televiziuni analfabete

mica publicitate:

televiziune fiţoasă, proprietate a companiei şi mai fiţoase sony pictures entertainment, caută numărător profesionist. cerinţe de bază: să cunoască numărătoarea pînă la 20, preferabil 30. cerinţe suplimentare: atenţie, putere de concentrare, capacitatea de a citi o data pe luna trei pagini scurte în format excell.
 
ca să vă exemplific de ce axn sci fi (căci despre ea e vorba) ar trebui să dea anunţul de mai sus, să vă zic că pierdeam şi eu vremea în mod plăcut uitîndu-mă la serialul enterprise. seria a patra. episoadele 1-7, apoi 9 (care întîmplător era partea a doua a episodului 8. problema e că episodul 8 n-a mai fost difuzat).
cu nervul optic inflamat, scriu un mail către axn românia. nici măcar femeia de serviciu nu mi-a răspuns, să-mi fi zis măcar ‘pardon, io tocmai stingeam lumina prin birou, văz că n-are cine să-ţi răspundă, telespectatorule’.
azi mă uit întîmplător în programul axn sci fi şi-mi sare un ochi din cap cînd văd şase episoade programate unul după altul. ei, zău, merit io atîta răsfăţ? să nu muncesc io nimic-nimicuţa şase ore într-o duminică?
nu merit. episoadele sînt după cum urmează:
 

12:00 Star Trek: Enterprise IV. IV. / 16
13:00 Star Trek: Enterprise IV. IV. / 17
14:00 Star Trek: Enterprise IV. IV. / 19
15:00 Star Trek: Enterprise IV. IV. / 20
16:00 Star Trek: Enterprise IV. IV. / 21
17:00 Star Trek: Enterprise IV. IV. / 22
 
dacă n-aţi văzut bine, vă arăt eu cu degetul: episodul 18 lipseşte.
am verificat, ca să nu mor în neştiinţă, şi programul axn sci fi de la vecinii şi pretinii unguri. e la fel. cu nervul şi mai inflamat, am scris la adresa de contact a axn sci fi. well… aici pînă şi computerul a plecat la culcare. am primit mesaj de jelanie de la mailer-daemon. cică nu mi-a putut trimite mailul pen’că ‘the recipient server did not respond’. adică adresa aia de pe saitul axn sci fi e doar de sanchi, v-aţi prins?
 
şi io mă mai indignam că neaoşa noastră prima tv a început să difuzeze în premieră serialul medium… de la seria a doua. şi după tiparul: episodul 1, episodul 2, episodul 16… and so on. metodă prin care, în două luni de difuzare săptămînală, au ajuns la episodul 26 – un fel de făt-frumos al serialelor, care creşte într-o lună cît serialele normale într-o jumătate de an.
 
19 comentarii

  1. asta imi aduce aminte de cum difuza prima tv m.a.s.h.-ul. doar ca acolo nici macar nu se chinuiau sa dea episoadele in ordine cronologica. nu taticu’: ba era un episod din seria a3a, ba unu din seria a5a etc. asa, ca la slot machine.

  2. asta imi aduce aminte de cum difuza prima tv m.a.s.h.-ul. doar ca acolo nici macar nu se chinuiau sa dea episoadele in ordine cronologica. nu taticu’: ba era un episod din seria a3a, ba unu din seria a5a etc. asa, ca la slot machine. pe de alta parte ma distrat la maxim aia cu mailurile. zi-mi sincer: chiar te-a luat prin surprindere faptul ca nu ti-au raspuns?

  3. excell :)))))
    vidaluu
    hai noroc intru excell :)))

  4. Îţi dai seama că nu e vina lor. Pur şi simplu, nu le-a parvenit respectivul episod (dacă şi la unguri e la fel, atunci e clar) de la televiziunea-mamă. Impardonabilă e faza cu e-mailul.

  5. Un mic exercitiu de imaginatie: CITE emailuri de genul asta credeti ca ajung la astfel de adrese? CINE o sa stea sa raspunda la ele? Sper ca nu va imaginati vreo armata de oameni arzind de nerabdare in fata calculatorului :). Ca creeaza niste asteptari la care nu raspund si ca asta nu e ok, sint de acord. Dar, more or less, cam asa stau lucrurile cu emailurile trimise la adrese generice. Vorbesc din experienta cuiva care, in principiu, trebuie sa raspunda la emailuri de genul asta, dar care de fapt are o mie de alte chestii mult mai importante pe cap :).

  6. Pai problema e ca nu au facut diviziunea muncii cum trebuie acolo si nu se asigura ca are cine sa raspunda la toate mesajele astea. Eu pur si simplu nu am timp sa raspund la toate pentru ca mereu vin alte valuri de munca peste mine :). Iar la televiziune nu m-ar mira sa nu aiba episodul respectiv din cine stie ce motiv stupid, dar sa nu vrea sa recunoasca public :). Ca e de doi lei si bad PR ca nu raspund? Of course it is. Dar mai nasol ar fi (pentru ei) daca ar si recunoaste. LOL.

  7. da’, stii, am subliniat faptul ca nici nu raspund (sau ailalti, mai rau, au adresa de mail postata pe sait invalida, ca sa zic asa) doar ca un corolar la faptul ca sint o televiziune de caraghiosi ca-si permit sa programeze seriale (desi asta fac tot timpul, nimic altceva, trintesc seriale pe post) oricum, isi permit sa-ti arate cu degetul faptul ca nu sint episoade consecutive si ca li se rupe ce vezi tu de fapt pe micul ecran. adica exact ce ti se intimpla pe vremea impuscatului prin alimentare! si te apuca pandaliile cind vezi ca scrie acolo sony pictures, nu alimentara!

  8. hehehe, nu numai profesionalism dar si o buna comunicare cu clientii :). aici trebuie sa mentionez ca am scris si eu odata un mail in zeflemea alora de la HBO in care le-am spus ca vreo 2 filme date pe post au ramas au subtitrare. si ce sa vezi? mi-au raspuns, politicos si nu cu prea mare intarziere, ceea ce m-a umbplut de respect. in fine, la deocodor tot am renuntat pentru ca filmele erau din ce in ce mai proaste.

  9. Eu nu înţeleg ceva…tu de ce vroiai să vezi episodul 18???
    🙂

  10. @underhill: sa stii ca despre hbo am mai auzit ca raspund la mailuri. astialalti insa, de la axn scifi, surpraiz, surpraiz: nici macar episodu’ programat nu l-au dat la ora programata… 😦

    @DeMaio: nu stiu nici io, mai. nici pe 8 nu stiu de ce voiam sa-l vad! da’ ma fac mare si aflu! 😀

  11. Aia spuneam şi eu. Drept urmare, AXN te-a ajutat, de fapt, să nu-ţi mai pierzi timpul. 🙂

  12. @trainspot: m-a luat partial. ca mai demult mi-au raspuns la nu mai stiu ce. intre timp s-or fi plictisit

    @stingo: pai, nu la scifi romania ma refeream, ci la aia pe europa de est. mi se pare culmea nesimtirii sa difuzezi serialele pe sarite, si sa mai si pui senin episoadele consecutiv in programul zilei…

    @simona: si care e problema daca ajung multe emailuri de genul asta? la ce mai au adresa de mail daca la una nu raspund (aia din ro), iar cealalta nu e functionala (aia-‘mama’)? au chestii mai importante pe cap decit sa difuzeze niste seriale? :)) (stiu ca nu asta ai zis, da’ ma tragea de limba… si pina la urma asta e ideea)

  13. @alexedi: hai noroc! 😀

  14. (adicatelea n-o mai corectez, las-o acolo, ca nu excellam in toate :)))

  15. domnu’, sper ca s-a inteles ca glumeam. io nu renunt la entărpraizu’ meu, cum n-o sa renunt la galactica din ianuarie sau de cind l-or relua. no way, mister! :))

  16. Dar episoadele sunt legate intre ele, ce conteaza, televiziunile sunt experte in twisting minds, sa te faca sa crezi ca nu mai esti intreg la cap, sa te-ntrebi, mai am vazut bine, am auzit bine sau sunt dus cu pluta?

  17. Does anyone care about this? No. Good

  18. Păi, normal că s-a înţeles că glumeai.
    Şi asta era şi ideea, să nu renunţi 🙂

  19. tot aia de la prima au facut asa cu 4400, adica l-au intrerupt brusc, au anuntzat sezonul 2 or smthing si dup-aia poc cand ma asez eu in fotoliu, ma trezesc cu alta porcarie de serial..cine jtie, poate il taie si peasta si facem un megamix 😀 n-am incercat niciodata sa le scriu mailuri, m-am gandit ca sigur nu raspunde nimeni…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

