hi no tori

dacă tot vorbiram de filme, să ridice mîna-n sus ăia pe care în copilărie i-au dus mămicile lor la cinema să vadă pasărea de foc spaţială.
multă vreme n-am ştiut cum se chema. pe urmă, cind generaţia mea a
crescut, din descrieri reciproce am aflat titlul în româneşte. care nu
m-a ajutat cu nimic, în lipsa celui original. 
mi-a luat peste un sfert de veac să pun mîna pe filmul ăsta, şi
na, am reuşit! am visat la el nonstop. şi, deşi aveam şapte ani cînd
l-am văzut, încă îmi aminteam pasaje din el, cele două personaje
principale – desigur – şi mai ales finalul. nu mai zic că eram – şi am
rămas – deeply in love de păsărica blondă spaţială.
eeeeeeeh…
20 comentarii

  1. se rezolva. te-am mutat in banca-ntii.
    😀

  2. Pe mine m-a dus taticu… Se pune?

  3. ‘mamica’ e oricum un termen generic :))

  4. are şi subtitrare?

  5. ihi!

  6. În engleză, sper.

  7. si engleza, si romana. cum vrea mushkiu’ fiecaruia.

  8. mda… mamica mea s-a numit cristi brindau si era colegu’ meu de banca. mamica lui se numise frate-sau. eram in clasa a doua sau a treia si ne-am jucat vreo doi ani dupa aia de-a pasarea de foc.
    am si io devedelu’ ala, din aceeasi sursa ca si tine, vidale, fie-i numele binecuvintat… si-astept cu nerabdare sa mai creasca un pic fata…

  9. EU, EU, EU!!! care îl şi VREAU, VREAU, VREAU!!!

  10. Awesomeness.

    Păi cum facem să intrăm în posesie, ca să zic aşa?

  11. Eu nu stiu filmul asta 😦

  12. A, nu-l stii pen’ca, poate, nu te-ai nimerit fix in generatia aia, singura, care l-a vazut cind avea 6-7-8 ani.

  13. Salut!

    Abia acum am vazut ce ai spus tu aici!
    Si vin si eu cu intrebarea: Daca m-am dus singurel la filmul asta, si chiar de MULTE ori, crezi ca pot sa il am si eu acum, asa cum ziceai ca il ai (deducere) DVD in originala japoneza si cu subtitrare in Ro si En?
    Daca da, da-mi te rog un PM sa vedem cum facem!

    Multumesc mult!
    Bye,
    Felix

  14. si cum as putea sa-ti dau un pm, draga felix? :)))

  15. Salut!

    Scuze, dar am presupus ca o data ce scriu in acest formular adresa de mail, o receptionezi si tu fiind "proprietarul" blog-ului!

    In fine… spune-mi aici daca am presupus corect ca e vb. de DVD si format DVD nu facut din xvid-divx, etc. si daca e cum pot sa iti dau eu un PM!

    Multumesc de raspuns!

    Bye,
    Felix

  16. @Ovidiu: sper ca ai primit pe mail linkul (de la TransferBigFiles; daca nu e, verifica, te rog, sa nu fie la spamuri)

  17. Salve tuturor,

    Am cautat de aproape 25 de ani filmul "Pasarea de foc spatiala". L-am gasit doar teoretic sau mai bine spus am aflat ca sint citiva dintre voi care-l au. Si tare mult mi-ar place sa-l revad. Adresa mea de mail este ovidiu_iulian2000@yahoo.ca. Este cineva care poate sa-mi dea filmul? Va rog…

  18. Vidal, vreau si eu filmul asta. M-a fascinat prin clasa a VIII-a si de atunci pana am terminat liceul am desenat numai nave spatiale si masini de viteza.
    Costel

  19. @Costel: ti-am trimis… doua mailuri 🙂 (de pe bagaleas at gmail com, sa verifici in spam daca vezi ca nu vin)

  20. As vrea si eu filmul asta. Adresa mea este sashar0@yahoo.com. Mi-a luat ani de zile sa aflu cum se numeste 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

