lista de intrebari pentru cititori

m-am sculat de-o ora jumate şi încă am capul mare, aşa că vă întreb pe voi:
 
1. credeţi c-o mai invită cineva la anul pe ellen de generes să prezinte oscarurile? (mie mi-a părut că tot are treburi mai importante prin culise şi se grăbeşte să-şi spună pe scenă cele două propoziţii legate printr-o conjuncţie ca să plece să-şi vadă de ele. de treburi.)
 
2.  nu-i aşa că ada roseti şi-a scos dinţii de cal de jos şi şi-a pus în locul lor o plăcuţă mai mică şi mai discretă?
 
3. mai e cineva pe care l-a călcat pe timpane trioul de negrese îmbrăcate în roşu, zbierînd de mama focului – că aşa ştiu ele să cînte – piese neinteligibile, dar candidate la oscar?
   3 suplimentar. este adevărat că beyonce are craci, dar n-are charismă?
 
4. este adevărat că un sfert din noaptea oscarurilor a fost campania electorală a lui al gore? 
 
5. unde (în bucureşti) găsesc de cumpărat un pîrlit de termometru pentru cuptor?
 
6. mai există în timişoara farmacia la prinţul turcesc’? :)))

13 comentarii

  1. hai ca incerc io, la alea la care pot.
    1. n-am vazut toata ceremonia, dar din cat am prins mi-a placut fata asta. are un umor pe gustul meu. poate asta compenseaza in vreun fel fazele aiurea de care vorbesti.
    3. oh, daaaaaaa!!
    3 suplimentar. oh, daaaaaaa!!

    4. ma indoiesc. cred ca stie si el destul de bine ca n-are cum sa o bata pe hillary.

    dar am si eu o intrebare. oare nu mai exista critici de film mai priceputi care sa vina in studio sa prezinte oscarurile? biata ada nici macar nu vazuse filmele. iar din cele pe care le-a vazut n-a inteles nimic.

  2. dar pirlitul alalalt, care o confunda pe keaton cu bening, ce cauta in studio sa comenteze???

  3. nu stiu. 🙂 n-am mai auzit niciodata de el pana ieri. a fost prima oara cand l-am vazut. erau perechea perfecta anyway.

  4. a, umoru’ lui de generes e foarte ok, cu conditia sa nu uite ca-l are in program!!

  5. revin cu completari la punctul 4.
    desi el zice ca nu are rost, un numar de analisti sustin ca ar putea sa isi anunte candidatura prin toamna si inca sa castige nominalizarea democratilor, multumita popularitatii.
    niste prieteni din state imi spun ca ar mai fi posibila varianta implicarii lui intr-un partid verde, si incercarea de a sparge bipartitismul. asta pe termen lung si multumita incalzirii globale.
    faza e ca el este actionar la occidental petroleum, daca vrajeala ecologista si dubla masura tin la hollyood nu cred ca o sa tina si in politica.

  6. din TM: Care "Printul turcesc"? Ca nu pot s-o reperez…

  7. exista farmacia, cred ca si-a pastrat si numele. are o poveste intreaga in spatele lui. la printul turcesc se numea zona pe vremuri, acolo s-a construit candva prima farmacie din Banat.

    despre Osacruri: de cand s-a inventat Pro 7, acolo le urmaresc. sonorul e de la mama lui de-acasa.

    un pic de politica: ma intereseaza mai mult Obama.

  8. @white noise: E vorba de farmacia de pe linga Pta Traian? Aia care are caduceul pe virful cladirii inca dinainte de 1900 si geamuri cu inscriptiile bilingve de odinioara?

  9. e pe baba dochia, spre shari neni:-)

  10. aualeu, sa imi sara inima din piept de fericire si alta nu…….ce bine ca ai revenit. (si ce bine ca am revenit si eu, ca sa te vad ca ai revenit, nu-i asa?:)

    Auzi, dar parca mai cautai la un moment dat termometru de cuptor……:))

  11. salut!

  12. gii… nepotu’ is alive…

  13. alive and kickin’ i should say! 😛

    p.s. ai recastigat un abonat! 😛 you still are my favourite. dar gata cu epitetele! :))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un comentariu