gata, o negresa si m-am dus!

gata, asta-i ultima. că m-a presat situaţiunea să prestez ceva dulce în uichendul care tocmai trece şi m-am scărpinat în cap, ce dulce se poate face repede, fără bătaie de cap, fără să stai în bucătărie mai mult de zece minute, fără să separi albuşe, să bagi în priză mixerul, să aranjezi, să te chinuieşti…? evident, m-am chiorît tot pe net şi-am găsit: negrese! (mă rog, am ales cea mai simplă reţetă de negrese existentă pe lumea asta, cred că mai mult mi-a luat să caut reţeta decît s-o fac).
bine, poza de mai jos conţine nişte bucăţi amărîte rămase pe laturile tăvii şi extrase de sub mormanul care s-a topit de zici că nici n-a fost. pe cuvînt că alealalte erau mult mai aspectuoase… :))
 

 
hai, poftă bună, că de mîine iar vorbim politică.  
9 comentarii

  1. Vidal, mai potoleste-te cu pozele astea, te rog umil. Nu d-alta, dar mi-s plecata de acasa si mi-e dor si mie de negrese, clatite si alte minuni, iar aici nu are cine sa ma rasfete cu ele.

  2. Dai la glezne, joci tare! 🙂

  3. oare o fi legal ce faci tu? eu sunt la munca si n-am gasit deschis decat un automat cu sucuri si snaksuri. prin urmare, am mancat o punga de bake rolls. ATAT!

  4. aim sori. gata. back to politics.

  5. Nu cred că era nevoie să ne umileşti aşa. Negresă, auzi… Chiar trebuia? Joci dur, domnule şi eşti un înfumurat culinar. Am pierdut bătălia asta, mă duc să mă sinucid cu nişte mici.

  6. Daca aste bunataturi sunt de pe marginea tavii, ce-o fi fost de-a lungul si de-a latul..mmm! nu pot decat sa-mi imaginez…Bre oameni buni, a innebunit netul de atata papa bun, vreti cu tot dinadinsul sa salivam pe tastatura?!

  7. macar periodic ar trebui sa repetam faza asta cu gatelile… ca ne mai insuflam chef de gatit… si inspiratie. altminteri… bravo pentru brownies, v. you’re the winner! my winner, anyway.

  8. băi te urăsc.
    clar!

    (adică evident că mă urăsc… pentru că nu-s în stare să fac şi eu negrese.. dar asta e secret!)

    }}{{

    🙂

  9. err… Misty, da’ tu crezi ca-ti trebuie fo facultate ca sa amesteci intr-un castron ingredientele si dupa aia sa le intinzi in tava si sa coci negresa? :))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

