teodora trandafir

o fi absolvit ea, teo, facultatea de filologie, dar diploma cu siguranţă de la actorie şi-a luat-o.
chemată de turcescu în noua-i serie de emisiuni 100%, să-şi mai ridice şi el ratingul, teo a jucat (aproape) perfect rolul starului care trece cu demnitate responsabilă prin perioada de rătăcire mandatorie a oricărei personalităţi genialoide. v-am spart, este? şi teo pe mine. era să-i dau o bilă albă cînd, întrebată de turcescu de ce-a plecat, în definitiv, de la pro tv, a zis (cu o regie subtilă de cabotinism de care abia mai tîrziu mi-am dat seama) că din cauza propriilor ei fiţe. că, citez, ‘m-am purtat ca un copil răzgîiat şi am fost tratată ca atare, ca un copil răzgîiat’.
după care a început circul propriu-zis, în care, dînd şi luînd, în paşi mici şi bine gîndiţi, cu aoleu şi vai de mine, mi-am făcut-o cu mîna mea, dar demnă recunosc şi pre limba mea pier, ba nu pier, că plătesc şi ispăşesc şi din cenuşă mă regăsesc, cu, spuneam, o regie atentă a tuturor fals-spontanelor mărturisiri şi grimase, teo a încercat să-şi refacă imaginea, deloc menajată de turcescu, care, îmi pare mie, nu nutreşte cele mai fierbinţi sentimente de dragoste şi admiraţie pentru vedeta scăpătată.
trecînd peste povestea neruşinată cum că ‘la un moment dat’ a adus şi manele în emisiunea care-i purta numele la pro tv (ce s-o fi înţelegînd la filologie prin sintagma ‘la un moment dat’? de la cîţi ani în sus se depăşeşte ‘momentul’?), turcescu a întrebat-o de marea-i admiraţie declarată faţă de (mai recent) hulitul personaj politic adrian năstase. teo a dres-o pînă a frînt-o de tot, cu vai, dar îmi plac şi acum, enorm, amîndoi, şi domnul, şi doamna năstase, sînt nişte oameni nemaipomeniţi, ‘ca oameni’, a ţinut să sublinieze, nu care cumva să credem că e vorba de politicianul adrian năstase, adică de ursuleţul spălător, spre deosebire de omul adrian năstase, nu? şi, vai, doamna năstase confecţionează ornamente de pom, ea, teo, păstrează şi acum un ornament de pom făcut de dumneaei, i se pare un gest atît de omenesc să faci ornamente de pom… vai, ce oameni umani…
cu major respect ţin s-o anunţ pe teo că doamna năstase se şi pişă, se şi cacă, şi cu siguranţă şi-a tras-o cu domnul năstase cel puţin de două ori. n-o fac oare toate acestea mai umană? poate chiar mai degrabă şi mai cert decît bla-bla-geala cu căutatul umanităţii într-o pereche de escroci condescendenţi. în nişte ornamente de pom.
frişca pe tort a fost după ce a lăsat să se înţeleagă ce asaltată a fost ea cu oferte concurente în toamna asta, cînd a trebuit să răspundă la întrebarea directă a lui turcescu, dacă antena 1 i-a făcut vreo ofertă. iar teo, fără să-i tremure glasul şi fără să clipească, ţuguiată în vîrful gîtului ca o găinuşă răzvrătită în haremul cocoşesc, a minţit piţigăiat cu maximă seninătate: da.
 
una peste alta, teo s-a lăcomit şi a aflat brusc că nimeni nu-i indispensabil. au aflat alţii mai mari şi mai valoroşi înaintea ei. de ce mi-am pierdut timpul povestind chestia de mai sus? habar n-am. pentru că n-am somn. pentru că, dacă eram în stare să fac ceva constructiv la ora asta tîrzie din noapte – sau dacă ar fi fost o altă oră, demnă de folosit mai cu cap -, n-aş fi pierdut timpul cu subiectul ăsta.
aş fi scris, probabil, despre pisici.
9 comentarii

  1. Ewww. Teo. „Vai, ProTV e ca şi familia mea” (de curând). Căcat cu perje à la roumaine.

  2. Jos palaria pentru insemnare. Eu as fi fost si mai virulent, dar e foarte frumos si asa. Felicitari si… continua 🙂

  3. Adica ai fi scris despre mine… daca nu scriai despre Teo. Esti de-al meu. Cu respect nedisimulat, MOTANUL MOTANILOR

  4. Deci, pina la urma: ce s-a intimplat ?

  5. A plecat Teo de la Pro TV.

  6. cum naiba am ratat show-ul? 😀

  7. pentru A: pe scurt, a fost ofertata de o televiziune inca inexistenta, ocazie pe care s-a gindit s-o speculeze cerind mai multi bani de la sirbu (trustul pro). sirbu a refuzat, ea, cu un aer princiar, i-a zis ca-i trimite avocatii ei, pe care chiar i-a trimis, ceea ce lui sirbu i-a urcat singele la teasta. ea a zis plec, el a zis pa, drum bun. problema e ca in contractul ei cu trustul exista o clauza de „rupere” de un sfert de milion de dolari, pe care ea n-are de unde sa-i plateasca. fapt pentru care a umblat cu miloaga. antena 1 a ris copios, spunind ca tot bugetul vedetelor ei e cit clauza aia. prima tv a ris si mai tare, spunind ca tot bugetul televiziunii e atita. si astfel a ajuns teo director de programe la tv romantica_care ii apartine lui vintu, ca si realitatea. ca si cacademia catavencu. ca si cotidianul. si multe altele… si mai multe se pregatesc…

  8. Am descoperit cu interes comentariile dumneavoastra. Felicitari. Dar chiar merita atata atentie persoana de care se face vorbire aici ? Sau ne lasam inca imbatati de spoiala de cultura sau farmec stramb care ne-a ametit atat ?

  9. da, vasilica, ne lasam imbatati si scriem prostii, nu vazusi?
    :))))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

