pe culmi

• culmea potrivelii precum nuca în perete: de ziua îngropării patriarhului, bursa să-şi întrerupă activitatea pentru un minut în semn de pioşenie… 

• culmea precauţiei pilei: să te duci la catafalc să săruţi mîna patriarhului mort ca să-ţi asiguri un loc în rai (citat dintr-o doamnă în doliu, cu pălărie elegantă şi multe suspine: ‘am fost, sigur că da… aşa… ca să fie şi pentru noi… să ne primească şi pe noi acolo…’)
 
 
later edit: mai văd şi puhoiul de politicieni care urmează să decidă, împreună cu clerul, cine va fi următorul patriarh şi mă întreb: în condiţiile astea, cum să mai vii să ceri separarea bisericii de stat? parcă am fi vreo ţară fundamentalist musulmană… 

 

8 comentarii

  1. Da, da, nici cu ăia care s-au dus de 10 ori ca să-şi asigure un loc la Cotroceni nu mi-e ruşine. Deh, aşa e pe la noi, transformăm inmormântări în prilejuri mondene… Salutări vidalului…Scrie mai des!!!

  2. salutari si tie. nu stiam ca vii pe-aici. 🙂

  3. Da, de mult chiar, doar că de obicei mă abţin să comentez, că eu spun prostii. :))

  4. :))))) mai multe decit mine?

  5. Pffff, tu eşti proprietarul, nici chiar aşa… Am şi eu o limită. 😀

  6. :)))
    mersi de vizite.

  7. Culme? Pe mine m-a enervat la culme cam tot ce s-a vazut in legatura cu subiectul asta. Si, cum comentam prin blogurile vecine (stii tu), zilele astea ASTA A FOST UN SUBIECT TABU. Ceva de genul: Sa-l bagam in groapa si ne-om racori mai apoi. Asa ca gaaa-ta! Sa-i dam drumul. La RealitateaTV s-au adunat vreo 5 ziaristi si au comentat subiectul… mi-am recunoscut ideile pe acolo… Si m-am simtit bine. Credeam ca eu am luat-o razna si lumea e sanatoasa, cu conceptii sanatoase…

    Nu mai lungesc discutia… A!!!! am mai aflat, tot de acolo, ca parcul auto al Bisericii ar fi in valoare de FITI GATA!…. 80 milioane euro!!!!!!!

  8. nu uita de mama care a urmarit inmormantarea cu ochii inlacrimati.

    si culmea televiziunii : sa difuzezi inmormantarea patriarhului ptr rating.

    culmea romaniei: chestia de sus chiar a functionat (cred).


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

