the funny channel strikes back

la un an de cînd scriam ce tare e, dom’le, televiziunea the funny channel, pîrîta nu s-a ostenit să se reabiliteze. azi, titlu mare, ‘matematica lui vosganian’ – evident, moment de luare în balon a noului ministru, care, vai, a scos o dudă cît el de mare, cică taxa de primă înmatriculare se înjumătăţeşte pentru autoturismele cu euro 4 mai vechi de patru ani. şi dă-i şi rîzi pe înfundate, din off, ca să zicem aşa, de ce tont e ministrul vosganian, că ‘autoturisme cu euro 4 mai vechi de patru ani nu prea există, de vreme ce standardul euro 4 s-a introdus în 2005’, hihihi şi hahaha. desigur, inteligenta televiziune emite (că nu pot spune trăieşte) cu impresia că taxa de primă înmatriculare se aplică doar anul ăsta, eventual doar în mai sau, şi mai bine, în weekendul ăsta sărbătoresc. sau poate, precum starletele, maşinile cu euro 4 vor rămîne veşnic la vîrsta de 3 ani jumate…
(aşa, uşor-uşor, îmi amintesc că sîmbăta trecută micul isteric radu soviani se îneca de indignare arătîndu-mi pe un mare ecran digital nişte calcule sinistre şi nişte perspective îngrozitoare, bazate pe nişte taxe şi impozite visate de televiziunea ‘mnealui, că fiecare a treia cifră de acolo era greşită sau depăşită – cel puţin aşa îmi explica în timp real mama, care lucrează zilnic cu cifrele alea.
televiziune de specialitate, normal.)
13 comentarii

  1. Io, mai incult de felul meu, pînă la însemnarea asta a ta nici n-auzii de postul de care vorbeşti. Care e numele lui sub care emite? Cine-i patronul? Se găseşte pe cablu dacă eşti al RDS-ului? Mda, sînt de o crasă incultură, n-auzii niciodată, pînă la tine, de Radu Soviani. Din cele ce le scrii, cred că nu merită să dau căutare google. Mă amărşi, vidale, obligîndu-mă să-mi conştientizez propria-mi condiţie de incult. 😦

  2. da, cobra, sa stii ca fix incult te numesti daca n-ai auzit de the money channel! :))))
    io zic ca te numesti mai-fericit-si-cu-mai-putin-timp-pierdut.
    (e o televiziune ‘de nisa’, cu profil financiar, lansata de trustul realitatea al lui sorin ovidiu vantu… iti poti da seama!)

  3. (da, se gaseste pe cablu la rds – sau cel putin eu o aveam pe undeva, dar nu m-am mai ostenit sa ma uit, deci nu stiu daca mai e. insa oricum realitatea preia din programul money channel in fiecare simbata pe la 1 dupa-amiaza.)

  4. Da, ma, televiziunea asta chiar e facuta parca pentru balbaieli si gafe. Soviani nu e baiatul ala fara gat, mai grasut si cu capul bagat printre umeri? L-am vazut odata vorbind cu Daniel Daianu, evident, neintelegand nimic din ce zicea omul si limitandu-se doar la a pune intrebari ca nuca-n perete. Nu, ma, ca e chiar amuzant uneori. Si nenea ala de la bursa, chel si cu cioc, care incerca sa fie amuzant vorbind despre transferul lui Elton ala in valoare de 800 de milioane de $. Am facut ochii mari, era de fapt vorba de 800.000. Ma, ce dracu, asta, cu toti banii lui cu tot, chiar nu stie valoare banului?

  5. Mulţumesc mult pentru că m-aţi scos din bezna ignoranţei!

  6. da, ti-am pus becu-n ochi! :)))

  7. Nu, nu lampa lu’ Ilici, că mă trec toţi fiorii!

  8. 🙂

  9. nope. felinarul lui diogene.

  10. faptul ca eu m-am referit in toata insemnarea la cu totul altceva decit te-ai referit tu in tot comentariul banuiesc ca n-are nici o relevanta, nu? 🙂
    hai sa-ti mai explic o data: in emisiunea cu numele ‘matematica lui vosganian’ ati facut misto de vosganian (inclusiv) pe subiectul despre care am vorbit eu. si despre care tu acum taci ca mortu-n papusoi, venind in schimb cu aiureli la care nu m-am referit nici o clipa.
    n-am ce demonstra in conditiile astea. cind vom vorbi despre acelasi lucru… mai vorbim, ca sa zic asa.
    iar "isteria" la care ma refeream se vede cu ochiul liber in toate interventiile marca r.s. hai sa n-aruncam cu ‘ba pe-a ma-tii’ pe aici ca nu gust chestiile astea.

  11. Draga Vidal,
    Numele meu este Radu Soviani. As vrea sa cred mai degraba ca esti prost informat si nu rau intentionat. De ce distorsionezi adevarul? In emisiunea respectiva, MATEMATICA lui Vosganian se refera la cu totul altceva decat taxa speciala pentru prima inmatriculare. Si anume : Vosganian a spus in saptamana respectiva : "in premiera, in Romania, gazele se vor ieftini cu 2-3 la suta". L-am intrebat care e logica si a raspuns asa : "Pai, daca gazele se scumpesc cu 2 la suta, iar inflatia este de 4 la suta, atunci inseamna ca am avut o ieftinire. Potrivit logicii tale, probabil ca are dreptate. Potrivit adevarului economic, nu are dreptate. Ca sa intelegi, iata cam ce spune Vosganian : Daca o mie de metri cubi de gaze costa 100 de lei, se scumpeste cu 2 la suta, rezulta ca mia de metri cubi va costa 102 lei. Dar el zice… inflatia e de 4 la suta, asa ca, tu de fapt, platesti mai putin. Demonstreaza-mi tu, potrivit logicii tale, ca 102 e mai mic decat 100 si ai tot respectul meu. Altfel, esti doar un carcotas "isteric", ca sa folosesc un cuvant care iti place. Si minicinos pe deasupra. Multumesc.

  12. lol
    mdr – cum zic franţujii!
    Bravo, Vidale, frate, felicitările mele!
    Ce nu înţeleg io e că neica nimeni te ia la per tu iar tu îi răspunzi amestecat: "te-ai referit tu" – "aţi făcut mişto de Vosganian" (nu că n-ar merita să faci mişto de armeanul oportunist). Cum vine asta? Sau erau mai mulţi pe-acolo care se ocupau cu mişto-ul?

  13. a, da, ‘v-ati’ se referea la doua persoane care discutau subiectul. oricum, as fi avut de gind sa-i vorbesc politicos, dar s-a rahatit pe el, ca de multe ori, de altfel, asa ca n-a meritat.
    s-o fi suparat ca l-am facut isteric, o fi crezut ca-i vreo jignire, nu o constatare. e genul de ‘interlocutor’ care e convins ca dreptatea-i numai la el, ca el e cel mai inteligent, cel mai informat si singurul in drept sa exprime o parere din toata adunatura de insi prezenti in studio, fapt pentru care se repede cu gifiieli de zici ca-i pleaca trenul. chiar si talentul asta de-a raspunde pe-alaturi, fara legatura cu subiectul, tot isterie se cheama.
    si culmea e ca de foarte multe ori eram de-acord cu parerile lui. dar ti se face si sila…
    ___
    iar vosganian… da, desigur ca merita sa faci misto de el! a nu se intelege altceva din insemnarea mea! :))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

