doctorita cacacioasa, sora mai mare a blogerului gigel

am o propunere pentru consiliul ăla care se ocupa cu discriminările, că_cam şomează de cînd nu se mai înjură nici un politician cu nici un ziarist.
tocmai am văzut la pro tv o madamă între două vîrste mai mult spre a treia, cadru medical, nu orice ştoarfă proastă de pe gard, care şi-a ţuguiat buzele şi a spus:
homosexualii nu pot dona sînge, ‘la fel ca şi prostituatele’.
dacă un medic e în stare să cace pe gură aşa ceva, la ce să mă mai mir de blogărul gigel care mai scuipă cîte o însemnare între două coji de seminţe?
64 comentarii

  1. Da-o dreacu, mai bine asculta piesa numarul 6 din playlistul kolonelului si destinde-te

  2. ridem, glumim dar sa stii ca stiam de reglementarea asta ca nu au voie bietii gay sa doneze. cred ca din cauza ca fac mai mult sex cu mai multi parteneri diferit decit noi astia hetero ca altfel nu imi explic

  3. dah, mai mult decit noi, astia hetero… :)))

  4. oricum, din cite stiu eu, singele de la donatori trebuie supus unei baterii de teste, nu ne bazam pe declaratiile ‘pe gura’ ale persoanelor in chestiune! si-atunci, la ce bun porcaria asta?

  5. nah poftim, si cum se prinde duduia cadru mediu ca sunt eu gay sau ba? ma intreaba de la obraz?

  6. da. te intreaba de la obraz.

  7. ba nu. in fiecare cabinet se afla un peot si un reprezentant al ‘noii drepte’ si hotarasc ei cine e gay si cine nu.

  8. nu numai ca te intreaba de la obraz, te intreaba si cu cati, ma rog, cu cate, dupa caz, ba te intreaba si cu ce natii, (ca sa isi dea seama de risc)presupun ca daca i-as fi spus ca numai cu baieti cu parul carliontat din sudan, nigeria si ghana mi-ar fi dat si mie drumul acasa fara biscuiti.

    fara gluma. chiar evita anumite cazuri. si chiar intreaba de la foarte obraz. si am gandesc ca daca o fac aici…..or fce la fel si acasa.

  9. ce neobrazare. pai si cu bi- ce se intampla? ii ia cu pietre de la usa, huo cu promiscuitatea voastra care sunteti?

  10. ei cica te intreaba to "assess the risks". exista in unele cabinete un chart cu tari riscante dpdv al virusului HIV. presupun ca daca ai alte preferinte mai riscante, exista si pt asta un chart.

  11. Zoofilii au voie sa doneze sange?

  12. kolonele, cre’ ca numai daca au o relatie stabila cu capra respectiva, de pilda.

  13. Linkul de mai jos explica in termeni clari policy-ul in regat. si se stie ca tara asta, alaturi de olanda, este una dintre cele mai libere si mai lipsite de discriminare fata de comunitatea gay. ma gandesc ca nu or fi ei chiar tampiti de tot, ce parere ai?

    http://www.transfusionguidelines.org.uk/index.asp?Publication=

  14. chestia asta se practica si in alte tari. cum ar fi statele unite sau australia. in ultimul caz numai daca ai avut parte de actiune in ultimul an. asta pentru cei care sunt socati ca nu au voie baietii veseli sa doneze sange. se considera ca reprezinta un risc mai mare decat restul populatiei. singura chestie deranjanta e comparatia cu prostituatele.

  15. 🙂 si daca capra nu e din mozambique (of, nu am pot abtine, pe mine m-a socat faza cu tarile mai mult decat faza cu preferintele)

  16. Asta e şi la case mai mari. În SUA, inclusiv după 9/11, homosexualii au fost întorşi de la coadă la donat sânge la Red Cross. Ce să te mai miri de coana Ţaţa din Românica?

    Lasă, să se ducă băieţii heterosexuali din Alba Iulia să doneze sânge…

  17. de ce neaparat din Alba Iulia? sunt aia recunoscuti ca neprihaniti? 🙂

  18. si am scuzi, stingo, dar chiar nu e vorba de coana Tata din Romanica. este o practica pusa la punct peste tot. ce naiba, ca doar nu li se ciobeste mandria daca nu sunt lasati sa doneze. mare branza, zau asa.

  19. vidal, iarta-ma, vorbesc tare mult azi din lipsa de treaba. poti sa stergi daca nu iti convin, nu ma supar.

  20. @dead_fish (dar si restul lumii mirate): pai, eu ce-am scris?

    (altminteri, Departe, nu toate reglementarile din lumea ‘civilizata’ sint asa neprihanite cum zici. sa ne amintim ca pina in 1965 statul australian trecea aborigenii, la recensaminte, la capitolul "flora si fauna". totusi.)

  21. io nu sterg nimic, ca nu e cazul. e opinia ta, o respect, nemaivorbind ca e si argumentata!

  22. mai e insa de comentat ceva:
    – in cazul heterosexualilor, nu sint primiti cei care au mai multi parteneri sexuali (de parca aia care si-o trag doar in cuplu stiu si sigur ca partenerul de cuplu le e fidel… – deci prima aiureala);
    – in cazul homosexualilor… nu sint primiti, si gata. nu conteaza daca au un partener stabil sau mai multi. si atunci? unde e logica? doi homosexuali perfect sanatosi, care au o relatie de un deceniu, sa zicem, sint respinsi de principiu in fata unei gospodine al carei sot legal a vizitat toate fustele din firma?

    – partea a treia: la ce bun atitea tracasari, daca singele oricum se testeaza?

  23. pai da, am bagat de seama ce ai subliniat tu. doar ca mai aparuse p-aci lume indignata de faptul ca nu sunt lasati astia mici sa doneze. sau poate doar mi s-a parut mie.

  24. da, dar vezi mai sus. daca tot e sa triezi, triaza logic. ma gindesc ca or fi si ingineri printre facatorii aia de norme…

  25. si ca sa raspund la intrebarile tale, la fel cei din state ii elimina din start pe aia de s-au plimbat prin anglia pe vremea vacutelor nebunatice. s-a ajuns la concluzia ca sunt anumite categorii ale populatiei care reprezinta un risc suplimentar, printre care sunt si homosexualii. iar in 2000 au mai avut loc aproximativ 1 milion de infectari cu hiv prin transfuzii de sange. cu tot cu testari sau ce fac ei mai sunt sanse sa treaca sange infectat si un sistem de pre-eliminare a celor cu un potential risc poate mai ajuta acolo. si sa nu uitam ca la inceputurile raspandirii hiv-ului in tarile civilizate, homosexualii au fost cei mai afectati.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Blood_donation partea cu screeningul
    http://en.wikipedia.org/wiki/HIV_blood_screening
    ca sa fie si surse.

  26. dom’le, nu ma bag eu sa zic ca nu fac aia bine. in fond, daca-i vorba de securitatea transfuziilor… poate ca nici o exagerare nu-i de prisos. eu intrebam insa asa, de amorul artei, cum e cu multiplii parteneri din cazul fiecarei ‘tabere’… intrebare la care nu mi s-a.

  27. Dacă Băsescu ar fi homosexual şi ar întreţine relaţii sexuale igienic, i-ar primi spitalele sângele lui, l-ar accepta ca donator? Categoric da, nu cred că ar îndrăzni cineva să-l discrimineze pe preşedinte.

  28. "Men still account for the majority of HIV or AIDS diagnoses in the United States—about 73% in 2004. Almost two thirds (65%) of HIV infections diagnosed among men in 2004 were attributable to unsafe sex with other men (US Centers for Disease Control and Prevention, 2006b" sursa – http://data.unaids.org/pub/EpiReport/2006/09-North_America_Wes

    deasemeni cele 4 grupe de populatie cu risc mare de infectare cu hiv : http://data.unaids.org/pub/GlobalReport/2006/2006_GR_CH05_en.p

    toate raporturi unaids. ca sa mai vin cu niste surse:) si da, la intreabarea de amorul artei nu am raspuns. decat ca probabil oamenii au lucrat pe cifre, si nu au stat sa se gandeasca ca poate donatorul cu burtica si verigheta pe mana de 30 de ani a dat iama in toate fustele din firma, cat si ca ala de sta cu prietenul lui de 10 ani chiar a fost fidel si nu a dat iama in toti pantalonii din firma.

  29. verbiaj, ce smecherie ai facut de ai reusit sa il scoti pe basescu din joben? chiar nu inteleg de unde a aparut in discutia asta.

  30. Am dat un exemplu la nivel înalt. M-am gândit cât de sus se poate merge cu discriminarea, pot exista şi excepţii. Da, pot. Dacă ambasadorul Americii ar fi vrut să doneze sânge, asistenta respectivă şi-ar fi înghiţit cuvintele. Cred că e doar o opinie a ei, strict personală, care nu reprezintă o regulă în sistem. E doar o afirmaţie ratată, făcută de o ignorantă. Dacă dumneaei ar fi pe moarte şi sângele care ar putea s-o salveze ar proveni de la un gay, nu cred că ar zice nu.

  31. ei, nu cred ca la persoana basescu se referea verbiaj, ci la persoana care detine functia pe care o detine basescu acum. a adus si el in discutie un aspect colateral al subiectului, nu vad o problema in asta.
    raspunsul e: daca basescu era homosexual, in veci nu mai pupa presedintia.

  32. (pardon, am scris in acelasi timp si a ajuns redundant)

  33. @verbiaj: era un reportaj despre o reglementare oficiala, in cadrul caruia i s-a dat cuvintul vacii, care a balegat fraza pe care am citat-o eu in insemnare.

  34. verbiaj, despre ce discriminare vorbim? acum serios, ai citit ceva din ce s-a scris mai sus? las-o pe asistenta aia, ca la fel cum tu esti sigur ca s-ar fi intamplat asa cu ambasadorul americii, la fel de sigur sunt eu ca in state daca vine nu stiu ce mare demnitar gay si vrea sa doneze nu va fi lasat. oamenii aia de fac studiile alea, aia de la unaids sau crucea rosie stiu mai multe despre astea decat ne dam noi cu parerea aiurea. care este discriminarea? intreb din nou, si poate de data asta citesti si tu putin mai sus.

  35. poate tonul a fost nepotrivit, nu stiu, ca n-am vazut. dar alaturarea categoriilor nu mi se pare exagerata. daca studiili zice ca homosexualii si prostituatele sunt doua categorii cu risc de infectie ridicat, pai nu te pui cu studiili. asta e, nu e vina doctorului ca e asa. si nu e cazul sa sara nimeni de fund in sus, nici poponarii, nici prostituatele, ca sunt comparati unii cu altii, pentru ca asemanarea se opreste la o categorisire medicala evidenta. cand esti medic si ai un accidentat la urgente, sclifoselile astea cu discriminare si toleranta te cam lasa rece, asa cum l-ar lasa rece si pe ala de sta sa moara cu perfuzia in vena si nu vrea sa se trezeasca peste cateva luni ca a dat sida sau hepatita B peste el. mai ales ca, din cate stiu, infectia cu hiv nu este depistata imediat. prin urmare, un donator care a fost infectat cu cateva zile in urma poate sa iasa negativ la toate testele. in situatia asta, categoria sociala din care provine e singura in functie de care se poate masura riscul.

  36. persoana care doneaza este testata la cateva boli uzuale inainte de donare.in aceste teste nu intra si HIV dupa cate stiu eu.dupa ce doneaza se face analiza sangelui dar nu stiu daca se face individual sau se aduna tot intr-un butoi,se amesteca bine si se iau probe.
    analiza HIV costa f mult,romania nu are pitzule de aruncat
    hai ca v-am naucit…

  37. Poponar eşti tu şi cu prietenii tăi, rufio.

  38. Şi pentru Departe, dacă mai revine… mă refeream la băieţii din Alba pentru că acolo s-a culcat una care avea hiv cu jumătate din oraş.

  39. @rufio: din cite am citit, rata raspindirii infectiei cu hiv in rindul homosexualilor cu mai multi parteneri este sensibil egala cu rata raspindirii in rindul heterosexualilor cu mai multi parteneri. am vorbit ceva mai sus de chestiunea cu "mai multi parteneri", dar se pare ca de intrebarea asta au parte doar heterosexualii, de parca in rindul homosexualilor n-ar exista cupluri stabile. continua sa mi se para dubioasa metodologia asta. si pina acum nimeni nu mi-a adus un argument contrar logic.
    dar deja mi s-a acrit sa repet si sa tot repet aceleasi idei in aproximativ aceleasi fraze. unii sint hotariti sa nu citeasca orice-ar fi, si-atunci la ce bun toata pierderea de timp?

  40. un argument logic ar fi urmatorul, desi nu stiu cat de dispusa vei fi sa il accepti. din cate am citit, statisticile spun ca schimbarea partenerilor e mai frecventa in randul homosexualilor decat intre heterosexuali. fara a exclude prin asta existenta heterosexualilor care se culca in fiecare noapte cu alta femeie, nu poate fi negat faptul ca exista o probabilitate mai mare de infectie intr-o comunitate cu o proportie mai mare de membri care schimba frecvent partenerii. prin urmare, e vorba doar de procente si de calcul de risc, acceptand, la pachet cu asta, posibilitatea ca un homosexual cu o relatie stabila sa fie discriminat sau un heterosexual cu o viata sexuala dezordonata sa fie acceptat.

    din cate am citit, donatorii sunt intrebati si daca au schimbat partenerul sexual in ultimele sase luni, si sunt respinsi daca raspunsul e afirmativ. accentul, in concluzie, nu e pus pe orientarea sexuala, ci pe scaderea riscului pentru cel care va primi transfuzia. poate ca nu convine asta, dar e un fapt ce nu poate fi negat. si e cam ipocrit sa vrei sa supui un bolnav unui risc doar ca sa faci un statement aiurea de genul "vrem drepturi egale pana in panzele albe".

    stingo> din fericire nu suntem, sorry 🙂

  41. "nu poate fi negat faptul ca exista o probabilitate mai mare de infectie intr-o comunitate cu o proportie mai mare de membri care schimba frecvent partenerii."
    pai, eu nu neg lucrurile care-mi suna logic, implicit nici pe cel de mai sus. daca si numai daca exista sondaje serioase pe subiect dar repet – de data asta pentru ultima oara: relatiile indelungate si stabile te scot din chestiune indiferent ce orientare sexuala ai avea.
    intr-o paralela ordine de idei, ce te faci cu studiile care spun ca rata cea mai mica de raspindire a infectiei cu hiv e in rindul lesbienelor? ori, ca de obicei, vorbim aici numai de barbati, ca-i mai comod si mai ilustrativ? :))

  42. pai lesbienele nu sunt oprite de la a dona sange in statele unite. na discriminare intre discriminati.

  43. sunt de acord ca relatiile indelungate te scot din problema, dar aici e vorba doar de un criteriu de clasificare. criteriu care nu face decat sa scada riscul suportat de pacient. ti-am spus ca, din cate stiu, exista si criteriul ala cu schimbarea partenerului de mai putin de sase luni, asa ca se tine cont si de stabilitatea relatiei, dar nu numai de asta.

    "daca si numai daca exista sondaje serioase pe subiect" – nu te supara, dar asta are o usoara tenta de "nu prea s-au facut pana acum sondaje serioase pe subiect", afirmatie suspecta de subiectivism, mai ales cand sondajele nu iti sustin punctul de vedere.

    atata vreme cat apartii unei categorii cu risc ridicat, situatia ta particulara e mai putin relevanta, pentru ca e vorba, totusi, de viata unui om. si viata aluia atarna mai greu in balanta decat revendicarile unor organizatii puse pe marsaluit cu steagul multicolor in frunte. o situatie similara e cea a oamenilor care nu pot accede la o anumita functie (politie, armata, judecatorie, etc) daca au antecedente penale. sunt sigur ca exista persoane care au facut puscarie un an in tinerete pentru cine stie ce gainarie, care s-au indreptat intre timp si care acum ar fi in mod categoric mai de incredere decat un oarecare capitan de armata cu dosar curat dar cu apucaturi de psihopat scapat de testul psihologic. e o discriminare? da, evident. care sunt motivele discriminarii? pe ansamblu, riscul e mai mic. sau, mai cinic, e o solutie acceptabila din punct de vedere al raportului cost-beneficiu. evident ca iti poti permite sa faci investigatii in fiecare caz in parte, sa determini ca omul ala chiar e lipsit de riscuri si sa ii dai sansa sa doneze sange (sau sa intre in politie, etc, in al doilea caz). costurile ar fi, insa, prea mari comparativ cu beneficiile.

    ca in orice clasificare, raman elemente neincadrabile, sau incadrate gresit. altfel nu ar mai fi clasificare, daca s-ar face dreptate fiecaruia. toata problema e cum sa fie bine pentru cat mai multi facand rau la cat mai putini.

    despre lesbiene nu ma pronunt, pentru ca am sustinut intotdeauna ca e singura forma de homosexualitate care trebuie chiar incurajata 🙂

  44. ba se face obligatoriu analiza hiv! ce naiba…
    nu pun mina-n foc insa ca nu s-ar amesteca totul in butoiul ala… :))

  45. Cred ca regula a fost creata pe baza unor statistici (80% din categoria X reprezinta risc mai mare de infectare cu germenii y,w,z decit 80%din categoria T). Normal ca regula e discriminatorie pentru 20%din categoria X si ineficienta pentru 20%din categoria T, dar e singura metoda simpla de a reduce riscul de a colecta singe infectat.

  46. @isa: cum spuneam, daca-i vorba de securitatea transfuziilor, poate ca nici o exagerare nu-i de prisos, deci nu ma bag. ca dovada ca insemnarea nu era despre reglementare, ci despre o anume doctorita.

  47. dead fish – ultima ta frază e concluzia perfectă, viaţa e o abureală în care politically corectness-ul e o definiţie pentru care nu există definiţie, nu mai ştii să-l explici fără echivoc.

  48. dead fish, am citit. avand in vedere ca exista o criza majora de sange pe plan mondial, ca lumea nu mai vrea sa doneze, cred ca nu trebuie sa existe oprelisti de genul asta. important e sa fie omul sanatos, sa fie testat
    "la sange" si sa fie lasat sa doneze, indiferent daca e homo, lesbi, musulman, ţigan sau afro. cand discriminezi o categorie, prin extensie si celelalte minoritati pot deveni o tinta.

  49. verbiaj,sa stii ca tiganii(adica rommii)nu numai ca nu sunt discriminati de la donat sange dar in arealul meu ei reprezinta cam 80% din donatori.Mai mult,cel putin odata pe luna o echipa de la centrul de transfuzii local se deplaseaza intr-un orasel industrial din apropiere unde "suge" sangele comunitatii locale de rommi.
    evident nu pastram totul pt noi,exportam si catre bucuresti…

  50. Ok, am priceput. Ca doctoreasa respectiva e posibil sa fie o vaca si o fi vorbit despre reglementarea aia pe un ton care sugera ca ea are ceva impotriva homosexualilor sau ca aua ar fi cih, asta e alta problema, care tine mai mult de bun simt si de moderatorul emisiunii.

  51. pai, da, dar io m-am indignat gindindu-ma ca totusi nu e o tanti cu taraba in piata, e un medic…

  52. @rufio, re: "despre lesbiene nu ma pronunt, pentru ca am sustinut intotdeauna ca e singura forma de homosexualitate care trebuie chiar incurajata :)"

    Despre dublul standard si cei care-l practica ma pronunt, fiindca am sustinut intotdeauna ca sunt niste poltroni ipocriti ale caror manifestari ar trebui descurajate. Cu vehementa.

    Scuze, Vidal, pentru natura prea putin amabila a primei mele interventii pe tarlaua ta. Nu e frumos sa intri in casa omului bufnind si pocnind, si neinvitat pe deasupra, da’ nu m-am putut abtine.

  53. @ioana: unu la mina, eu invit implicit pe toata lumea aici. doar uneori se intimpla sa invit in mod special pe cineva sa NU mai intre. au fost doar vreo trei cazuri in aproape trei ani de blog.
    doi la mina, cum n-ai injurat pe nimeni – mai ales pe mine :)) -, nu-i nevoie de nici o scuza, intra linistita si zi ce ai de zis. dupa cite vezi, si rufio, care are pareri foarte diferite de ale mele in chestiunea homosexualitatii, vine aici nestingherit si-si spune aceste pareri. o singura data mi-a venit sa-i zic una mai urita, dar a aparut stingo inaintea mea, vezi mai sus. in rest, cita vreme dialogam si nu ne dam in cap…
    🙂

  54. da, m-ai prins. ma uit foarte des in oglinda, mai ales cand sunt acasa. la servici ma uit intr-un cd, ca e greu de carat oglinda de acasa si de urcat trei etaje cu ea in brate.

    aia cu sangele nu am citit-o, ci am dedus-o, multumita capacitatilor mele de inferenta mai mult decat geniale. cum eu eram ala rau, care se punea contra, iar ioana nu se certa singura cu peretii, rezulta ca spre mine erau indreptate toate urarile de bine. zic bine sau sunt paranoic? ha?

  55. @rufio: lasati…
    :))))

  56. ioana> aia cu lesbienele era o (auto)ironie legata de un stereotip prezent in mintea barbatilor. prea multa incordare strica. de-aia ii antipatizez eu pe homosexuali, pentru ca se iau prea in serios si nu au simtul umorului.

    si sunt sigur ca ai vrut sa spui "abia astept sa aiba rufio nevoie de sangele meu…" dar nu mi-as face sperante in locul tau. prefer sa mor decat sa iau sange de la tine si sa ma transform in vampir sau, mai rau, activist pentru drepturile omului.

  57. @rufio: unde citisi aia cu "abia astept sa aiba RUFIO nevoie de singele meu"??
    mai, toata ziua te uiti in oglinda, este? :)))

  58. OK, point taken, multumesc.
    Stingo mi-a luat vorba din gura. In alta ordine de idei, abia astept sa aiba careva nevoie de sangele meu si eu sa zic "Sorry, man, no can do. I’m a lesbian, see" 😀

  59. Nice try, rufio. Degeaba o dai intoarsa. Macar dac-ai fi avut minima onestitate sa zici "da, dom’le, am si eu dreptul sa-mi exprim homofobia selectiva, ce va deranjeaza atata". Dar nuuuu, tu faceai doar glumite nevinovate, pe care nu le inteleg homosexualii astia lipsiti de simtul umorului si incapabili de-a aprecia atare subtilitati.

    Laisser donc… Bien faire et laisser braire :))

  60. aoleu, iar franceza? nu’sh de ce, da’ mereu patesc asta, intra cite cineva, zice cite ceva, si la sfirsit, zdrang! franceza!
    dom’le, io in franceza nu stiu decit injuratura aia din ‘Matrix’… am si scris-o pe undeva prin blog, macar ca sa nu uit singurele cuvintele din franca pe care le stiu.
    :))

  61. pai zic eu ca le francais c’est la langue de la culture, quoi. et on a besoin de montrer son intelligence quand on discute ce sort de sujets, n’est-ce pas? et on peut dire, quand-meme, n’importe quoi, car vidal ne comprends riend 🙂

    este ca foloseste si scoala asta la ceva? pai ce subjonctivu’ meu, ne jucam acilea?

    ioana> eu nu imi reneg inclinatiile si ideile. am inclinatii homofobe si idei pe masura. si mai cred ca barbatii homosexuali sunt scarbosi, iar femeile nu (cu exceptia babelor tunse militareste si imbracate in pantaloni de camuflaj). cu toate astea, nu imi justific alegerile prin apelul la tot felul de idealuri si principii mai mult sau mai putin neghioabe. astea sunt bune pentru definirea unor sisteme de convietuire, iar pe mine nu ma intereseaza cum aleg masele sa se tolereze pe ele insele. asa scandalagiu cum sunt, nu pretind ca nu imbratisez cu toata inima niste clisee, cum ar fi astea cu lesbienele intotdeauna sexy si dispuse la jocuri perverse. si pentru ca stiu ca sunt clisee, si pentru ca le imbratisez nesilit de nimeni, nu am cum sa exclud auto-ironia de aici. pricepi? altfel, as fi un fel de vadim, cu crucea aia mare sub care bate matanii de fiecare data. nebuni sunt multi pe lume, si asta din cauza ca lumea se ia mult prea in serios. asa cum faci tu, de exemplu, cu incercarea ta de a demonstra ca sunt un "homofob selectiv". stiu deja asta, e o chestie asumata. nu e nevoie sa te scremi atata. parca voi erati aia veseli si zambitori intre panselute, iar tu vad ca esti mai incrancenata decat un camion rusesc pe un drum forestier inundat de ploaie.

  62. bre rufio, vezi ca se ia. nu’sh cum se face, da’ tot ciriind la cineva ca n-are umor si se incrinceneaza, te-ai incrincenat tu de-mi sar ochii mie doar citind.
    eu propun sa slabim putin curelele, ca deja nu mai are nici un farmec si nici vreo idee mai de doamne-ajuta nu mai pare sa iasa, ba din contra.
    sau, ma rog, voi daca vreti puteti sa continuati, doar sa nu va-njurati 🙂

  63. da, ai dreptate.

    auzi, da in franceza putem sa ne injuram? macar asa, putin, de fantezie 🙂

  64. dom’le, in franceza puteti sa va orice, doar sa nu nimeriti injuratura aia din matrix, ca atunci ma prind ca injurati!
    🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

