nu vreau mare lucru de la viata. nu azi.

acum un an jumate mă văitam că mai e un an jumate pînă iese caesar patru
(pe trei oricum nu-l mai pot juca de cînd am trecut pe win xp). a
trecut un an jumate, caesar iese pe piaţă peste cîteva zile, iar placa
mea video e o nenorocită de geforce 4 mx 440 cu 64 de mega de memorie.
o placă în stare să mi-l arate pe al patrulea împărat în toată aura-i
cu deep shadows and brilliant highlights mă costă aproape 7 milioane de
leuţi vechi. ‘ai la naiba! de unde mai scot şapte milioane? pe lîngă
milionul trei sute cît costă jocul (şi să zic mersi că-i doar atît), pe
lîngă aproape 7 milioane cît mă costă noul monitor şi pe lîngă… nu ştiu ce model de imprimantă hp care să scoată şi pe calc.
ştiţi cumva ce modele de hp scot şi pe calc, thank you kindly?
 
(consomé al francofoniei? intrare în ue? dosare de colaboratori cu
secu? scumpire de gaze? oriana fallaci? pisică prea grasă? şifonier
prea scump? termen pentru finalizarea traducerii prea apropiat? frig,
toamnă, muci, noroaie?
nu, dom’le, nimic! eu vreau să joc caesar iv, şi-atît, nu puteţi
spune că am pretenţii mari. desigur, vreu şi monitor de nouăşpe inci,
laptop hp nx6325 turion64 x2 tl-52, 1.6ghz (a, nu, pe ăsta l-am tăiat
de pe listă deocamdată), imprimantă hp care să tipărească pe calcuri şi
viteză mai mare la nenorocita de conexiune chipurile pe fibră de la
rds. CE MARE CHESTIE??!!)
23 comentarii

  1. nu mere’ 3-u’ pe XP? hmmm… culmea e ca io, ca fan caesar, il joc si rejoc pe un XP. mi-ai dat veste buna cu IV. la hardware si periferice, nu stiu ce sa recomand, da’ la rds eu am gasit antidot cu adsl.

  2. varianta mea de caesar 3 n-a mers pe xp, cum n-a mers nici zeus (nici pe 2000), cu n-a mers nici pharaoh, cum n-a mers nici cleopatra. varianta ta se vede ca merge. fericitule.
    adsl de la romtelecom? nu ma prea inghesui.

  3. in cazu’ asta, mare tragedie… mie-mi merge si pharaoh. cleopatra n-am jucat. au adsl-u’ asta e, chestiune de optiune. la mine zbarnaie… ave! 🙂

  4. intreruperi, ceva? cam cit de dese si cam cit dureaza, daca nu-ti e cu suparare ca te chestionez?
    (a, si intrebarea de mare interes pentru mine: ip fix?)

  5. Mai degraba intr-o dimensiune paralela. Roma antica is alive and well, ba chiar se conecteaza la tehnologiile secolului XXVIII ab Urbe condita.

    Asta da salt spatio-temporal!

  6. ha? vidal cam confuz… ce zisheshi, departe? moshu calare pe reni albionezi nu doar ca vine, da’ vine si cu emperatoru’ de minuta???
    se-ri-oz???

  7. pai de venit calare pe reni vine oricum, acum….daca exista cerere pt emperator….exista si oferta. Asta, desigur, daca se dovedeste ca cine il vrea a fost vidal cuminte…….:)
    Va urma un comunicat de presa prin care se va anunta tragerea/incercarea lui cezar….si apoi….daca se poate astepta pana de craciun…..

    *mami jos scria cum vrei, nu cum veri! :)) de aia vidal confuz!

  8. da nimeni nu mai joaca ouata? nici pe animale?

  9. *mai, nu mami. am innebunit, sorry :))

  10. pe animale, numai puricii, iar ouata nu putem, ca i-am castrat pe toti.
    departe, ce sa zic… vidal pe spate!!

  11. eh, era sa fac un comentariu tendentios apropo de pozitia vidalului, dar sunt Departe delicat si ma abtin :))

    pana una alta tine matale banii de placa, si nu ii arunca pe cezar, ca e pacat…..

  12. phiiii, cesar……eu cu glory of the roman empire, ce sa zic inca……..inginer urbanist ma fac.

    nu ma bag de placa, ca nu ma tine, dar…dar…doar nu o sa dai bani pe joc, sper, stimabile?! acuma sincer, te reneg daca dai vreun leu pe el. Il ofer gratis, nu de alta, se poate, de la nasul mare fara numar!

  13. nashu’ mare sa-si miste dinapoia in vacanta in capitala francolaliei, ca sa citez pe cineva, unde va bea o cafea… si rime va facea!
    (bani pe imparat tot va trebui sa dau, ca vreau sa-mi mearga, nu sa-mi plinga dupa .dll-uri sau crack-ul sa fie prost sau mai stiu eu ce… 😦

  14. uf, am scris si nu a ramas….nashu mare zicea ce el vine calare pe reni, cu mos craciun, si nu refuza niciodata cafea! 🙂

    ofeream jocul care va fi incercat de insusi nasul mare, cu toate minunile aferente…..cum veri. iar de calitate, nu am avut niciodata problema asta cu nici un joc……..

  15. cleopatre, ave, caesari, pharaohi……. cred c-am pasit intr-o lume paralela.

    dar – asa cum am fost invatata, la rindul meu – nu exista traducere terminata la timp, tot asa cum nu exista indeajuns de mult timp pentru o traducere. sunt doua axiome a la Murphy, but oh so true.

  16. ooo…
    da’ ce-a facut vidalu’ sa merite…?

  17. vidalu e bun si cuminte si ne bucura tot timpu. aia a facut.

  18. Wow, ce veste bună. Habar n-am avut. Sper să-mi meargă Caesar 4 (treiul îmi merge pe XP). Toată această discuţie cu placa video şi cu incii mă depăşeşte.

    Când sunt întrebat ce fel de computer am, zic că e gri (deşi gri e doar monitorul…).

  19. ce ti-ai rezolvat-o, nene? io vorbeam de placa video… ca daca ai procesor de 2,4, un giga de memorie si 200 hardul, dar te tirasti cu giforsul amintit, de pomana…

  20. hehe. io mi-am rezolvat-o cu un Acer 1642ELMi Pentium M 1.8Ghz, 512RAM, 80 Gb HDD :p. mi-s tare curios ce lucruri bune urmeaza sa mi se mai intimple, ca asta face parte din imensa lista de maximum cinci pe care cre’ ca as putea sa le pun la socoteala de cin’ m-am mutat in Bucuresti 😀

  21. meh! 1642WLMi. fir-ar ea de tastatura! (nu, nu e aia de la laptop, e taman cealalta)

  22. problema cu laptopul, bre :)) nu ziceai ca vrei? eu am :p sic! sic! =))

  23. pai, mai pune-ti, vericule, niste 512 de memorie, zau asa.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

