mici-si-bere in the news

am o întrebare pentru cine mai lucrează prin presa audio-vizuală:
de ce în absolut fiecare sîmbătă şi fiecare duminică, de cînd s-a încălzit vremea, televiziunile noastre (în frunte cu teveul de ştiri realitatea) îmi oferă ample reportaje cu bucureşteni ieşiţi la grătar pe la pădure? pentru ce? e acelaşi reportaj de fiecare dată. familii întregi, mama-tata-copiii-prietenii-năşica, mese întinse ca acasă (la ce-or mai ieşi pe iarbă?), grătarul, fumul înecăcios (că de-aia se iese la aer curat), scaune, şezlonguri, beri, umbrele de soare, cîte o mamzelă cu microfonul intervievînd grataragii – adică tuta pune aceeaşi întrebare în fiecare sîmbătă şi-n fiecare duminică (‘ce faceţi? aţi ieşit la iarbă verde?), grataragiii răspund aproximativ acelaşi lucru (variază genul de carne pusă la grătar sau numărul de membri ai familiei veniţi în sînul naturii) în fiecare sîmbătă şi-n fiecare duminică, şi toate astea durează minute în şir, fără absolut nici un sens.
ce dracului de meserie e asta? ce dracului de televiziuni avem?
12 comentarii

  1. Meseria de care am fugit. Și, te asigur, nu la iarbă verde…

  2. In timpul saptamanii se ia pulsul strazii, iar in weekend, pulsul ierbii. Ca ie si reporterii oameni si imbina utilul cu placutul, doar ca nu-si filmeaza fleica proprie. 🙂

  3. Am io impresia ori întrebările tale sînt retorice? De n-ar fi, aş avea şi io un răspuns, dar cum bănui că sînt…

  4. 🙂

  5. 🙂

  6. "de aia" e raspunsul…schimba programul daca nu -ti convine

  7. "azi_o_cenna", ia plimba tu ursu’ de-aici.

  8. Ia uite aici, "azi_o_cenna" … =))

  9. imi mentin parerea ca numai cei fara cap stau si se uitaaa la ceva ce nu suporta ca apoi sa carcoteasca fara rost pe bloguri… draga vidalule, asta e viata, nu toti sunt de acord cu tine de fiecare data. poti suporta?
    cat despre old: … ia de aici cu gura largaa" =))

  10. Dragalas. Clisee cu atitudine. :))

  11. sunt televiziunile majoritatii 😉

  12. "azi_o_cenna", esti pe dinafara subiectului. insi care nu sint de acord cu mine comenteaza de ani de zile blogul meu. tu n-ai comentat ‘fara sa fii de acord cu mine’, tu pur si simplu ai raspuns inept. si daca am timp de pierdut cu buletinele de stiri de la tv ca sa vin sa comentez pe blogul meu, ei bine, pentru raspunsuri inepte n-am timp. dupa cum ziceam, plimba ursul de-aici.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

