sora vacii incaltate

mai adineauri m-am întîlnit cu sora vacii încălţate despre care scriam astă-toamnă. sora-vacii e o sexagenară îmbrăcată curat, cu părul aranjat, care plimba de lesă un căţel – altminteri nevinovat – la cîţiva paşi în faţa mea. căţelul s-a căcat lîngă gard, sora-vacii a scos ceva din buzunar şi s-a aplecat. nu, nu era o pungă pentru strîns căcaţi de cîine, era un şerveţel cu care a şters căţelul la cur. pe urmă, sora-vacii s-a îndreptat de spate, a mai făcut doi paşi şi a aruncat şi şerveţelul pe jos lîngă gard. cînd am întrebat-o de ce aruncă şerveţelul pe jos, s-a uitat la mine cu cei mai miraţi ochi posibili şi mi-a replicat ‘dar vedeţi vreun coş de gunoi pe aici?’. sora-vacii, te anunţ că sînt coşuri de gunoi prin zonă, că a avut grijă onţanu să le înmulţească. dar, şi dacă n-ar fost, cu ce te îndreptăţeşte asta să faci ce-ai făcut, sora-vacii? am întrebat-o retoric cum se poartă copiii şi nepoţii ei şi, plecînd, cu nervul inflamat la maximum, mi-am exprimat în gînd speranţa că n-are nici copii, nici nepoţi, vaca proastă şi împuţită.
oare la subsuori se spală genul ăsta de javre? oare acasă fac curat? şi dacă da, de ce pe stradă fac mizerie? nu-s din aceeaşi ligă spălatul la subsuori şi nearuncatul gunoiului pe stradă, nu? sînt din manuale diferite, a doua nu era în curricula lor şi n-au avut chef de lecturi suplimentare!
 
(bine, deci data viitoare cînd o să mă întîlnesc cu vreun marţafoi de doi bani precum ăsta, o să ştiu că nu-i vina lui, ci a lu’ comunista de mă-sa, fata lu’ altă comunistă, care l-au educat împreună. că altă explicaţie nu găsesc pentru nesimţirea coţofenelor trecute de-o anumită vîrstă.) 
2 comentarii

  1. Bleah… Femeia-vasile…

  2. =))
    Vidalule, nu mai pot…
    Este, da, este prima oară când aud de aşa ceva, şi trebuie să recunosc faptul că imaginea creată pare suprarealistă.
    Auzi, când l-a şters la fund, căţelul ce a spus? "Cu Activia se vede la exterior?" =))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

