amestecate

scotland yard, cu obrajii în flăcări, mărturiseşte că alt poliţist de-ai lor a pierdut un rucsac în care se aflau ‘anchete privitoare la terorism’. 
că diverşi yardişti pierd din cînd în cînd acte ambalate în cîte un rucsac, în valize, în diplomaturi, asta nu mă miră foarte tare. alta e întrebarea de care nu scap: dom’le, da’ DE CE le cară atîta? ce fac cu ele? la ce le tot mută de colo-colo? ăştia n-au sistem informatic? calculatoare? reţele?
harduri, mamaie? goblenuri, ceva? pînă şi pe motanul ăla îl cheamă mp3, scotland yardul de ce cară anchetele cu rucsacii?
 
în fine, e cald! de-o apărea şi soarele chiar o să zic că-i vară.
 
da, dom’le, n-am nimic interesant de scris. care-i problema? 
 
mondialul ăsta de fotbal e o jale. eu, cu milă-n glas, le-am găsit scuza că e cald şi nu pot să alerge. mama, şi-aşa cu capsa pusă după ce-a îndurat elveţia – ucraina fără goluri şi-n ritm de melc, mi-a tăiat-o scurt că la mondialul din mexic era şi mai cald, şi ce campionat a fost ăla! ce meciuri, ce goluri, ce ritm, ce alea… da, mama a-mbătrînit ori naiba ştie. că văd că nu pricepe. ăia de-atunci jucau un joc frumos şi le plăcea la nebunie, ăştia de-acum fac bani.
 
e ca şi cum ai compara-o pe bunica_cu scotland yardul. bunica are o pasiune şi se foloseşte de net ca s-o facă profitabilă, scotland yardul n-are net şi se foloseşte de agenţi ca să piardă rucsacii. ori are net, dar acolo nu se poate pierde nimic, spre deosebire de cîte un taxi convenabil.
 
la lucrarea îndelung frecată şi greu terminată mi-am amintit – acum, evident, după ce am predat cd-ul – că am uitat să fac ceva.  ………………….. (loc de completat cu injurii)
 
‘pisi, ţi-a trecut?’ – fătuca de la jobul de vineri.
fostă iubită de fotbalist notoriu. inimă de aur, creier de muscă. ei, exagerez – la creier, nu la inimă. cu ce-ar fi mai prejos decît mulţi alţii? că nu s-a născut einstein nu-i vina ei. în schimb bunătatea este meritul ei incontestabil. la care se mai adaugă o sumă de mici calităţi.
la ce bun inteligenţa efervescentă secondată de răutate?
 
să mă uit în oglindă cînd întreb asta?
 
‘ai, pe naiba!
 
 
(later edit: da, este cald, recunosc, dar să mă lămurească cineva de ce m-am trezit de frig azi-noapte mai spre zori. şi-a trebuit să mă-nvelesc) 
8 comentarii

  1. nimic interesant de scris, deci ? ai putea sa faci portretul vacantei ideale, ca sa visam si noi citind ? 😀
    (asta s-ar constitui si intr-o eventuala proba ca esti/nu esti workoholic, in caz ca ai fi acuzat – and I see this coming – ca muncesti suspect de mult : pp)
    (daca proba e pro sau contra, vom decide noi, the readers, desigur :D)

  2. draga a&m, cum nu vad nici un fel de vacanta la orizont, nemaivorbind de cea ideala, nu cred ca vreau sa ma chinuiesc pe mine – ma – m.

  3. da, in plus, deja ma gandeam sa ma uit -si eu – in oglinda, nu mi-ar fi rusine sa te exploatez cu nerusinare!
    P.S. ce usor e sa-i critici pe altii 😀

  4. da, e usor, unii ar zice ca-i si condamnabil, dar… zau ca uneori face bine la ficati! 😛

  5. te-zit DE FRIG?!?!
    moaaaama……….

  6. cum de ce te-ai trezit? pentru că ghemişul Miefrig a scăpat de sub obrocul conştiinţei năduşite şi aţipite şi şi-a dat în petec.

  7. ntz. te-ai trezit de frig ca iar au datara rusii cu bomba meteorologica. au zis de ea pina si-n parlament. (bun, ca vadimu’ a zis, da’ orisicit). mda. e cald si-aici.

  8. macku’ stie… 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

