de ziua mea am stat pe jos

de ziua mea m-am cocoţat la cărtureşti şi-am stat pe taburel şi-am răsfoit dicţionare, pe urmă am vorbit la telefon răsfoind dicţionare, pe urmă m-am mutat mai încolo şi-am stat turceşte pe parchet şi-am mirosit ceaiuri cam trei sferturi de oră. mi-am luat cană de ceai cu cinci pisici şi treisprezece urme de lăbuţe, cană de ceai cu sită, capac şi linguriţă, cutii de ceai, ba chiar şi ceai. ba chiar şi dicţionarul l-am luat pînă la urmă. şi nişte cd-uri, că tot eram acolo. (e drept că banii pentru toate astea nu doar că nu erau pentru toate astea, dar nici măcar nu erau în buzunarul meu. ei, noi să fim sănătoşi, că bani s-or mai găsi.) o concluzie este că ceaiul negru cu vanilie de bourbon e catifelat şi miroase a ciocolată. altă concluzie este că mi-am luat două cutii de tablă cu jumătate de milion şi ceai de 3,2 milioane de lei kilu’. noroc că n-avea decît 50 de grame, phew! mai exista şi ceai – verde – de 9,2 milioane de lei kilu’, dar m-a ţinut o cusătură de la mînecă şi n-am putut să-l iau :p
 
nu ştiu de ce naiba, dar de atunci zîmbesc întruna. 
30 comentarii

  1. adica a fost ziua ta? 😀

    multi ani traiasaaa, multii aniiii traiasca
    laaaa multi ani!
    cine sa traiasca, cine sa traiascaaa?!?!
    VIDAL sa traiasca laaa mullttiii aaaniii!

    ok, am cantat tare si prea fals, dar din inima 😛

    deci: sanatate*3, bani pentru ratele de la brd si un sac de ceai dinala cu 9.2 kilu + pt toate excursiile pe care le vrea Vidal ca-l vazui plangandu-se pe blogul Vama, asaaaa.. si sa-ti vina cuvintele potrivite cand situatia o cere la fel de repede precum imi vin mie gandurile pesimiste :)))))))

    haguim Vidalul :*

  2. la multi ani dom’le, sa ne traiesti si sa bei cat mai mult ceai in toate colturile lumii! acum nu mai ramane decat sa-ti iei un ceainic din portelan din care sa torni, seara, in cana cu pisici. e o indeletnicire teribil de placuta.

  3. vidalu’, mort dupa panteroza cum il stim, s-a emotionat tot. si de emotie s-a mai asezat un pic pe jos.

  4. mno, ‘ai la multi ani, ca daca stiam iti luam cadou 🙂
    vidalu’ sa fie fericit, sa i se indeplineasca toata dorintele, da’ pe rind, nu toate-odata, ca sa mai aiba si dupe aia la ce spera :))
    ‘ai sa traiesti 🙂

  5. mai, nu ma emotionati toti la ora asta, cind tocmai voiam as ma culc! :))
    mersi, subi, sa traiesti!

  6. @alma, bola si tibul: sar’mina frumos, m-a podidit rasfatul! 😀
    @underhill: sa traiesti, boierule. da’ ceainicu’ sa mai astepte, ca trecea de doua milioane… 😮

  7. La multi ani frumosi, Vidal!

  8. toate cele bune vidalului

  9. La multi aaaani! :* (aflu cam tarzior, dar nu-i bai mai e o cana de ceai si pt mine ;)) )

  10. @optzecea: saru’mina. cu siguranta mai e! 🙂

  11. La multi ani! Stiu ca-i cu intirziere (abia ce m-am adunat de pe drumuri), dar e de bine.

  12. multam, gheo! da’ sa stii ca nici un motiv nu-i destul de bun ca sa te aduni prea repede de pe drumuri 😀
    (e o veste buna totusi pentru cititorii tai)

  13. hii sa ciocnim canile, ca mi-am luat si eu una, cu o pisica si un os de peste in burta 🙂 many many tea days, thats what i’m wishing you ..

  14. many tea days to you too, raingirl 🙂

  15. sa imi, sa ii, sa le, sa ne si sa iti traiesti. zuzeta-ti trimite cel mai frumos gand al ei! la multi ani.

  16. sa pupam zuzeta!

  17. La multi ani, frumos mod de a te sarbatori, cu arome de carti, ceai si concluzii triste asupra preturilor infernale la ceaiul verde (cam exagerat, totusi)!

  18. La muuuuulti ani! :*

  19. sar’na frumos si sa-mi traiti si voi!

  20. Frumoasa zi de nastere ai avut – rasfat cu carti!

    (sper ca nu ti-ai inecat amarul in ceai din pricina ca ai aflat ca lumea nu mai citeste…)

  21. La multi ani! Cu drag.

  22. keep smiling, v., si keep writing, as well 🙂

  23. haguim pe Departe! :))
    (nu mai vreau infuzor d-ala, ca-i mai mare beleaua, trag dupa aia de el sa se desfaca de ma plictisesc, iar firele de ceai negru mai ies prin gaurele, asa ca folosesc canuta cu sita pentru infuzat. :)) ca oricum nu fac decit infuzii)

  24. La multi ani cu intarziere!
    Dar lasa ceaiurile si dictionarele, si mai provoaca-ne pe-aici cu niste "exercitii" 🙂
    verba volent, scripta manent…

  25. cristiscu, da’ tu ce crezi, ca_capu’ meu merge nonstop? nu merge, dom’le, mai mult sta. citeodata mai are momente de uimire si produce cite o insemnare, da’ in rest…
    🙂
    multam de urare!

  26. mulţi, mulţi ani cu voioşie, zic si io la spartu’ târgului. uite că suntem amândoi septembrişti, graţie părinţilor care au ştiu să sărbătorească aşa cum trebuie de sfârşit de an 😛

  27. sa traiesti, mircea! si tie, tot cu voiosie! da’ septembristi nu sint decit unii dintre noi doi 🙂 io-s final-augustist, da’ pina-mi revin din lene se face septembrie :))

  28. si eu de pe urma, la multi multi ani cat mai frumosi si plini de toate cate vrei tu sa iasa, sa fii in continuare numai plin de arome de ceai si sa stii ca si de Departe si chiar si asa pe ne-ve, tot iti trimit un hug.

    a, da – si o sugestie – data viitoare sa iti iei si chestie de aia sa fac ceai cu infuzie, un fel de cutiuta cu gaurele, pui frunzele in ea, o tii de lantisor, o inmoi in cana cu apa si uite ceaiul. 🙂

  29. La multi ani, sper ca se primeste si cu intarziere!

  30. lasa, old, ca mai am niste prieteni care mi-au promis ca-mi mai zic o vreme, in fiecare zi! :))
    de la veterani se primeste oricind. 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

