limbismele lunii februarie

sînt trei limbisme care zburdă liber luna asta (sînt mai multe şi zburdă lună de lună, dar puţină sistematizare, tovarăşi):
locaţia cu sens de loc (vă rog eu frumos, că mi s-a strepezit timpanul de cît am auzit asta, locaţia are treabă cu închirierea, pe cînd dealul unde s-a filmat cold mountain e un simplu loc.
pateticul cu sens de jalnic. nu ştiu, zău, mai citeşte cineva dex-ul în ziua de azi, sau o daţi toţi pe webster?
 
– (din altă ciorbă, dar tot limbism) sistemul ticăloşit. asta-mi place de nu mai pot. e noua marotă a discursurilor fără idee. lasă, că sună de parcă sistemul era bun, doar că s-a… ticăloşit între timp. cîndva, pe parcurs.
 
despre cum să mănînci căcat cu graţie, adică masteratul în limbism, scrie bulgăraşul de zăpadă.
 
5 comentarii

  1. Corect, doar ca ma tem ca "locatzie" va prins si va ramine in limba, la fel ca "implementare" (care bolovanilor politici le-a amintit, cred, de plantare si de campanii agricole).

  2. m-am tampit:)) de fiecare data cand trec pe aici, citesc ‘lirismele lunii fenruarie’

  3. Mai ştiu eu unul:

    "face diferenţa"

    Hai mărţişor fericit! Ne vedem la referendum.

  4. mie-mi scurtcircuiteaza neuronul noul sens a lui ‘a determina’.
    "sunt foarte determinat sa cistig". cine te-a determinat? nu cumva te-oi fi hotarit?!

  5. si plusez cu "face sens" – hai cu anti-globalizarea!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

