zece la suta sublimare

lume cărpănoasă, dom’le. am zis că nu-mi iau dicţionarul tehnic englez-român din faţa lu’ magazinul bucur obor, că mai bine mi-l iau de la tîrgul gaudeamus, cu reducere. şi mi l-am luat. cu reducere. nouă sute de mii în loc de un milion. harpagonii!
 
(e binişor să-ţi vezi numele pe o carte iar după şapte ani. chiar fie şi sub titlu, mărunţel, ‘traducere şi note’)
 
domnu’ weblog, în bara de instrumente din editorul de însemnări am un buton care se cheamă <Sublinează>… (întîi, cu creierul mic şi zdruncinat de milioanele de cărţi admirate la tîrg, am crezut că-i vreo cerinţă inedită, patent absolut, revoluţie virtuală: sublimează… blogăre!) credeţi că s-ar putea angaja şi un corector part time, ca să nu ne doară între coaste de cîte ori edităm însemnări? 🙂 
1 comentariu

  1. off topic complet: iti citesti tu oare mesajele primite pe adresa aia de gmail?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

