urmare a povestii cu gaya, fara gaya

la scurtă vreme de la revoluţia din decembrie 1989, am citit o ştire. o muiere săracă de pe la ţară a născut doi gemeni pe care nu-i putea creşte. ea şi cu bărba-su au pus pruncii în cîte un sac şi au dat cu sacii de roata tractorului pînă a murit conţinutul. n-a durat mult, desigur.
în presa română apăreau multe ştiri anapoda în vremea aia (mă rog, mult mai multe decît apar acum), aşa că, după şocul iniţial al lecturii, m-am întrebat dacă nu cumva e o murdărie senzaţionalo-mincinoasă. n-am aflat niciodată, dar deja nu mi se mai pare important.
mai important este faptul că, o dată cu trecerea timpului, îmi pare tot mai posibil să se fi întîmplat o astfel de atrocitate. aici, în ţara asta din lumea asta a noastră.
8 comentarii

  1. În perioada respectivă am lucrat în presa scrisă. Să fii tu sănătos cîte ştiri se inventau, cîte scrisori de la cititori!… Găina care a născut pui vii e doar vîrful iceberg-ului. Între posibil şi real e o distanţă uriaşă.

  2. nu e chiar asa uriasa. umblu si eu in presa de prin 93.

  3. (dar oricum ti-ai dat seama ca nu chiar la stirea aceea ma refeream. in general nu ma refeream la stiri.)

  4. "pana a murit continutul"… brrrrr!

  5. am vazut si povestea aia, au dat-o consecutiv, pe tvr 1. ma uitam si nu puteam sa cred ce aud. pacat ca n-au nominalizat ‘asociatiile’ protestatare. o fi fost PETA cumva? a ramas fara material canin de omorit si a trecut la ursi?

  6. mda, nici aici nu a zis cine e asociatia cu ideea marreata, dar povestea este pe prima pagina. adica in fine, ieri a fost "aniversarea" irakului. azi e puiul de urs. alaltaieri era naomi facand munca comunitara. ziarele………

  7. povestea ta cu Gaya, de care recunosc ca nu auzisem, imi aduce apa la moara rau de tot apropo de o poveste care este acum in mare voga aici, despre Knut, ursuletul polar de la zoo din Berlin. Pe care astia discuta cum sa il omoare cu buna stiinta, ca este crud (!) sa il lasi sa traiasca. e adevarat, la zoo.

    adica nu e crud sa omori mogaldeata, dar e crud sa il lasi sa traiasca……..

  8. Taica-miu a lucrat nitel in presa de dupa ’89 si mi-a spus ca a inventat stiri, exemplul clasic fiind cel cu "supa din femur".
    Chances are ca si povestea asta sa fie inventata (god willingly).

    G.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

