blegoragie sanatoasa, weblog bolind

lorena, să mă ierţi, n-am
avut timp să tratez blegoragia primită de la tine (pe care nici măcar tu n-ai onorat-o, ai lansat
doar întrebarea şi-ai dat-o mai departe ), dar stînd
şi gîndindu-mă la ea (‘cum s-ar schimba mentalitatea
românească datorită blogalizării?
‘) nu văd nici un
răspuns la orizont. datorită? adică o chestie pozitivă? no way,
bade, doar se mută înjurăturile, altoitul la ţurloaie,
melodramatizările, bîrfoteria (asta e o încrucişare de
bîrfotecă_cu coterie), frecatul grijii, răutatea, impotenţa,
mîrlănia, butaforia, intoleranţa, incompetenţa şi toate
celelalte bucurii, se mută deci din viaţa cotidiană în
blogosferă, mare afacere cu cai de lemn…
adică se vor numi de-acum
blînjurături, blogoit la burloaie şi aşa mai departe,
altminteri nimic nou.
 
imposibil de neglijat că se mută şi
oamenii dragi, şi cărţile citite, şi alea scrise, şi bucuriile
mici, şi alea mari, şi animalele de casă, şi oile de pluş, şi
aloe aristata, şi ceainicul de fontă. blogofrenzi, blocurii şi
blopeturi, bloi şi bloe, blainic. ditamai blogovănia.
 
aş pasa blogoragia mai departe către
institutul ‘iorgu iordan’ / autorii dex-ului, dar mi-e teamă ca
ne-ar pune să scriem blog job-ul într-un cuvînt. nu
mai pasez nimic la niminia.
 
weblogul a mers toată
săptămîna de mai mult a stat, ca să nu zic c-a mers ca o
cizmă. să ne aşteptăm la lucruri mai bune de azi, că-i luni? sau
tocmai fiindca e luni… iar lunea, după cum bine ştim, nici iarba
nu creşte, nici weblog nu merge?

 

4 comentarii

  1. nu-mi dau seama. mai devreme parca mergea, acum iar am asteptat un veac sa se deschida. saptamana trecuta m-a calcat rau pe nervi, am inceput iar sa ma gandesc sa plec. dar, sincer sa spun, mi-e lene.

  2. si mie… 😦

  3. Problema a fost una temporara, generata de spamul rusesc. Din cate vad, acum totul a revenit la normal.

  4. dap, s-a rezolvat. multumim.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

