ziarul

adevărul s-a transformat într-un ciorap! 
6 comentarii

  1. ? mirositor?

  2. ai tb p’acolo !

  3. Vad ca una a fugeat…

  4. s-a lungit, ai min. are o forma imposibil de lunga. in schimb, suplimentul literar (nu stiu daca toate or fi asa, eu l-am nimerit azi, cu ala literar) e patrat. ca dracu’.

  5. :)))))))

    Draga Vidale, poate n-ar strica sa-ti amintesti ca ai si cititori „externi”

    Mie mi s-a parut o afirmatie criptica.
    Adevarul, adica ADEVARUL – s-a transformat intr-un ciorap….

  6. Am mai auzit eu de Eminescu – sosetele nepereche, dar de ciorapul Adevarul inca nu.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

