razbeldiscoverymastica

@ măi fraţilor,
m-am săturat de război! pe cuvînt că m-am săturat – şi-s la
1400 km (am verificat) distanţă de cel mai nou. m-am săturat
să văd crăpaţi în praful drumului şi plînşi cu hohote şi tîrîţi de soldaţi şi
refugiaţi şi speriaţi şi disperaţi şi uniforme militare şi bocanci şi material de
camuflaj şi tanchete şi arme automate. m-am săturat. se poate
? vă rog!

 
(notă pentru cine
se pregăteşte să-mi comenteze ceva de genul ‘închide televizorul dacă te-ai
săturat’: du-te şi spală-te pe mîini sau scarpină-te sau şterge praful prin
casă. găseşte, adică, altceva de făcut cu mîinile tale în loc să-mi comentezi
mie în felul ăsta. ok? se poate?)
 
@ s-a întors discovery, săraca de ea!
 
@ cum nimeni nu s-a învrednicit să răspundă la întrebarea de la 13 iulie deduc că numai vînjoşi citesc pe-aici, nu ca mine, care am nevoie de vitamine. răspunsul era MASTICĂ. multivitaminele-şi-multimineralele-de-la-cosmopharm miros a mastică. pentru cine mai ştie ce-i aia. pentru ăştia mai noi, a se mirosi nişte uzo, dar e totuşi altă gîscă, nemaivorbind că traista-i cam scumpă.
15 comentarii

  1. ouzooooo….

    (sorry, asta e reflexul meu. si tocmai mi-am adus aminte ca mi-a baut maic tot ouzo-ul grecesc cumparat de la bulgari, la bookfest :(( )

  2. subscriu la prima coada de maimuţă.

  3. Io raspunsesem, da aiurea 😦

  4. dar, presupun ca asta nu te ajuta cu nimic si nu schimba decat numarul comentariilor la insemnarea asta.

  5. aa, si daca nu era Caragiale, nici nu as fi auzit vreodata de mastica asta, de mirosit nici pomeneala !! tu cu ce ocazie ai mirosit ??? sau ai si gustat ?!!!?????
    P.S. Scuzati ignoranta olfactiva. Si ca iar imi cer scuze 😀

  6. sh’adica nu bausi niciodata o mastica inainte de ’89?
    in cazul asta, tine minte trei cuvinte: na-sol!

  7. rog frumos sa se faca un post despre mastica ca poporul cititor nu stie ce e aia mastica dupa cum se vede :d rugam frumos explicatii la vidal.

  8. sau, si mai bine, sa zica v. ora si locul pentru o degustare (mirosirea e inclusa); ignorantii isi pun o dorinta inainte si platesc nota dupa :p
    How about that ? 😀

  9. a zis cineva degustare?!!

  10. si ce te miri asa? e vreo greseala lingvistica, de exprimare sau ceva de genu’?

  11. daca a zis cineva degustare, ma prezint si eu!
    asta era.
    (ma rog, nu mai e valabila. intre timp mi s-a inflamat nervul optic si nu mai vreau)

  12. are you kidding ?? eu fara v. nu merg la nici o degustare, sa fie clar! Daca ne da chelnerul cine stie ce zeama de coaja de dud in loc de mastica?
    V., you are the only one who KNOWS ! Si, deci, invitat de onoare! Cum ar veni, sine qua non ! :))))… Asteptam cuminti pana iti trece! :D…De fapt, cred ca astept cuminte, ca nu mai vad nici un curios pe aici…
    Dar, sincer, nu cred ca exista in bucuresti vreun local unde sa gasim mastica in meniu…sau o pastreaza secreta ?
    „nervul optic inflamat” – asta inseamna ca te-a enervat ceva ce ai citit sau vazut la tv ? sau era vorba de inflamare la propriu?

  13. iti zic io: toarna apa in pahar, si daca nu se albeste inseamna ca nu-i mastica.
    nervu’ s-a inflamat din ceva ce-am auzit la un telefon.
    in rest, numai de bine.

  14. din ceva ce ai auzit la telefon…asta era o ironie?

    bine, multumesc oricum pentru tip-ul cu apa.

  15. NU ERA NICI O IRONIE
    a&m, zau…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

