despre ciutacu(ro), fiare cu apucaturi de jivine si cine ce polite plateste

n-am rezistat. am redeschis blogul mai
repede decît mă aşteptam numai şi numai din cauza (sau
datorită?) lui ciutacu. da, măi, fix ciutacu. victor. genialul care
nu doar că e (genial), dar o şi ştie (sic!). ceea ce, să
recunoaştem, depăşeşte chiar şi normele genialităţii. (mie din
principiu mi-e drag de ciutacu_că are o cacofonie chiar în
numele saitului.)
aşadar, aflu, via puck (n-a scris, doar mi-a zis), via underhill,
via… ciutacu_că urşii, nesimţiţii dracului, sînt nişte
„vietăţi cu apucături de jivine“. adică, da? aţi înţeles?
în loc să stea dracului dresaţi în lanţurile ţiganilor
sau potoliţi în balta lor de la zoo, urşii îndrăznesc
să existe în păduri şi, mai mult decît atît, au
apucături de… fiare sălbatice (să-i cumpărăm un dicţionar lui
ciutacuro. e o cauză chiar mai nobilă decît a balenelor, nu
mai zic de-a nenorocitelor de jivine cu apucături de jivine).
iar hotnews, se indignează ciutacuro,
în loc să-şi facă o misiune de onoare din a îndemna la
stîrpirea jivinelor de urşi din pădurile patriei, scrie,
fir-ar a dracului de agenţie de ştiri, despre nenorocitele de
balene care mor de foame în pacific. da’ ce treabă are ţara
asta, domnilor, cu balenele înfometate din pacific? de ce
scrieţi, domnilor, numai porcării nesemnificative? nu vă e ruşine,
mai? cînd turiştii inconştienţi învaţă urşii
la mîncare, iar alţi turişti inconştienţi
(vai, mă scuzaţi) o iau pe coajă în pădurile
patriei, voi, nemernici şi trădători de neam, jurnalişti vînduţi
lu’ greenpeace şi… jivine lipsite de suflet, scrieţi despre
balenele flămînde? din pacific? da’ ce, ţărişoara noastră
e-n pacific? bieţii noştri turişti inconştienţi
o iau pe coajă în pacific? da’ ce treabă are pacificul cu
tragediile din pădurile patriei noastre? dar cu alegerile pentru
patriarhie? dar cu alea pentru parlament? dar cu crima din
prelungirea ferentari numărul nouă? de ce nu scrii, băi hotnews,
despre crima din prelungirea ferentari? îţi arde de balene,
ai? ce v-aş pune io la zid dimpreună cu toate jivinele!
 
casa ursului se tot micşorează de
multă vreme. i-am dărîmat perete după perete, din palat l-am
lăsat cu o garsonieră confort doi, şi aia săracă. şi după ce
i-am golit şi frigiderul, îl momim să vină la masa noastră.
după care ne indignăm că vine! că sintem nişte ciutaci geniali
şi nu putem face conexiuni logice triviale.
te duci în garsoniera ursului,
îţi întinzi cortul în pragul lui şi începi
să faci grătare. te culci cu burta plină şi cu resturile de
friptură în cort. dimineaţa, cînd te trezeşti la
spital, te miri de ce.
sau te duci cu cortul şi campezi…
lîngă cabană. dacă-ţi mai iei şi copilul cu tine, eşti
boier. (later edit: aflu de la ştiri că individul căinat de ciutacu, cel care şi-a pus cortul lîngă cabană şi copilul de opt ani în cort, fusese avertizat să nu facă asta din cauză că se plimba un urs prin zonă. cînd am mai zis că ar trebui instituite permise pentru calitatea de părinţi…)
ai inconştienţa să te duci cîine
surd la vînătoare, prostia să provoci jivina şi nesimţirea
să dai vina tot pe ea? şi tot aşa de şaişpe ori (pe lună),
precum în bancul cu ion care a căzut în coasă? adică o
păţesc atîţia pentru că nu se poartă cum trebuie cu
fiarele sălbatice, şi tu tot nu auzi, nu vezi, nu pricepi? nu cumva
pînă acum ai stat pe curul tău acasă şi nu te-a interesat
nimic, nici măcar de ce sînt fiarele flămînde, în
munţii noştri ori în oceanul pacific? şi-acum brusc ţi s-a
năzărit să-i faci fiarei o vizită?

 

26 comentarii

  1. Io iubesc balenele, si ursii si cosplayerii(http://www.wikihow.com/Dress-Harajuku-Style)…. As vrea ca si cele de mai sus sa ma iubeasca pe mine. Nu imi place V. Ciutacu, care pare un om de care s-a ris mult cind era mic, iar acum se razbuna pe ce poate si el.

  2. aplauze, vidal, aplauze. e tot ce pot sa spun, deocamdata.

  3. intrutotul de acord, da nu pot sa am un microgram de simpatie pt ciucacu, caruia ii multumesc pe aceasta cale ca a descuiat vidalul 🙂

  4. ciutacu, muschiu vorbaret s-a umflat pe blog, ma? nu-i ajungea televiziunea? a, da, corect, e treaba fiecaruia ce face… cum ar veni si treaba ursilor ca sunt jivine, dar si treaba genialilor ca dau in gropi… tara opinistilor in floare, unu mai genial decit altul… unu mai ciutac decit altul, pai nu???

    isa, chiar asa, ma, sa se razbune si pe ursi? :))) io cred ca de ciutacu se ride si acum, oricum dupa insemnarea asta vidal iar m-a uns pe suflet…

    sa vezi cind o afla ciutacu, iti face, vidalule, o emisiune separata :)))

  5. @isa: foarte urit din partea ta ca iubesti cosplayerii, puteai sa gasesti si tu un port mai di la noi/voi sa-l iubesti! 🙂
    @zuze si alex: sa-mi traiti!
    @zully: sa fii convinsa ca se ride. ca dovada… :))

  6. o bere lu’ ciutacu de la naşa. pentru efectul asupra lu’ vidal, că-mi ţiuiau urechili 🙂

  7. Am si eu o intrebare, ca eu sint mai programator asa si stiu cine-s Richard Stallman, Donald Knuth si Phillipe Khan si mai pot da si alte nume care voua astora neprogramatorii probabil ca nu va spun nimic asa ca va rog sa-mi iertati divagatia facuta doar ca sa ma scuz in avans si sa-mi spuneti si mie asa mai pe intelesul meu de copil prost….

    ….cine pula mea e Ciutacu asta?!

  8. @alex: am uitat sa-ti zic ca poti sa renunti linistit la microgramu’ de simpatie, ca io necitindu-l pe ciutacu nu m-as fi enervat in veci daca nu erau puck si underhill. 😀
    @mack: asa, mai, cinsteste-l, poate-si mai revine-n simtiri! :)))
    @patric: pai, tu nici n-ai de unde sa stii cine e! ce, te-nvirtesti tu prin cercuri de insi d-astia geniali? tu, care cresti schweinhunzi? :p

  9. vai, patric, n-ai auzit de ciutacu, singurul genial al romaniei? de acest fierbator uman in care s-au strins toate ideile si toate parerile despre toata lumea, iar acum cineva i-a dat posibilitatea sa dea pe dinafara? n-ai dat inca mina cu cel mai destept om din tara, cu aceasta somitate politica, acest virf al parerilor de orice fel, acest iceberg, aceasta prima si ultima minune a poporului nostru, aceasta furie rosie, acest… o, doamne, multa ignoranta estem pe bloguri, dar nu te mai scuza… n-ai pierdut nimic… cum ziceai ca se numesc programatorii aia? pe cinstitelea iti spun ca de ultimul am auzit, desi nu sint programatoare 😀

  10. Da, da, da, acum vad lumina! M-am invirtit prea multa vreme in tarcurile inguste ale crescatoriei mele de schweinhunzi si am fost lipsit de lumina calauzitoare, de cintecul libertatii, de acest far calauzitor, de acest miros de mancare, ideal de pace mondiala etc etc.

    OK, am inteles ca acest Ciutacu este un genial si un bestial si ca o are de doua ori si ceva mai lunga decit mine dar tot nu m-am lamurit cine dracului e. Un manelist? Un politician? Un neica-nimeni care se baga in seama? E tinar? Batrin? Are mustati? Se uita chioris? E chel? Luminati-ma si pe mine!!!

  11. deeci Ciutacu e suparat ca nu stiu ce site de nustiucenews tine partea cu ecologistii aia care o fac numai pe bani, asa, si site-ul ala nu a dat si stirea cu omul mancat de urs. adica dreptate, echidistanta, deontologie puah

    dar eu tin cu ursii care altfel e animali pasnici si de pluşi pana le calci teritoriul

    hai ursu!

  12. se pare ca patric a pus intrebarea care ma ardea si pe mine, ba chiar in acelasi format :))

    nu m-am lamurit de ce tine ciutacu asta un ursulet de plus in brate insa in poza…..dar laude lui, daca a reusit sa il scole pe vidal din morti :)))

  13. la intrebarea despre ciutacu pur si simplu nu putem raspunde ca ne orbeste lumina-i.

  14. pentru unii ar fi de ajuns sa stie ca V.C. a fost consilier al marelui maestru al privatizarilor, ovidiu musetescu, la APAPS.

    p.s. ah da, luati si un link cu dovada ca omul era de multa vreme un admirator al mijloacelor de comunicare electronice:
    http://evz.ro/article.php?artid=90248

  15. Articolul l-m citit, dar ar trebui sa ne aratati si poza lui, ca sa-l cunoastem mai bine….Pana la urma si-o fi
    luat telefonul pe de-a moaca?

  16. pai deh, vidale, la ciutacu in cartier nu s-a auzit treaba aia cum ca stirea este atunci cand un om musca un caine, nu viceversa. mama lor cu agenturili ecologiste, cum ar veni. si poza cu ursul de plus – o ironie fina. ahhh. extatic.

  17. Tocmai am primit un mail intirziat de la consilierul lui Musetescu. Redau continutul acestuia: "Buna ziua, deci eu sint V.C. si vreau sa protestez aici fata de nedreptatea ce mi s-a facut, furindu-mi-se un V. Pentru ca eu inainte eram "cu doi de V", deci eram W.C." Trimite si tu la toata lista de mail (daca n-ai, fa-ti repede) si vei cistiga un penibil in plus la teve cind o da drumul la a nustiucita antena. Multumesc."

  18. si eu tin cu ursul tot timpul si n oriceconditie.

  19. genial articolul din evz. o fi trimis mail si ca sa doneze bill gates un cent pentru fetita bolnava de nushceboala?

  20. exact cum mi-am imaginat. unii se autosatisfac daca vin si-ti spun in fata pur si simplu "n-ai dreptate". cu argumentatia, mai subtire, asa, ca… na… dupa posibilitati. 😉
    apropo:
    1. bascalia si basicatul sint cam paronime, asa. adica suna asemanator, da’ au sensuri diferite.
    2. cind incepe sa-ti puta e bine sa verifici. poate ai calcat in ceva, poate te-ai asezat pe unde nu era cazul, poate… stii, d-astea.
    🙂

  21. vidal, nu te mai basica atita! ( cind sustii atit de vehement o cauza incepe sa puta ). adevarul e, ca intotdeauna, undeva la mijloc. adica vreau sa spun ca nici ciutacu nu are dreptate dar nici tu.

  22. pai, serveste si tu un argument pentru "nu ai dreptate", si dupa aia mai vorbim. cu ‘ba pe-a ma-tii’ nu ma convingi.

  23. te-ai stricat la cap vidal! ce treaba are ciutacu cu logica?

  24. na, ca la asta nu m-am gindit. chiar ca m-am stricat la cap!

  25. doamne cata prostie si i9nvidie , debordati

  26. du-te, puisor, in ciutacurile tale si lasa-ne. :))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

