online only!

mi-am jurat în barbă să nu mai cumpăr din magazine decît hîrtie
igienică. cam de cînd am socotit cîte zeci de milioane am economisit
numai anul ăsta făcînd comenzi pe internet. nisip şi mîncare pentru
pisici de la petmania, cameră foto de la cel.ro, cărţi de la polirom şi nu în ultimul rînd, jenutz,
mai ţii tu minte oxfordul explicativ de la cărtureşti, de pe care s-ar
putea lua lejer amprenta mea genetică la cît am salivat pe el şi care
costa 1.800.000 de leuţi vechi? ei bine, l-am luat. online. de la editura care l-a editat. 1.000.000 fix. dimpreună cu penguinul, şase sute şi ceva în loc de un milion. 
adio, magazine de beton. 
8 comentarii

  1. happy vidal 🙂

  2. Wow. De-aş şti cum se face, n-aş mai ieşi din casă. Mi-aş lua şi hârtie igienică online.

  3. cum ii explicam lui subiectiv, mi-e teama ca, existind niste sume minime pentru comenzi, hirtia igienica ar ajunge pentru cururile din tot blocul plus vecinii de vizavi si s-ar depozita in boxele din tot cartelu’…

  4. pai ne unim (mai multe funduleţe (funduleţuri ??!?) ) si cumparam toti p o comanda mare-mare :))).. count me in :D… da’ tot trebuie sa iasa stingo din casa ca sa-si ridice coletu’ de la v. …sau poate i-l duce v. pana la uşa domiţiliului, „ca e dama buna” (coana Joiţica) :)))… ramane sa perfectam detaliile :D.

  5. auzi, ma vidalule, dar cafea pe net se poate comanda? ca mie-mi curg balele pe tastatura si nu ma baga nimeni in seama…

  6. gata facuta?
    cica da, da’ numai peste fo saptamina 🙂

  7. Poti sa comanzi impreuna cu pizza sau cu copane de la vreo rotiserie. O ia pizza boy din alta parte ,ca ei nu au…

  8. Poti sa comanzi impreuna cu pizza sau cu copane de la vreo rotiserie. O ia pizza boy din alta parte ,ca ei nu au…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

