am dat pe eurovision si-am vazut apocalyptica!…

apocalyptica la eurovision, în pauza dintre concurs şi votare?? am murit şi-am renăscut într-un univers paralel, cu si-gu-ran-ţă! mai lipseau în deschidere children of bodom şi un reprezentant de la metal blade pe post de prezentator.
 
grecia a venit cu o manea sadea. cîntată de un nene care dădea din ţîţe mai abitir ca shakira din poponeaţă.
georgianca n-a avut nici o jenă s-o copieze pe bjork în detalii – piesă, manieră de a cînta, gesticulaţie. neamuri proaste, nene.
sloveanca a văzut că prin nordul europei se poartă soprane rockerizate şi a crezut c-o să-i iasa şi ei – nu i-a ieşit.
ăă… apropo, mai ştie cineva ce piesă au cîntat rusoaicele? că eu nu ştiu, n-am auzit nimic din piesă, mă uitam la ele ca la trei clătite fierbinţi cu dulceaţă de cireşe amare, aia din mijloc cel puţin, o mănguţă cu ochi de vrăjitoare egipteană, gata ciufulită, numai să-i rupi hanţele de pe ea… în fine…
neamţul a venit cu o adaptare după două-trei piese clasice. o bucată de colo, alta de dincolo, încă una de-acolo, şi dacă le cînt pe nemţeşte nu se mai prinde nimeni.
todomondo a scos tot ce se putea scoate din piesa aia. adica a băgat schimbări de ritm la greu ca să nu mai sune a lalala de copii mici.
hihi, şi turcul, care părea să aibă vreun metru jumate, din care 45 de centimetri picioarele, jura că-i jorj maicăl, acu’ depinde cîţi l-au crezut. şi nu ştiu la ce i-a ajutat că a făcut flaut şi pian şi ce-a mai făcut el de la vîrsta de cinci ani la prestigioasa şcoală muzicală la care a intrat precoc, că tot la şikirim a ajuns.
irlandezii m-au enervat – au aflat ei că cimpoiul lor le sună bine altora şi… au trimis cimpoi. ‘ai nu zău?
serbia i-a trimis pe monica anghel şi marcel pavel împreună. într-un singur trup adică. care cînta ca ei doi laolaltă. ce vreau să zic e că, dacă i-am combina pe calculator pe monica şi marcel într-o singură persoană, ar arăta şi ar cînta exact aşa.
 
clătite cu dulceaţă de cireşe amare n-am. am (avut) clătite la cuptor, cu brînză dulce şi cireşe decongelate. nişte smîntînă pe deasupra.
 

42 comentarii

  1. Da, ma, rusoaicele… nu stiu ce-au cintat, dar a fost huh, immm, ioi. oh, ah, uh. si de la cap. ‘ti-ai dracu’ cu euroconu vostru! vrem poze cu mangutzele alea!

  2. "serbia i-a trimis pe monica anghel şi marcel pavel împreună. într-un singur trup adică."
    :)))))
    Nu stiam eu de ce mi se parea ca o stiu de undeva. :))

  3. ‘re-ai tu cu clatitele tale cu tot :))
    sau le-ai pus acolo ca sa ai cit mai multe comentarii? 😛

  4. av corz! comentarii, veniti la mine!

  5. ma omori cu atatea clatite!

  6. eh, zici tu ca serbia i-a trimis pe marcel pavel si monica anghel la un loc, da’ uite ca monica anghel si marcel pavelul lor la un loc au cistigat…

  7. aoleu, nu mai pun nici una, gata! 🙂

  8. Ar fi bine sa ne numaram ouale si sa vedem daca mai avem oo sa mergem la Eurovision!

  9. ei, ce sa-ti povestesc, matusho, de parca ar fi fo olimpiada eurovisionul asta. ce mari oua-ti trebuie ca sa participi? n-ai vazut ce loaze de melodii se califica? toata vrajeala asta-i asa, ca sa se mai distreze poporenii…

  10. E mai rau, e Daciada. Orice ai spune, iti trebuie domnule oua. Domnul Problema… shit, cine a ajuns sa cante pentru noi pe la Eurovision. Aaaa, sa.. ce? Ma rog, intelegeti voi…

  11. vidal, master of pancakes 🙂 asta lipsea din show,a classic !

  12. nu-ti trebuie, dom’le, oua. iti trebuie o pirlita de omleta.

  13. Ai avut curaj să te uiți la așa ceva? Mie mi-a fost teamă să deschid televizorul :))

  14. @tuvia: mai degraba master of disaster! :))
    @DeMaio: nu poci sa ratez! 😀

  15. Bănuiam eu ceva :))

  16. poti sa pui, da’ pe o farfurie care sa ajunga si la mine!

  17. hehehe….ai uitat de ucraina…bbrrrrr

  18. err… nu mai stiu care era ucraina…
    da’, oricum, nici de englezi n-am zis, cu clipu’ lor publicitar la liniile aeriene moroneze…

  19. ucraina –> aia imbracati in argintiu si in auriu…care cantau….ceva..nu m-am lamurit ce naiba vroiau ei sa zica in cantecul ala…dar mi-a adus aminte de ofiterii ss….hihihi…

  20. aaa, da… categoria robo ss, da…

  21. dar…cati travestiti au fost,pana la urma la "Circovisionul"asta?

  22. Vidale, da’ stiu ca ti-o certi, nu gluma, cu clatitele celea! Cint te-i trezi cu mine la usa, cu ochi mari si pofticiosi la modul "imi dai clatite sau te maninc", sa nu spui ca nu stii de unde ti se trage!

  23. *ceri am vrut sa spun. Daca era foame, mincam litere, dar cum pun in plus, inseamna ca e pofta.

  24. ie-te, vorbea midori, de care dai pe la toate colturile si nu mai stii cum sa scapi de ea…
    :p

  25. ce nu inteleg eu e cum poti tu sa coci pe caldurile astea….ca nici clatite nu mi-ar mai trebui, decat dac-ar fi poate frapate asa….

  26. probabail ca vidal coace aici de fapt, pt ca azi de dimineata erau 10 grade.acum sunt vreo 13……e clar, vidal coace aici. unde esti, bre, ca nu te vad, sau ma rog, nu iti miros clatitele? 🙂

  27. err, exq, pai sa-ti zic – daca mergi pe strada la 30 de grade celsius si vezi pe cineva in tricou cu mineca lunga, sint multe sanse sa fiu io.

  28. Departe, scoate nasu’ pe strasse, mi-am mutat tigaia si foculetu’ intr-o cabina telefonica. ca-mi plac ca-s rosii.

  29. io am vazut apocalipsa: la vidal in blog, doo insemnari cu clatite, homemade.

    now i can die.
    auzi, nu cumva ai si o bancutsa de lemn si o mina de stuf pe balcon?!?! 😀

  30. Fetele din Rusia cintau ceva cu "baby, baby, o sa-ti iau toti money" si, la cum aratau, ti-ai fi lasat cu placere golite buzunarele numai sa se mai fitie oleaca prin jur.
    Bune femei mai produce si Mama Rusia!

  31. Of, doamen, iar clatite la mic dejun, via vidal!!! baaaai, las-o ami moale cu smantana aia, ca e de rau 🙂

    acuma, ca o sa zici ca sunt obsedata azi, dar vreau sa stiu daca doar eu am gandit asta….rusoaicele avea helanci si bluze prea in gat, prea nu se vedea nimic (si aia blonda era cea mai tare, sa stii), si doi, fetele alea sarboaice, imbracate atat de masculin, tinandu-se de mana si formand inimioare din desenul din palma……..sunt eu obsedata sau chiar vorba aia, transmiteau un mesaj?!

  32. @April:
    – au fost chiar trei insemnari cu clatite…
    – o bancuta si-o mina de stuf se mai gasesc, facem rost, doar balconul e cam mic si privelistea e mai degraba foarte verde, necum albastra…

    @Isa: este? am zis io…

    @Departe: nu esti obsedata. (adica, ma rog, nu stiu, da’ in chestiunea asta, nu. 😀 )

  33. aha, deci transmiteau un mesaj, sau ma rog, noi am citit cum ca ar fi fost un mesaj acolo de trimis, da? :))

  34. ihi! :))

  35. faina, vidale, intreab-o de faina…

  36. lasa-ma cu faina, ca si din faina alba tot un pic bronzate ies…

  37. Cred ca ai uitat ceva: Ungaria s-a prezentat cu o melodie excelenta, cantata divin. Chiar cred ca a aparut o noua Janis Joplin. In rest, Romania s-a prezentat decent, nu s-a facut de rusine (decat prin voturi si loc final), iar Moldova si aceeasi Romania si-au acordat voturi reciproc. Ceea ce inseamna ca podul de flori inca exista!

  38. am uitat mai multe, dar nici n-am avut de gind sa fac cronica eurovizonului aici. cit despre ungaria… sorry. ce palariile mele cauta la eurovision gagica asta, cu blues-ul ei frumos si cu vocea ei? nasol. o bila neagra pentru ea.

  39. podul de flori ‘inca exista’? dar, ce, a existat vreodata? ‘ai, mai, ca romanilor li se rupe de moldoveni si invers. iar pod de flori am vazut mai degraba intre moldova si belarus: ai observat ce semanau melodiile lor?

  40. NU MĂ MAI JOOOOOOOC cu oaminii ăştia care toată ziua bună ziua fac CLĂĂĂTIIITEEEEE!!

  41. maaai, dar clatitele tele de ce sunt maronii? ca ale mele iesira albe… 😛 :))

  42. da’ cum iesira albe clatitele tale, optzeceo? le-ai facut in vreo tigaie speciala?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

