de ce…

…să nu mă duc eu la 1000 de euro net, tocmai prin zona policolorului?
pentru că mi-e lene.
e prea departe şi prea cu fiţe.
pentru prima, am carnet, dar mi-am vîndut maşina, nu conduc că
nu-mi place, prea trebuie să casc ochii în toate părţile şi nu e genul
meu. altminteri, fac parcări şi garări la milimetru. iar cu ratb-ul…
deci e prea departe. 
pentru a doua, întotdeauna am fost de părere că un mediu cu fiţe
te stoarce de vlagă. şi te predispune la schimbări de comportament
nefericite.
deci mi-e lene.
30 comentarii

  1. bine bre’ vidale…

  2. hummm…

  3. Da da, mai stiu io din astea cu parcari milimetrice. „Daca era locul cu doi milimetri mai larg treceam fara sa il ating” 😛

    Plus ca mi-ai semanat tristete-n suflet cu atitudinea ta fata de bani. Ce rusine.

  4. da, promit sa ma rusinez intensiv…
    A, trei puncte si cu macku: what??

  5. mofturi…

  6. piciu, nu-mi dai voie sa fac mofturi? pe nervii mei, sa-i las mai bine pe altii sa faca? zi tu, ca vad ca stii.

  7. ? – adica despre ce vorbesti ?

  8. daca o sa alegi intotdeuna mediocritatea doar pentru a -ti conserva nervii atunci accepta si parerile contradictorii. altfel…your life, your choice!
    spun doar ca evolutia implica multe pierderi si compromisuri depinde de maturitatea fiecaruia sa le accepte…

    zi faina!

  9. alooo, vidalu’……(ca nu ma putu abtine la asa insemnare)…..ba, lenea pune-o in desaga, ia-o in carca, si pune mana si accepta, ca nu trebuie sa ramai acolo pana la adanci batraneti, si in plus…..este bani….baaaaa…este bani. Daca e cu fite, iti trimit eu perle :))))

  10. piciu: pai, depinde la ce te referi cind spui „mediocritate”. ca eu ma refeream la bani nu la calitatea sau scopul muncii cu pricina… eu nu vad evolutia ca pe o marire de salariu. tu?

  11. vuzetfu.
    vuzetfu rau de tot.
    bine zice departea.. nu-i forever!!! stai o vreme, pina cind iti ajunge de fitse, si dup-aia te cari! da’ macar stii ca n-ai muncit pe nasturi…
    drept e ca e cam peste mina. cu 101, o statie pe jos si niste tramvai. cam complicat.

  12. A: scuza-ma, am uitat. vorbesc despre o revista noua care vrea paginatori. munca intelectuala de mare angajament, evolutie ca zvicul rachetei spre extraspatiu…

  13. Aaaaaaaaaaaa, deci omieeuronet e salariul? Credeam ca e vreo expozitie de internet ceva, cu numele asta straniu 1000euronet.

    Pai in cazul asta vidale uite cum sta treaba: eu ma duc 80 de minute dus si tot atitea intors, cu circa 4 mijloace de locomotie dintre care unul sint cele doua picioare (sic!) Si nu-s eu omul care sa vorbesc explicit despre salarii, dar al meu nu e NET de trei ori salariul mediu pe economie BRUT.

    Salariul mediu net pe economie s-a situat in luna aprilie la 7,43 milioane de lei, cu 5% mai mult decat in martie, iar castigul brut, la 9,73 milioane de lei, cu 5,7% mai mult decat in luna anterioara potrivit Institutului National de Statistica. Cresterea salariului net a fost pusa pe seama primelor lunare si a celor acordate cu ocazia sarbatorilor de Pasti, precum si a negocierilor de salarii in mai multe ramuri industriale. Salariatii sectorului financiar-bancar continua sa ramana cei mai bine platiti, cu o medie de 29,7 milioane lei si un plus al venitului de 18,5%.

    Mai delicat spus: MISCA-TI CURUL CA VIN SI TE SNOPESC IN BATAIE !

  14. Na, sa nu ramin mai prejos: daca-ti trimite Departe perle iti aduc si eu de Craciun bomboane Earl Grey :))))))

  15. Si daca n-ai ce face cu banii aia uite colea un link care de-abia te-asteapta

    http://www.proruralisiasi.cryo.ro/main.php

  16. m-o astepta el linkul… da’ nu mierje…

  17. Ba merge !!!
    Burse pentru elevii din mediul rural

  18. la mine in continuare nu merge.

  19. auzi la vidal, mofturi de dulceata de trandafiri!

    ma, nu te mai ascunde cu scuze ca nu merge linkul…….:) infuleca un earl grey, scuipa o perla, fa un salt in extraspatiu si du-te.

    Intre noi fie vorba, cel putin aici orice lume buna face naveta, si ce naveta – daca zici ca faci o ora cu trenul (trenul, bre, nu autobuzul) esti smecher rau de tot.

    auzi la el, mofturi de dulceata de trandafiri!

  20. vidale, ai incurcat-o cu oamenii astia.
    subscriu la aia cu miscatu’ curului, si pin’ ajunge A sa te bata, ti-o iei de la noi.
    intr-adevar, munca e de mare angajament si larga inspiratie :(. dar daca au de unde sa dea gramada aia de oiro pentru paginatori, imi inchipui ca la mintea pe care-o ai – caci mi te cunozk – o s-ajungi curind ceva mai mult de paginator. si atunci, momeaga, sky is the limit, si vezi ca m-am enervat, misca-te!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    [sau barem nu ne mai zice treburi d-astea!]

  21. multzam fain.
    april: …e o revista de afaceri, care va sa zica :))) mintea mea, buna-rea, pe-acolo n-are ce cauta
    (dupa cum, altminteri, bine se poate vedea)
    si probabil ca piciu are dreptate, pe undeva. sky is the limit? mai april, tu stii doar ca am rau de cerul liber deasupra capului… in jos ma pot uita, dara-n sus, ba.
    n-o sa va mai zic, promit.

  22. Da, asta am invatat si eu aici, si mi se pare straniu sa regasesc int-un blog de Bucuresti: omul e liber sa se iroseasca, nu e de datoria nimanui sa incerce sa-l impinga mai incolo, ba chiar poate fi considerat nepoliticos – si pe alocuri discriminatoriu. Viata ta, treaba ta.

  23. Si prin „a se irosi” nu inteleg a rata un salariu mai mare pentru a pastra un job intersant, ci inteleg a pastra acelasi job despre care te plingeai mai acum un an parca, (cum ca te plafoneaza si cum ca ai de-a face cu jegosi), pentru ca sa nu-l schimbi cu un job la fel de scirbos dar mai departisor. Dar sa nu ne pierdem optimismul: poate de la plingerile de-acum un an (aprox) si pina azi, Vidalul a schimbat jobul si acum este printre niste oameni saraci dar curati.
    On ne sait jamais. Din departare lucrurile se vad deformate.

  24. aveti pareri deformat de bune despre vidal. probabil ca adevarul adevarat e ca vidal nu se crede in stare sa faca fata la jobul cu pricina, si toate celelalte sint secundare – desi nici lasarea balta a jobului de-acum nu e asa de simpla. nu se poate doar cu ‘aidi pa’.
    (err… cred ca exista un nume pentru boala asta cu vorbitul despre tine la persoana a treia.)

  25. ?

  26. mack-ule drag…….. are perfecta dreptate al de zicea.. problema e, de aia 10 % ramasi, ce faci?
    Cumva ii tii pentru cind iti bagi din cind in cind un bat in ***, cind te-ntrebi ce ti-a trebuit sa te legi la cap cind nu te durea……..

  27. ah, asta e mintea mea la ora asta, era 33 si 64, fireste…
    se si pleaca de la o mie si, stiu cum e. chiar daca se pleaca fara nici macar un alt job in asteptare, chiar daca se pleaca pur si simplu iesind pe usa, pentru ca nu mai duci.
    da’ vidalul cred ca stie cel mai bine ce sa faca, singurel – adica asa il vad eu pe vidal.

  28. Aaa, despre asta era vorba? Că nici eu nu-nţelesesem.
    Well, ştii părerea mea. Şi mie mi s-au oferit 1000 net în vară şi mi-am dat demisia după o zi jumate.

    Lasă joburile astea cui le merită.

  29. mnup mnup vidal.
    e greu, asa e. e greu sa vezi chestii d-astea, care-are merge pe sufletul tau cam 70%, dar alea 30% sunt ale draq de hotaritoare, ale draq!! si nu, chiar nu-ti iese, da’ tare bine era daca iesea. e greu sa vezi ca nu-ti poti intoarce lucrurile inspre bine, ca uite cum trece o chestie relativ buna, ca lumea te vrea acolo si n-ai cum spune ca tu nu te vrei acolo, ca nu-ti e de locul ala.
    me empatic. daca vidal happy, me happy. problema e, vidal happy?

  30. nu ştiam la ce job te referi, de-aia pusesem hummmul.
    şi: de cînd susţine vidal (şi poate şi crede, mai ştii?!) că nu face faţă la ceva??
    şi: un prieten îmi zicea deunăzi că dacă eşti satisfăcut 30% de job-ul pe care îl ai, merită să munceşti pentru restul de 60%. adică un raport satisfacţie-obligaţie de 1:2 e OK. referinţă din occident.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

