77

mă cheamă tanti de la brd la brd la cinci jumate după-amiază să-mi iau creditul.
la şapte fără un sfert am plecat cum m-am dus. nu doar că nu era
‘setat
creditul’, dar mamzela cu care astalaltă se tot conversa misterios nu
reuşea să calculeze şi pace. îi ieşea, vorba bancului, cu zecimale. azi
m-am lămurit că nu pot să iau cîţi bani era vorba să iau, fin’că
tantile alea SCAD din ce bani iau eu în mînă deducerea, aia forfetara,
morţii şi răniţii şi daţii dispăruţi. adică uite-aşa, ce dacă scrie la
tine, şi-n contracte, şi-n fişa fiscală, şi-n adeverinţa de salariu,
şi-n declaraţia de impozit că iei atîţia bani. nu. noi vrem să iei doar
jumate.
mă rog, e plin netul de ţîpurituri pe tema băncilor, deja plictisim lumea.
 
azi mai devreme, mergeam cătinel spre casă cînd un nene trîntit pe
marginea drumului, valid, din cîte se putea vedea, şi nu chiar hodorog,
întinde mîna şi cere de pomană.
nu pot, dom’le, să-ţi dau, am la mine doar 77 de bancnote de un milion, n-am de unde.

 

1 comentariu

  1. Iar mă faci să râd de dimineaţă. Ceea ce nimeni nu reuşeşte.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

