mi-a murit.

mă doare capul de supărare. nu-mi amintesc să mă mai fi durut vreodată capul de supărare.
mi-am ţinut aristata patru luni în două linguri de nisip cu pietriş. a crescut, s-a înfoiat, a dat şi pui. doar rădăcini, nîţ. acum o săptămînă arăta aşa:
 
 
 
sîmbătă am pus-o într-un ghiveci. două mîini de pămînt din pădure, restul pietriş, spărtură de marmură şi ceva nisip. ca la carte. am aşezat-o la lumină, dar ferită de soare. ca după manual. în două zile a murit. a putrezit aşa de rău, încît curgea seva din ea ca de la robinet cînd am scos-o din ghiveci. la dracu! la dracu, la dracu, la dracu!!
15 comentarii

  1. necunoscute-s caile plantelor… eu am avut o "limba-soacrei" (habar n-am cum ii zice latineste) care a rezistat vreme de 12 ani, eroic, intr-o incapere in care se fuma, temperatura era mai scazuta decit mi se spusese ca ar avea nevoie etc. dupa aia 12 ani mi s-a nazarit sa ii creez conditii mai bune de trai si-am scos-o din camera fumacioasa. ia ghici, n-a dat ortu’ popii?
    anyway, condoleante. chiar ca era tare frumoasa arestata…

  2. Nu ma pricep foarte mult, vidalule, dar imi pare rau, te asta te pot asigura.

  3. of, doamne, biata aloe….bietul vidal….imi pare rau, si ai tot dreptul la dureri de cap de suparare.

    Anunt prietenesc: hai, punem mana de la mana si ii luam lui vidal aloe!!!

  4. si subscriu la ce-a zis hnu, era f frumoasa aloe-a! 😦

  5. va multumesc la toti.
    dar nu-i mai luati nici o aloe lui vidal, ca nu-i in stare s-o-ngrijeasca!

  6. Vidal poate îngriji. Vidal bun. Vidal supărat acum. Trece la Vidal, da? Îmi pare rău, sincer…

  7. scumpa mea..e frustrant..e dureros..si imi parefff rau pentru bita aplanta…
    .poate cel mai tare ma doare si pe mine cand imi moare o planta(dupa ce vadpe strada ciini calcati de masina, sau pisoi schiopi…)…desi nu ma pricep sa le aranjez , sa stiu ce le trebuie, sa le pun de care pamint scrie la carte, am noroc cu ele! si bunica-mea la fel…cred cA, poate conteaza f. mult sa comunici cu fiecare planta…dar conteaza si cat de aproape o tii ( pe planta de alte plante) sau de tine…(ca prieten al ei…) la mine majoritatea au nascut,s0au infoit, au crescut si sunt bine..dar din cele smulse de mine sau rupte (de ex un ficus, o limba soacrei, 3 chestii din tunisia etc). Ciudat, din cele cumparate, putzine mi-au supravietuit. cred ca conteaza mult si planta aia sa vrea sa traiasca…de exemplu, marius al meu a primit un bonsai de ziua lui. frumusel..dar avea o cocoasa spre radacinta, un fel de radacina iesita practic in afara. din prima am vazut ca lu’ marius nu i-a placut biata malformatie a bietului bonsai(dupa parerea mea, bonsaiul e un copacel chinuit oricum ..si desi imi placeau..acum nu as vrea sa imi nmai iau..asa cum nu vreau sa iau brazi iarna, ca sa nu sporesc prin faptul ca ii cumpar, taierea de brazi…)
    revenind..intr-o zi, desi am tipat la el, marius a taiat cocoasa copacelului…cu greu..cu fierastraul…a rupt vreo 2 cutie…am plins(in gluma oarecum…), am cantat "un copac cu flooori", doar-doar l-oi indupleca sa nu omoare copacelu’! ei bine…peste 2 sapt era tot picat de frunze…in plus, s-a uscat practic se tot cand marius a plecat din bucuresti 3 zile, si ai lui nu l-au udat. dar cand s-a intors al meu si cand a inceput sa il bibileasca, cu vadita compasiune, si eu la fel…dar mai rar, copacelulk, bonsaiu’ si-a reveit..si acum e bine.:)

  8. am uitat sa iti zic ca am luat si 2 mini palmieri din tunisia, de data asta, astia cumpartati de la un negustor de plante, de pe plaja, din prima zi..ei bine aia au murit…:(

  9. n-au avut nici un amestec.
    😦

  10. cica prea multa dragoste poate sa omoare, la fel ca si lipsa ei.

  11. he. o stiu pe aia. habar n-aveam ca e aloe…

  12. nu cumva or fi avut motanii tai vreun amestec in povestea asta?:)

  13. sa vezi si sa nu crezi. o-nviet iula! si nu oricum, ci din cauza… unei plante! :))

  14. Vidale, vidale! Vezi sa n-ajungi unu’ d-ala care plinge si ciupercile de sub unghii omorite din cauza folosirii indelungate a sapunului… Era o planta, nu? Ti-ar placea sa-ti zica cineva ca esti "o planta"??? Nici aloeiei aleia nu-i placea, d-aia… Nu???

  15. Exact ca prima nevastă a colenelului Aureliano Buendia, am uitat cum o chema, aia de 12 ani.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

