expozitia de pisici – multe negre si un gras

două lucruri am remarcat la expoziţia de pisici de duminică, la palatul copiilor:
unul, că s-a umplut lumea de negri – şi toţi mustăcioşi.
 
al doilea, că în pofida nenorocitei de stăpîne, pisica enormă despre care scriam anul trecut, de la acelaşi tîrg, încă mai trăieşte. ba chiar s-a mai îngrăşat, astfel încît acum a intrat, după cum scria cu mare mîndrie deasupra cuştii, la ‘categoria super-grea, 21 kg’. era o masă de carte carne în blană. iar stăpîna se umfla la rîndu-i, în penele de gîscă proastă.

 

13 comentarii

  1. @Alk :)))) las’ ca-i trece pina la anu’. oricum n-a pierdut mare lucru, au fost putine mitze. mai putine decit anul trecut.

  2. am pierdut-o si pe asta. de fiecare data e duminica si eu sunt ocupat. ceva poze?

  3. @underhill. vidal cu capu’ mic si-a uitat acasa aparatul foto. :(((

  4. @v confirm prin prezenta primirea link-ului de pagina de catre sotie :))), desi probabil ca nu am convins-o, daca erau numai doua tot vroia sa mearga :)))

  5. dau eu link cu dieta mea? 😀 cred ca se poate aplica si la pisici..dar mai ales la stapana. :D:D:D

    offf, motanul meu mort. mai vidal, dc ma intristezi :((

  6. bine, mai diddle, care pe care intristeaza acu’? 😦

  7. Of, ce *mandrie*..Viitoarea Politie a Animalelor este putin probabil sa se infaptuiasca int-un viitor prea apropiat :(, at least in our country

  8. cu sau fara politia animalelor, eu n-am inteles ce fel de "asociatie felina romana" e aia care primeste si expune cu mindrie ceva atit de monstruos! in loc s-o fi trimis pe madama acasa cu o brosura despre nutritie si ingrijire a animalelor…

  9. @underhill si claude: simbata si duminica (29 si 30 sept.) e ditamai expozitia de mitze la sala palatului… 🙂

  10. ‘O masa de carte"? Aaaaaaaoleuu!

  11. Biata pisica:))
    O trecem pe retete de slabit?
    Iar pe stapana ei o dam la ASA NU!

    Poate ca viitoarea Politie a Animalelor
    va putea pedepsi cum se cuvine pe stapanii de animale care nu le asigura acestora o nutritie corecta si ingrijiri adecvate; trebuie sa invatam ce este un animal si ce drepturi are si in ce fel responsabil trebuie sa ne purtam in calitate de proprietari( desi detest cuvantul)

  12. @ellaida: :))) s-a remediat, multumesc. ce inseamna sa ai o obsesie la doua bloguri! :))

    @ratonul-iscoditor: cu stapinii de animale obeze care abia se pot misca si cu parintii de copii obezi care abia se pot misca ar trebui sa se intimple niste lucruri pe cale oficiala. zic io.

  13. Mi-e mi-a sarit in cap consoarta ca de ce nu am mers si noi la expozitie…. Sa le mai dai link-uri de blog nevestelor :))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

