boul apis

mi se pare că trebuie să ai nervi de beton armat ca să-l suporţi o oră întreagă (la realitatea tv) pe dan voiculescu vorbind cu o aroganţă crîncenă, în ton cu mimica şi cu privirea dispreţuitoare, toate prostiile pe care e în stare să le spună… unul ca el.

oricum am stat şi m-am uitat la nenea ăsta penibil, care se foloseşte de aroganţă ca să-şi mascheze făţărniciile. mi-am amintit cum a sărit de cur în sus că el nu mai e patron la trustul de presă intact, deci nu dictează el politica jurnalului naţional şi-a antenelor şi-a nu ştiu cărei fiţuici de sport, ci fie-sa, camelia, care, zice mîndru de-ve, e ditamai femeia în toată firea, om de afaceri pe picioarele dînsei. ca să zic aşa. după care, cîndva, vin nişte acuzaţii şi nişte controale, şi brusc femeia de fier devine ‘camelia mea! nimeni nu se atinge de camelia mea!’… na, mai pricepe ceva, camelia asta e jumătate om călare pe jumătate iepure şchiop sau mi se pare mie?
că antena 1 şi antena 3 nu mai prididesc să-i pupe tălpile lui de-ve şi nu ştiu cu care canin să muşte mai întîi din orice adversar, istoric sau conjunctural, al încrezutului se vede cu ochiul liber.
de-ve ţipă că nu mai are nici un fir de păr de pe picioare în comun cu trustul de presă. dar, vai, ce frumos, iată momentul cînd andrei gheorghe îl întreabă nu ştiu ce chestie şi începe aşa: ‘dumneavoastră, ca deţinător de presă, ca om de putere…’ iar de-ve îl priveşte vast şi important ca boul apis şi aprobă mărunt din cap, aşteptînd întrebarea… 
 
later edit: …păi, dacă m-am grăbit… trebuia să mai aştept un pic, că prostiile cele mai suculente de-abia urmau. ca, de pildă: ‘politica nu-i o meserie’, zice boul apis. ‘politica o fac cei care au atins un nivel material care să-i scutească de griji şi să le ofere timp…’ ‘adică doar bogaţii trebuie să facă politică’, concluzionează gheorghe. ‘a, nu. şi săracii pot să facă politică.’ păi, se scarpină gheorghe în cap, ‘ăia n-au scăpat de griji…’ ‘păi, ce’, o trînteşte boul apis, ‘poate să existe vreun om cu un metabolism foarte puternic, care se satură cu un iaurt… şi poate să facă politică’.
na, mai răspunde-i ceva de-ve-ului, dacă n-ai picat cu scaun cu tot între timp. ce să-i mai explici caraghiosului că de-aia arată în halul ăsta scena politică românească, fiindcă toţi tuţii nepricepuţi, care consideră că politica nu-i o meserie, s-au apucat s-o facă. precum grămezile de puşti de 19 ani care au scris trei ştiri proaste şi se consideră ziarişti. că doar asta nu-i fo meserie. e… aşa… o chestie… pe care o faci că îţi imaginezi tu că te pricepi la ea. şi gata. 
11 comentarii

  1. Vaaai, ce m-am enervat! S-a zbarlit tot parul pe mine, caci niciodata n-am fost in stare sa-mi imaginez cum poate un om sa minta cu atata seninatate si cu ochii umezi de inocenta. Asta e, simtul meu moral este incapabil sa priceapa astfel de manifestari.
    Am rezistat vreo douazeci de minute si-am mutat pe B1, prefer sa-l ascult pe Basescu.

  2. Hah, acum am mutat inapoi, din masochism, si-mi place ca-l toaca cei din platou 🙂 Ma simt razbunata (slaba consolare, totusi). Auzi la Corina Dragotescu: "Este raul intrupat" (citat aproximativ).

  3. @vidal, @oompa: Gind la gind cu bucurie. Eu, unul, am refuzat sa ma uit asezat la el. Mi-am facut de lucru. Ma enerveaza ingrozitor suficienta creaturii. Ce usor poti potrivi aici proverbul cu prostul fudul…
    Problema lui e ca exista piei mult prea groase pentru orice fel de polemica decenta. Dar astept cu speranta ca PUR-PC sa dispara din Parlament. Oare o mai fi cineva atit de nebun dupa aparitii TV incit sa se mai alieze cu astia?

  4. a, stai linistit, pe tantalai si pe nebuni se poate conta oricind! 😉

  5. @gheo
    Ti-a pierit spiritul profetic…? Cum sa nu se alieze? Altii ca el, dar ceva mai smooth la talking… dar in mod cert la fel de veroshi

    Pe mine m-a surprins ca nu l-au ingenuncheat imediat, macar de amorul artei. Dar cind ai salariu 20.000 de euro (Gheorghe de ce o fi plecat de la el? de bani putini?) iti cam stau intrebarile in git. L-au lasat sa-si tina discursul ala de kkt cu patron facut din vinzare de apartament, cind de fapt se stie de unde are boul malaiul. Parerea mea e ca jurnalistii astia prefacuti si-au ambalat lasitatea intr-un discurs neverosimil, avind in vedere personajul, de principial. Tebuia sa-l atita pina ii sareau ochii.

  6. …nu e voiculescu!

  7. Acest Dan Voiculescu este un Hancu al politicii, care presimte, prevede si proclama lucruri despre care nu are nici cea mai vaga idee; este unul dintre cele mai arogante, mai mincinoase si, bag eu de seama, cele mai abjecte personaje din Romania. Sa ne fereasca sfintii de Voiculesti sau Geoni…

  8. am citit dan voiculescu, m-am gandit la dan diaconescu, m-am intrebat scurt de cand face ala politica….of. ma abtin pt ca nu sunt in tema dar mare placere imi face sa il vad pe vidal dezlantuit 🙂

  9. test

  10. Totusi dupa 17 ani putem spune ca avem suficienta experienta astfel incat sa comparam anumite evenimente care s-au intamplat dupa `89. Astfel daca in primele luni de dupa decembrie 1989 era la moda calificativul „GOLAN”, de ce nu am putea lansa acum un alt apelativ, „TIGAN(CA) IMPUTIT(A)”a carui sens, modificat fata de cel initial sa-i dea posesorului biletul de apartenenta la un anumit grup. Daca cei care in `90 erau impotriva lui Iliescu erau „GOLANII” vremurilor de atunci , ”TIGANII IMPUTITI” pot fi contestatarii vremurilor de acum.

    Putem face si o alta paralela, intre ceea ce se intampla in anii `90 si intre ceea ce urmarim in prezent. Daca Iliescu i se adresa unui ziarist obraznic, viitor primar al Constantei, cu apelativul „mai animalule”, Basescu a ajuns la concluzia ca trebuie sa fie mai explicit, iar formula preferata in 2007 este „mai pasarica”. Amandoi politicienii in situatii similare au reactionat asemanator, mi se pare si normal doar formarea lor s-a intamplat in aceeasi epoca „de aur” a poporului roman.

    leopold-pascalopol.weblog.ro

  11. domnu’ pascalopol, ma mai lasi cu spamul asta?!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

