leapsa pe jinduite

am primit o leapşă de la Verbiaj. cică ‘lucrurile pe care vi le doriţi şi pecare nu le găsiţi în minunata proximitate’.
 
păi, pînă de curînd îmi lipseau rău de tot două chestii
1) termometru de cuptor – dar, prin marea bunăvoinţă a unor persoane, m-am ales cu unul tocmai de pe malul tamisei.
2) conserve de alge – ei bine, astea continuă să-mi lipsească de vreo 18 ani. făceau ruşii pe la odessa, din cîte ştiu, dar după revolusion cred că a murit industria asta. oricum, alea de le-am mîncat nu erau pentru export şi au ajuns la mine prin frumoasa de întîmplare că domn’ şofer, precum în bancul cu moşul care a înculcat pastilele verzi cu alea roşii, s-a zăpăcit în chirilice şi-a cumpărat o traistă întreagă de s-a-l-a-t crezînd că e s-a-l-a-m. fire conservatoare şi cu canini exersaţi, i-a oferit salata cui a vrut. adică mie.
recent, cineva mi-a făcut un pustiu de bine şi mi-a adus de la ucraineni asta:
 
 
 
dom’le, bune, dar cu două amendamente:
a) nu sînt ca alea!
b) dacă nu te supără oleacă de nisip şi pietriş între dinţi… 
 
 
  
(nu dau leapşa la niminia, uite-aşa. că de regulă n-o dădeam, şi foarte bine o duceam. cînd, o dată, mă trezesc s-o dau, de la cinci persoane mi-o iau! :p ) 
 
3 comentarii

  1. Acestea fiind spuse, da leapsa mai departe, mestere Vidal!

  2. domn’ kolonel, mata faci parte dintre cei care nu citesc si fine print-ul, este? ia vezi mai sus cu litere mici-mititele la finalul insemnarii… 🙂

    da’ daca vrei s-o iei, leapsa adica, te rog frumos s-o faci!

  3. test


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

