singe, singe, abonati.

1. cică de la anul trebuie să mă duc în fiecare an, în luna în
care m-am născut, să-mi fac analizele gratis. dacă nu mă duc, să mă
ferească… cine m-o feri… de boli. că atunci va trebui să plătesc
pentru toate analizele.
nu că ar avea sănătatea prea mulţi bani de cheltuit şi nu ştia
cum. pur şi simplu, întîiul sănătos al ţării, ministrul nicolăescu, a
găsit o metodă de a forţa tot românul ticălos să doneze sînge. 
 
2.
se minuna un ‘analist’ la realitatea tv că, uite, după ce li s-au scos
la lumină dosarele de colaboratori cu secu, ziariştii impricinaţi au
dispărut din viaţa publică – vezi carol sebastian -, în schimb
politicienii prinşi cu aceeaşi oca mică au înflorit, crescîndu-le
ratingul popularităţii – vezi mona muscă.
nu văd de unde mirarea. populaţia consideră, în general, că politicienii sînt o specie de loaze perfide, deci nici o nouă dovadă de imoralitate nu poate s-o emoţioneze prea tare, în schimb aceeaşi populaţie crede mai degrabă în etica meseriei de jurnalist, de unde şocul, groaza, ochii măriţi, degetele încrucişate, vade retro… şi satana dă înapoi pînă dispare. lucruri simple. ştiinţa popularizată. 
 
3. unde fugirăţi, bre, doi abonaţi? nu vă era cald aici? nu vă era bine?
treaba voastră, da’ nu-i frumos. 

 

9 comentarii

  1. am auzit ca va muta…
    este adevarat ?

  2. trei-puncte, ma confunzi.

  3. da…

  4. da.
    pen’ca n-aveai ce sa auzi despre acei „noi” pe care „ne”. pen’ca n-are cine sa si n-are pe cine sa.

  5. asta spuneam si eu…

  6. ‘ai ca ne pierdem timpu’ aiurea.

  7. Am văzut şi eu la TV. Ce prostie. Când aud că mă obligă statul să fac aşa ceva, îmi vine să-l înjur.

    Eu am fobie de doctori şi policlinici şi spitale. Şi nu mă duc până la Vaslui în toiul verii la analize nici de frică.

    Ce-au să-mi facă? Au să mă pună să plătesc analizele la anul? Alea pe care tot n-o să mi le fac?

    Oricum n-am medic de familie.

  8. cel mai smecher ziarist prins cu fapta mi s-a parut ala de la catavencu.
    spre exemplu ce m-a deranjat pe mine era faptul ca atat carol sebastian cat si cel de la catavencu era justitiarii pamantului cand venea vorba de fosti informatori/colaboratori etc.
    nu inteleg cum poti fi atat de categoric cand stii ca esti si tu la fel de vinovat ca si ceilalti?

  9. asta nu-nteleg nici eu. asta ma irita cel mai tare, nu dosarele lor propriu-zise.
    daca ajungi sa pricepi, sa ma lamuresti si pe mine.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

