deci?

bine, deci mai e
cineva prin preajmă care încă n-a aflat că nu sînt bărbat
?
şi jurnalul
căpitanului picard, supplement
: mai sînt mulţi roşi de diverse griji legate de subiectul ăsta? mai luaţi o pauză, mergeţi la mare, uitaţi-vă la
ştiri, nord-coreenii trag cu rachete, nasa a lansat-o pe discovery nepeticită, sînt
unii care bat pisici şi se laudă pe-aici, a fost mondialul de fotbal, începe
campionatul intern, vine toamna acuş-acuş, alte noroaie şi belele, paralela 45
se pregăteşte să publice o scriitoare semi-alfabetizată, viaţa e scurtă, gustul e lung,
oricum gustul de rahat al sloganelor tîmpe, în portul tomis s-a deschis tîrg de
iahturi, ştire pe realitatea.net
: guvernul nu va mai lucra cu firmele neserioase, a, pardon, asta era sefe, ficţiune
speculativă, a murit fondatorul lui enron, cu sau fără bani tot aia e, poftim.

şi-ar mai fi.

25 comentarii

  1. mda, sa revenim insa la ce era important… scriitoarea jumi-abecedarizata e… ?

  2. arata cu degetul. al treilea. numarand din orice parte.

  3. rodica morcovescu

  4. ia te uita ce am ratat eu aici…..adunare, mare adunare………, un singur lucru doresc sa spun, pe aceasta cale: nu ma intereseaza sexul .!!!…..pfui, m-am inrosit de tot pronuntzand cuvantul cu pricina. sexul lui vidal, vroiam sa spun……..

  5. vidalo, sexu e-n cap. Asa ca nu importa zau. Daca vrei sa fii barbata poti sa fii. pe blog oricum sexul este irelevant: atat ca obiect cat si ca subiect. parerea me.

  6. tot timpul am spus ca esti barbat. jos palaria.

  7. vidalo, esti singurul barbat de care m-as putea indragosti oricind :))

  8. Pentru ce-ti dai jos palaria, Allicia? Pentru ca vidal si-a disimulat atat de bine gender-ul? Sau de admiratie ca o femeie (fie ea si Rodica Morcovescu) poate sa scrie la fel ca un barbat? De ce nu ar putea?

    Exista o scriitura feminina?

    Good literature has no gender! And vidal writes damn well!!!

  9. Cum adica semi-alfabetizata ?! Stie numai 12 litere ?!

  10. PS. Vezi ca ti-am gasit filmul: Zeii trebuie ca-s nebuni, doua insemnari mai jos

  11. Corect Musculin. Imi place atitudinea ta feminista…. Deci, La lupta, sa ne dam sutienele jos si sa le ardem ca pe the american flag! (Sa stii ca se poate ca si unii barbati sa poarte sutien… si ca sa te citez „De ce nu s-ar putea?”)

  12. va invitam la sediul firmei noastre, unde veti gasi un bogat sortiment de pusti, pistoale, sabii ninja, bazooce, sarbacane, prastii, rachete sol-sol, invizoace, shishuri, arhebuze, tunuri, topoare, tomahawk-uri, revolvere si pushcoace cu teava taiata, Kalashnicoave, Uzzi, Colt-uri, arme albe sau de alte culori, pentru dumneavoastra special avem si fuxia (nu’s Made in China, sunt vopsite in culoarea aia care-ti place atit de mult, aia de la Gherila!).
    la un pret promotional, numai astazi!!!

  13. numai astazi? adica… pina miine aveti in plan sa le consumati? pe toate??!!
    (sau e cererea prea mare?)

  14. (da, o sa-mi cumpar un Magnum, o sa-l vopsesc in fucsia, o sa scriu pe el made in China si-o sa-l inseriez
    b-24-fun Fu Xia.
    asa, nimeni n-o sa-mi ceara permis pentru el)

  15. si obiectul sa-l tina in mina mangutza aia de imbruglia. mi-ar placea sa-mi pun un afis ca asta pe perete. sa ma dau fan 24 fun.
    bine-ai intrat in rindul lumii, mai femeie!
    parca am auzit de rodica morcovescu. am impresia ca a trimis romanul si la polirom, dar aia l-au refuzat. asa e? mai stie careva?

  16. metodic:

    @si v+puck=tot love. adica oricum ai lua-o.
    @trainspot: nepoate, tu sa taci vreo luna, thank you kindly.
    @Departe: si-acuma spui ca nu te intereseaza? sexul? lui vidal? vidal dezamagit!
    @hfd: daca toti ar fi zis ‘nu importa’, insemnarea asta n-ar mai fi fost pe-aci si toata lumea ar fi existat linistita si fara frecari.
    (am zis de frecari intr-un raspuns despre importanta sexului, si nici unul dintre cuvinte nu era ce parea a fi? nene…)
    @drac: ce-avea arderea sutienelor cu ce-a zis Musculin?? vidal in mare ceatza!
    si sa-si dea jos sutienul cine poarta!

  17. ‘astazi’ e in fiecare zi!

  18. nu am crezut niciodata altfel decat ca esti barbat ;;)
    chiar daca mi-a ajuns si mie la ureche zvonul cu pricina

  19. pe cine va publica Paralela 45?

  20. optzecea. vidal e femeie!
    (sau am inteles eu gresit comentariul tau)

  21. puck+v=love ( a se citi l-o-v-e) :p

  22. Aha! stiam ca am dreptate! 🙂 si cum arati? :))))

  23. barbat
    de-ai fi
    n-ai reusi
    sa fii barbat
    adevarat .
    (asta din cauza pretentiilor femininelor)
    iar de’ n-ai fi barbat
    …….niciun pacat !!!

  24. Thank you for the news update 🙂

  25. na ca eo nu jtiam


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

