pierde-ti-ai diploma, domnu’ ministru!

deci ce i-a mai coclit capu’ lui adomniţei, ministrul educaţiei (ştiu că sună ciudat, dar dacă pentru loaze n-avem minister i l-au dat pe ăsta): dacă îţi pierzi diploma de studii de două ori, al doilea duplicat nu-l mai poţi obţine decît dacă repeţi studiile cu pricina.
ştirea am citit-o prima dată la ellaida, care remarcă exact ce vrea să zică ştirea asta: hîrtia, dom’le, e cea mai importantă, nu omul din spatele ei.
 
mamei i-a venit o idee de bun-simţ: băi, care îţi mai pierzi certificatul de naştere, eşti obligat să te mai naşti o dată. am zis!
14 comentarii

  1. Deci, asta-i gluma, da? Ziceti, va rog, ca-i gluma…

  2. In ultimul timp ministrii invatamantului au fost unul mai intelept ca altul. Poate crede ca astfel nu se mai fac falsuri?? De fapt, cred ca problema lor este arhiva, care in tara asta lipseste cu desavarsire.

  3. aaa, deci asta era solutia anti-falsuri… na, ca nu ma prinsesem. cum facem sa-i punem pe aia, michelangeli, rafaeli, celini, kandinşki sa mai picteze o data in loc de expertiza?
    hmm… tre’ s-o-ntreb pe mama.

  4. O idee la fel de cretina ca aia cu eliberatul foii matricole o singura data si, daca ai pierdut-o, ai dreptul doar la un duplicat. Cit ar fi de complicat sa elibereze duplicate contra cost? Cred ca ministrii si majoritatea celor de sub ei stau si se gindesc: cum putem pune oamenilor bete in roate cu orice pret?

    Pot sa adaug la dosar o idiotenie la fel de mare, patita personal: am facut un masterat la care am avut proasta inspiratie sa nu dau examenul final, de sustinere a diplomei. Ei bine, nu mi se elibereaza nici o foaie matricola sau altceva care sa demonstreze ca un an de zile cu asta mi-am pierdut timpul. Nu vreau ce nu mi se cuvinte, adica o diploma pentru ceva ce nu am terminat. Dar vreau dovada a ceea ce am facut: cursuri si examene trecute. Poate intr-o viata viitoare :).

  5. fain blestem!
    e o onoare pentru mine sa devin sursa ta de informatii… 🙂

  6. @simona: pai, nu conteaza nimic din ce faci/facem, nu se vede clar? nu con-tea-za! hirtiutele doar sint importante. viata, timpul, inteligenta, efortul oamenilor sint nule.

    @ellaida: multumesc. reciproc. 🙂

  7. da’ daca se pierde ala de casatorie, se pune?
    adica, e valabila "cocleala" si pentru asta?

  8. La casatorie nu tine, n-aveti voi bafta asta :))

  9. pai, nu stiu sa zic, tre’ sa vorbim cu ministrul internelor, sa facem o petitie, dom’le, noi, cetatenii contribuabili, iti sugeram sa nu te lasi mai prejos decit colegul dumitale de guvern, sari si tu cu reglementarea pe felie, ca noi sintem dispusi sa ne mai casatorim o data, sa murim si sa-nviem si, in general, ca niste hopa mitica, sa cadem si sa ne ridicam dupa cum ne pune guvernul calauzitor.

  10. io mi l-am pierdut o data. hait.. sa pun sa fie pitita-ntr-un seif pe la fo banca? sau se numara d-aci-nainte?

  11. deci pot sa nu-mi mai dau licenta si sa zic oamenilor ca eu de fapt am dat-o dar mi-am pierdut dimploma de doua ori?

    :)))))) vedeti.. unii gasesc jumatatea plina a paharului.

    mai..eu nu inteleg cine sunt oamenii astia imbecili. pe cuvantul meu. parca traim asa intr-un joc prost, unde regulile sunt scrise pe un carton si nimeni nu reuseste sa il schimbe..

    dracu sa ia. eu nu inteleg. dar le-as da foc.

  12. e incredibil!
    s-a votat legea asta sau e doar o idee imbecila care, sper, sa nu fie luata in serios.
    mi se pare ca traim intr-o lume a lui Kafka… e incredibil… adica iti pierzi hartia si ti se sterg studiile, rezultatele, cunostintele, tot ce ai obtinut, pt care ai muncit. cum de se poate gandi un om la asa ceva, atat de imbecil?
    se ajunge la situatii aberante. inchipuiti-va ca un profesor isi pierde diploma de studii, in baza careia preda. i se sterg studiile, el inca preda, dar cerandu-i-se sa mai dea o data examen inseamna ca nu i se recunosc studiile anterioare……. ma doare mintea

  13. @silvia: e noul regulament privind regimul actelor de studii, conceput de capu’ lu’ domn ministru.

  14. jalnic… si trist…
    uaaaaa :((


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

