atit mai mult intr-o tara in care ceea ce trebuie facut nu se face din principiu.

    @hnu: e de la lumina, dom’le, da’ uite-te bine ca mai am citeva fire blonde-n ea.
    🙂

  4. Haha

    tre’ sa te pun sa vorbesti cu sefii mei despre o marire substantiala, pana nu iti consumi harul cu prostii gen iluminat stradal 🙂

  5. asa stau lucrurile cam peste tot…la mine-n oras s-au inmultit peste noapte santurile (pt schimbarea diverselor tevi..si cabluri) si harnicutu’ de primar a inceput simultan mai multe lucrari de reconstructie… chiar in centrul orasului… cu termen de 2 ani.. inutil sa zic ca facem slalom printre noroaie si moloz…si… tare ne temem ca acei doi ani se vor inmulti… ce’i mai rau e ca lucrez intr-o cladire cu bulina rosie…care a intrat din aceasta cauza in reconstructie. termen:2 ani… nu era de ajuns ca ajunsesem sa ma plimb intr-un santier…acum lucrez intr-unul!:) si nu zic ca initiativele nu sunt bune. e de admirat… din pacate insa parca prea au inceput toate in acelasi timp. 4 ani de mandat dar parca suntem mai harnici cand se apropie alegerile

  6. @painkiller: nu poci sa cred ce pasarel rar ma viziteaza! bine-ai revenit, dom’le, la timp, ca era sa dau liber la fanfara. 😀

    @sparks: uh… dedesubt santier, deasupra cladire cu bulina… brr! mi-e teama ca un inbox intreg de mailuri n-ar face fata.
    altminteri, si eu am admirat initiativele videanului, dar nu se putea sa lase macar cinci sosele in tot bucurestiul nerascolite? ca alt bucuresti n-avem sa stam acolo intre timp.

  7. inteleg ca pe tine trebuie sa te injur ca ne-au scos astia de la caldurica si in miez de moina faceam carauserie, bordurofuserie sialtele terminate in (V)rie

    stiu eu, aia ti-au bagat emailul in seama crezand ca e trimis de(V)ideanu. lasa lasa ca iti maresc eu bulina aia depe bloc. asa, de (V)e(n)deta. 😉

  8. mai intii si mai intii, ar trebui sa-i scrii lu’ videanu sa-i multumesti ca se-ntimpla minunea.
    dupe, baga si o scrisoare la don’ primarele de sector.. sa vaza ochiu’ meu c-ai noroc si cu el, si ma las de meserie. nu vrei sa candidezi la primaria lu’ II, vidale?
    peisaj citadin, sectorul 2 noaptea. misto rau!!

  9. sa-ti mai zic una: un amic are o bucata de teren prin prahova si vrea sa-si faca o casuta acolo. la marginea terenului lui incepe un cimitir, si fix la margine, ca sa zic asa la el in curte, e un cavou. pentru care a tot fost somat sa plateasca curentu’. ok, curentu’ ca curentu’, ca e cum ar veni tras de la el, bla-bla, da’ sa vezi minune, ca in taxa de curent intra si ?? … si ?? … taxa radio tv!!!
    s-a suparat omu’ nost’ si a scris citeva petitii precum ca, frate, ok, citim contoar, platim cit zice, da’ e esclus sa aiba aia radio si TV acolo! si pina la urma s-a rezolvat, via mail. abia atunci a avut noroc.

  10. zau? pai uite ca scriu si eu de o vreme cuiva sa rezolve niscai probleme si "nesimtitul’ u-mi raspunde si nici nu rezolva care o fi cauza atunci…?

  11. @skychild: cre’ ca nu te-ai sincronizat tu cu coincidenta. 😀

    @permafrost: dom’le, a mai ramas una bucata bordura nepusa nicaieri – ca nu mai are loc. sade pe trotuar si n-o vrea nimeni. dac-o iei din drum, te las sa-mi maresti si bulina :))

    @april: bre, tu ma shuguieshti!! cum adica taxa radio-tv? bueeeeeey!!!

    (si sa apara mutra mea cu deshtu’n sus si sloganu’ ‘vin la primarie’? :))))

  12. A dat Domnul sa ne mai crucim si la astfel de minuni prin Bucuresti, nu numai la circulatie infernala si blocaje rutiere!

  13. sa-mi fie cu iertare, da’ nimeni, chiar nimeni nu se gandeste si la varianta mea mai pesimisto-realista, cum ca revenirea echipelor exact dupa trimiterea scrisorii o fi fost pura intamplare?

  14. @alk1970: cre’ ca ne crucim dijaba, oricum. 😀

    @ellaida: am putea initia un curs de creative writing pentru petitionari…

    @anna: tu esti copilul ala rau care le zice la toti colegii lui de clasa ca stie el ca nu exista mos craciun, ca l-a vazut pe unchiu-sau descheindu-se la pantalonii rosii ca sa faca pipi? 😀
    oricum, am vorbit in insemnare si despre doua variante de coincidente, pe alea nu le-ai citit?

  15. v., daca te rog eu tare-tare din sufletu’ meu de copil necajit, bagi si o petitiune pentru nivelarea asfaltului de la intrarea in metrou’ Muncii, ca sa nu mai tzopaie lumea buluc printre baltoace cum da o amarata de ploaie ? decat caci nu-sh ezact la ce primar de sector trebe adresata, fiind oarecum o rascruce de vanturi acolo..

  16. bulgaras, crezi ca daca adresam petitia aia asa, semi-personalizat, precum scrisorile "Catre Mosu’, Polul Nord", merge? ceva de genul "catre primarul de pe metrou’ Muncii", ‘indiferent care-este"… 🙂

  17. E foarte tare scrisoarea ta, dom’le!
    Exceptionala!
    Cred ca te-au luat in seama din cauza stilului. au citit si ei ceva literatura, nu cereri fade! 🙂

  18. ah, am nostalgii. mi-am amintit brusc cum, in drum spre casa presei sau invers, ma uitam mereu in lungul strazii sa vad daca nu cumva e un politist in intersectie la Perla… cind era, vai mama noastra era…

  19. v.,merge,merge! si daca tot facem o treaba, te rog sa adaugi rugamintea de a extrage politistul din intersectie, din cauza caruia era blocata azi circulatia si am facut 3 statii de tramvai in jumatate de ora.
    cu plecaciune si sincerely yours,
    io 🙂

  20. 🙂 da, eu sunt, si am si o intrebare: Mos Craciun nu face pipi? cat despre cele doua variante de coincidente…ups, mi-au scapat, recunosc cu barbatie 🙂

  21. anna, nu face, iti spun sigur. are sistem de reciclare interna. 😀

  22. Iti pasa…si de alte probleme in afara de cele personale….bine faci bine primesti…pe cand altii sau obisnuit cu mizeria…tu reactionezi…inseamana ca esti viu…la-i atins la sentiment…l-ai votat…asta e punctul forte…dar nu are prea mare importanta…poroblema e in curs de rezolvare…speram sa nu se impiedice in vreo bordura a nu stiu cui…

  23. problema deja pare sa se fi impiedicat intr-o bordura – si asta inainte de-a ninge. cred ca trebuie sa transform mailul intr-o campanie – asta in eventualitatea (micuta) ca intr-adevar a fost o reactie la mail si nu o coincidenta. eu totusi insist.

  24. mare ecolog(ist) si Mosu’ asta!:))) da’ io tot p-a mea o tin , cum ca-i coincidentza (sau nu cumva v vine de la videanu?:))

  25. aoleu, anna, am eu multe pacate, da’ nici chiar asa… 😀

  26. hai atunci Sarbatori …acceptabile si sa avem un an, la anul, macar mai curat si mai ….bun!

  27. asijderea!
    🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

