negri

şi pentru că tot am zis în însemnarea anterioară că vreau pauză de negri, după pata umană m-am trezit că mă uit pe hallmark la 3 a.m., produs de spike lee, cu danny glover, pam grier şi – desigur – spike lee, printre alţii.
e adevărat însă că danny glover nu-i negru. e danny glover. iar
pam grier e diavolul în taior albastru înfigîndu-şi tocurile înalte în
aeroportul lui tarantino. e jackie brown, nu vreo negresă.
ăsta are şi mai puţin pe imdb.
 
(care vrei să-mi zici că tarantino-i de rahat, că văd că-i la modă
acum să zici asta, du-te pe imdb, fă-ţi cont şi zi acolo.) 
10 comentarii

  1. cam offtopic:

    nici io nu prea suport filme cu negri…

    dar am vazut unul absolut minunat, pe care l-as vrea pe un DVD… se chema, parca (n-as putea sa jur) „Les dieux sont tombes” sau ceva de genul asta, despre niste bosimani carora le-a picat din cer o sticla de coca-cola aruncata dintr-un elicopter… daca stau sa ma gindesc, e unul din filmele mele preferate din toate genurile… hai ca ma bucur ca m-ai facut sa-mi amintesc 🙂

  2. na, m-ai umplut de curiozitati!
    pe imdb nu e, da-le-as. in schimb e pe amazon
    Les Dieux sont tombés sur la tête
    …dar eu cu franceza… mereu mi-amintesc de d’Artagnan cu vox populi, vox dei – ‘lasa-ma, domnule, ca nu stiu engleza’.

  3. aaa… iacata-l si pe imdb. am cautat dupa uys, si l-am gasit (filmul) cu titlul in engleza, the gods must be crazy.

  4. Tarantino e un personaj demn de studiat prin scoli, nici nu vreau sa stiu ce refuleaza omul asta :-))

  5. Eu am vazut un singur film de Tarantino si nu mi-a placut. Prea singeros. Am auzit ca ulterior a facut filme si mai singeroase. Multumesc, nu.

  6. vidale, vezi ca are si-un sequel, daca bine mi-aduc aminte. eu l-am vazut pe cel initial la nemti, la tv, cind eram mai tinar si la trup curat… si-am ris cu lacrimi. sint curios daca si-acum mi-ar provoca aceeasi reactie. daca-l afli, da de stire. dau si io, daca-l gasesc.

  7. nu ma pricep la cautat filme pe net, dar daca tu te pricepi si poti sa-l vezi, sint sigura ca o sa-ti placa

  8. bine ca mi-ai zis, sa traiesti

  9. http://www.imdb.com/title/tt0080801/

    E cel mai frumos film pe care l-am vazut vreodata.

  10. multam, A, dar tocmai ce zisesem (mai jos) ca l-am gasit.
    deci ziceti ca musai sa fac rost de el. bineeeee…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

