oare cum se fac programarile la laboratorul synevo?

(…adica la medicover)

întrebarea din titlu nu-mi dă pace de săptămîna trecută, de cînd a trebuit… să-mi fac o programare pentru analize la laboratorul synevo.
de fapt am sunat pentru programare pe la mijlocul lunii aprilie. mi s-a spus ‘sunaţi pe 26-27 aprilie, că atunci se fac programările’. insist: ‘dar trimiterea mea expiră la 16 mai, dacă sun atunci voi reuşi să mă programez în timp util?’. ‘desigur’, îmi spune madama. ‘dacă sunaţi la sfîrşitul lunii vă programăm în primele două săptămîni din luna viitoare.’
aşa că am sunat. la 26 aprilie. la prima oră. n-a răspuns nimeni. am mai sunat o jumătate de oră mai tîrziu şi ce-am aflat?
‘vă pot programa pe 18 mai’ (asta e la două zile după ce-mi expiră trimiterea de la medicul de specialiate). zic ‘nu se poate mai devreme? că-mi expiră trimiterea’. ‘a, nici vorbă. pe 18 este ultimul loc pe care-l mai avem.’
nu zău? şi cînd anume s-au ocupat celelalte locuri? în ultimele 20 de minute?
 
(deci mă voi duce după altă trimitere. madam medica are program de la 14 la 18. nu vine mai devreme de ora 15. ca să intri îţi trebuie, desigur… programare. bon. dacă te duci la faţa locului să-ţi iei bon primeşti unul de la 14 încolo. nu se ştie cît de încolo. dacă te trezeşti la 6 dimineaţa şi suni, primeşti unul de la 4 încolo. nu se ştie cît de încolo. se prea poate însă să primeşti un bon greşit, pentru altă zi, nu pentru cea în care ai cerut. caz în care se întîmplă diverse lucruri frumoase, pe care nu le voi mai detalia.
în orele cît stai pe hol şi citeşti o carte, cu urechile înfundate să nu auzi certuri ca la uşa cortului între diverşi pensionari, de regulă, care zici că au de împărţit cloşca cu puii de aur, în tot acest timp, aşadar, trebuie să accepţi cuminte că mai sînt şi cadre medicale care intră de cum au venit, pentru că sînt cadre medicale, deci nu-şi iau bon şi nu stau la coadă; fiind cadre medicale, în relaţii amicale cu medica, vor mai sta şi la taclale în cabinet cu medica în chestiune, iar ieşirea lor de acolo se va produce după circa 35 de minute. tu stai şi citeşti vonnegut, bucurîndu-te pe şest să afli că peste un milion de ani oamenii nu vor mai avea decît aripioare şi nu vor mai cunoaşte nimic din toate astea, ci doar cîteva cuvinte din limba kanka-bono.
8 comentarii

  1. vidale, crede-ma, cunosc treaba asta. pana primesti programare, pana te vede, nu ami ai nevoie, ca crapi singur……:)

    Sper totusi ca nu e grav. si ca esti bine. in asteptare, dar bine.

  2. multam, departe, nu-i foarte grav, dar, ca sa citez si eu din clasici, ‘imi afecteaza calitatea vietii’… :))

  3. 1. substantivul medic nu are formă pentru feminin.
    2. Dacă tot te duci la respectivul laborator, cînd mergi să-ţi iei analizele pune cele scrise pe hîrtie şi fă o plîngere la directorul stabilimentului în cauză. Şi pentru că tot ai scris povestea asta, trimite-o pe mail la toate ziarele şi posturile de radio şi tv. În plus, fă o plîngere şi la protecţia consumatorului. Pînă la urmă tot se va întîmpla ceva. Că, presupun eu, un cititor de Vonegut (senior sau junior, indiferent) nu are bani să-i dea în judecată anunţînd de proces toată presa doar aşa, pentru a se distra şi el un pic pe seama lor.

  4. cobra, imi pare rau sa constat ca nu poti recunoaste din context o gluma lingvistica. aveam impresia ca ai mai citit pe-aici, dar se vede ca… in fine.
    e obositor sa-ti tot explic chestii pe care le-am mai scris, si nu o data, in blogul asta. stii, am mai avut discutia asta, si destul de recent. ai in dreapta o lista de categorii. cind mai doresti sa circotesti (ceea ce te invit cu draga inima sa faci, sper ca n-ai sa intelegi contrariul), incearca sa cauti pe la categoria sub incidenta careia pica respectiva circoteala. de pilda, ai putea sa te uiti la categoria ‘limba romana’. am scris destul pe subiectul asta.

  5. mda… revin: blogul nu-i vreun material de studiat in scoala, asa ca uita recomandarea de mai sus 🙂
    dar ramin la parerea ca unele lucruri ar trebui sa fie evidente din context…

  6. Nu ești primul om ce are probleme atunci când se pune problema de Medicover. Și nici să te gândești că mai bine nu ai nevoie de ei nu este bine, că vrei, nu vrei, tot se face o vizită pe la doctor, undeva, cândva. Așa că mai cumpără ceva cărți. Cu siguranță, dacă mai treci prin zonă…vei avea timp să le citești.

  7. 1. 😦
    2. Şi punctul 2?

  8. test


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

